Inloggen - Registreer  

Commercieel Medewerker Binnendienst

YoungConsult - Eindhoven - 20-03-2024 Naar vacature  

Over onze opdrachtgever

Onze opdrachtgever zorgt al jaren voor een goed gevoel van veiligheid wereldwijd. Het is een internationaal fabrikant van kwaliteitsproducten, waarbij ze een breed assortiment van innovatieve oplossingen op de gebieden van Veiligheid thuis en Veiligheid onderweg. Met meer dan 3500 medewerkers bedient de organisatie markten met oplossingen op maat wereldwijd!

Daarnaast zijn ze een maatschappelijk betrokken bedrijf. Door de jaren heen hebben ze een breed portfolio opgebouwd aan teams en atleten waarbij een langdurige samenwerking centraal staat. Ook ondersteunen zij maatschappelijk betrokken projecten en goede doelen op (inter)nationaal niveau.

Verantwoordelijkheid, visie, respect, integriteit en grenzeloosheid zijn een aantal kernwaarden die het bedrijf hebben gemaakt hoe ze vandaag de dag zijn.

Zie jij jezelf graag in een veelzijdige functie, vol met verantwoordelijkheden en doorgroeimogelijkheden? Heb jij een no-nonsense mentaliteit en ben je proactief? Dan is deze functie als Commercieel Medewerker Binnendienst iets voor jou!

Jouw werkzaamheden

Als Commercieel Medewerker Binnendienst ben jij samen met je collega’s verantwoordelijk voor de verkoop van de producten. Je bent het eerste aanspreekpunt voor de klant en je ondersteunt je toekomstige collega’s van de buitendienst.

Na een gedegen & uitdagende inwerkperiode waarbij opleidingen en trainingen op de werkvloer elkaar afwisselen ga jij aan de slag als Commercieel Medewerker Binnendienst.

  • Je werkzaamheden zijn zeer divers. Hieronder een greep uit de werkzaamheden:
  • Je bent verantwoordelijk voor (zakelijk) klantcontact, hierin ben je het eerste aanspreekpunt voor de klant en heb je een adviserende rol;
  • Je bouwt relaties op met klanten en onderhoudt ze;
  • Je bent verantwoordelijk voor het opstellen van offertes, zet deze om tot concrete orders en volgt ze proactief op;
  • Je houdt je bezig met het verwerken van orders;
  • Je zorgt voor het beantwoorden van vragen (telefonisch) en e-mails;
  • Je ondersteunt de accountmanagers in de buitendienst bij commerciële werkzaamheden;
  • Je bent verantwoordelijk voor de administratieve verwerking van klantcontact en gemaakte afspraken in het CRM-systeem.

Jouw profiel

  • Hbo werk- en denkniveau;
  • Je gaat oplossingsgericht te werk;
  • Je beheerst de Nederlandse taal in woord en geschrift;
  • Je hebt een klant- en servicegerichte instelling, probleemoplossend vermogen en een positieve houding;
  • Je kan overweg met Microsoft Office;
  • Je werkt graag in een informeel, enthousiaste team met korte lijntjes;
  • Je wilt je graag ontwikkelen.

Wat mag je van ons verwachten?

  • Een fulltimebaan, direct bij onze opdrachtgever;
  • Een marktconform salaris;
  • Goede secundaire arbeidsvoorwaarden;
  • Een inwerktraject met veel ruimte voor persoonlijke ontwikkeling;
  • Je krijgt veel ruimte om zelfstandig zaken op te pakken en verantwoordelijkheid te nemen;
  • Een gezellig team, dat jou helpt met jouw ontwikkeling;
meer...

Naar vacature

Meer vacatures van YoungConsult