Inloggen - Registreer  

Medewerker Klantenservice Particulieren

Rabobank - Tilburg - 23-03-2024 Naar vacature  

Particulier & Zakelijk Klantadvies
Hybride
Tilburg
Nederland
36 uur
Fulltime

Jij & jouw functie

Als Klantenservice medewerker particulieren draag je tot in detail bij aan hoe onze particulieren klanten hun bankzaken moeten regelen. Je start met een opleidingstraject waarin wij jou opleiden en begeleiden om na 11-12 weken vanuit eigenaarschap en vakmanschap de klant te helpen met hun vraag. Hiervoor heb je kennis nodig van de systemen die we binnen Rabo Klantenservice gebruiken, kennis van de producten en je hebt vaardigheden nodig die goed aansluiten bij de klant. Denk hierbij bijvoorbeeld aan goed kunnen luisteren, tonen van empathie, samenvatten en doorvragen aan de telefoon of via messaging.

Tijdens de opleiding werk je op de theoriedagen vanuit huis, tijdens de beldagen kun je ook naar kantoor, als je dat wilt.
Let op: de eerste week van de opleiding is op fulltime basis (36 uur) en aanwezigheid is verplicht.
Na afronding van de opleiding werk je hybride: dit is een combinatie van werken vanuit huis of op kantoor en stem je af met je team en je Teamlead. De richtlijn is gemiddeld 1x in de twee weken naar kantoor. Het kan voorkomen dat je gevraagd wordt een keer vaker naar kantoor te komen i.v.m. coaching of overleg, dan vragen we hierin jouw flexibiliteit.

Daarnaast zul jij je ook verder ontwikkelen middels het behalen van de WFT basis en WFT schade particulieren.

Prettig samenwerken

  • samen met alle teams van de Rabobank Klantenservice;
  • samen met jouw directe collega’s;
  • 24-36 uur per week;
  • Tijdens onze openingstijden op werkdagen tussen 09.00-17.00 uur.

Een gemiddelde werkdag

Ben je benieuwd wat er op een gemiddelde werkdag op jouw to-do lijst staat? Gemiddeld beantwoord je circa 50 calls op een dag. Waar nodig beantwoord je klantvragen via messaging en werk je aan de werkvoorraad. Samen met je collega’s werk je continu aan het verbeteren van o.a. processen, systemen en werk je aan je eigen ontwikkeling middels het skillmodel/doorgroeimodel.

Samen bereiken we meer dan alleen

We geloven in de kracht van verschillen. Juist door de verschillen van mensen te combineren worden we een nog betere bank. We zijn dan ook benieuwd naar wat jij toevoegt aan ons team.

Binnen de Klantenservice krijg je de kans om jezelf te ontwikkelen. Je hebt de ruimte om binnen je functie te groeien, waardoor je je eigen kansen vergroot binnen de organisatie. Een gezellige sfeer, fijne collega’s en verschillende werkzaamheden doet de tijd vliegen. Een blik op de klok en de dag is voorbij. Met een tevreden gevoel sluit je de laptop.’

Ingrid van Altena, Klantenservice Medewerker.
Jouw toekomstige collega’s verwelkomen je graag. Zij kunnen jouw hulp goed gebruiken bij het optimaliseren van de klantbediening. Samenwerken is hierbij onze werkwijze; als 1 behulpzaam team binnen Rabobank. Over Rabobank gesproken: we zijn een Nederlandse bank, actief in 38 landen voor onze ruim 9.500.000 klanten. Met deze klanten, onze leden en partners werken we zij aan zij aan een wereld waarin iedereen genoeg en gezond te eten heeft. Dichterbij huis werken we aan een land waarin gelukkige mensen wonen, werken en ondernemen.

Jij & jouw talent

  • MBO niveau 4 werk- en denkniveau;
  • Je bent op werkdagen flexibel inzetbaar. Vaste vrije dagen zijn niet mogelijk;
  • Je spreekt en schrijft de Nederlandse taal uitstekend. Daarnaast ben je empathisch en kun je goed luisteren. Je bent handig met de computer en diverse systemen.

Dit bieden we jou

  • Een bruto salaris tussen €2.344,98 en €3.349,03 per maand (schaal 5) inschaling afhankelijk van ervaring;
  • je werkt zowel van huis uit als van kantoor bij jou in de omgeving (hybride);
  • dertiende maand en 8% vakantiegeld;
  • Employee Benefit Budget (EBB) van 9% van jouw maandinkomen die je maandelijks kunt besteden. Denk bijvoorbeeld aan het kopen van extra vakantiedagen, een extra storting in je pensioen of zelfs het maandelijks laten uitbetalen van dit budget.
Dit is een selectie van de arbeidsvoorwaarden voor een Klantenservice medewerker particulieren of bedrijven op basis van een 36-urige werkweek. Alle arbeidsvoorwaarden vind je op

Jij & het sollicitatieproces

Twijfel je nog? Vind je het spannend om te solliciteren? Dat is niet nodig want we kijken er naar uit om jou te ontmoeten. We ontvangen graag jouw reactie op deze vacature Klantenservice medewerker particulieren. Wil je eerst nog vragen stellen over de functie? Dan kun je contact opnemen met:

  • Yvon de Klerk via
  • Marjolein van den Berg via
Op jouw vragen over het werken bij Rabobank en de procedure geeft Kevin van Gils, Corporate Recruiter, met plezier antwoord via
.

LI-KV4

Solliciteren

In 5 stappen

We leren je graag beter kennen.

Stap 1

Sollicitatie

Leuk dat je solliciteert! Wij nemen alle cv’s en brieven door. Na sluitingsdatum krijg je zo snel mogelijk een reactie.

Stap 2

Eerste gesprek

Je maakt online kennis met meestal je leidinggevende en een directe collega. We willen weten of je bij de functie en het team past. En jij hebt vast ook veel vragen aan ons.

Stap 3

Tweede gesprek

We willen je graag een tweede keer spreken. Bij dit online gesprek gaan we dieper in op de inhoud van de functie en spreek je vaak nog met een andere collega.

Stap 4

Aanbod

Ben jij de nieuwe collega die we zoeken en word jij ook blij van ons? Dan krijg je een goed aanbod per e-mail. Bij sommige functies moet je eerst nog een assessment doen.

Stap 5

Screening

Tijdens de screening onderzoeken we of je betrouwbaar genoeg bent om voor Rabobank te werken.

Solliciteer op deze functie

Medewerker Klantenservice Particulieren Regio Tilburg

meer...

Naar vacature

Meer vacatures van Rabobank