Inloggen - Registreer  

Management ondersteuner IND

Start People - Budel - 08-04-2024 Naar vacature  

“Als Teamondersteuner bij de IND in Budel ondersteun je hoor- en beslismedewerkers, maar ook de planning en/of het MT zodat zij zich kunnen richten op inhoudelijke taken. We werken in teamverband met een groot verantwoordelijkheidsgevoel. We gaan geen uitdaging uit de weg, zijn flexibel en dat is ook nodig want geen dag is hetzelfde. Onze taken zijn afwisselend en binnen een leuk team wat energie geeft en zorg voor een fijne werksfeer.” Angelique Kanters, Teamondersteuner Budel.

Als Teamondersteuner ben je actief ondersteunend aan de teams bij de behandeling van aanvragen van vreemdelingen. Daarbij verricht je werkzaamheden die toezien op verschillende werksoorten zoals de aanmeldfase, spoor 1, spoor 2, spoor 4 en dergelijke. De werkzaamheden bestaan onder andere uit registratie en verwerking van gegevens, het verstrekken van informatie over de voortgang van procedures en regelgeving, administratieve en logistieke werkzaamheden, het plannen en organiseren van diverse werkzaamheden. Daarnaast voer je eenvoudige correspondentie uit en heb je soms klantcontact. Veel van het werk vindt in een digitale werkomgeving plaats. Het kan zijn dat je ook wordt ingezet ter ondersteuning van het management proces als daar behoefte aan is.

De voornaamste elementen in jouw rol zijn:
  • Het registeren en verwerken van gegevens (in de ruimste zin);
  • Het verstrekken van alle nodige informatie over voortgang van procedures en regelgeving;
  • Het voeren van eenvoudige correspondentie.
Wat de functie leuk maakt is dat het werk zo divers is. Je bent een belangrijke schakel voor de teams en het management. Het is afwisselend werk, je bent echt een vraagbaak en daarnaast heb je veel contact met collega’s en ketenpartners op locatie.

Goed om te weten is dat op locatie Budel, 7 dagen per week wordt gewerkt. Afhankelijk van welke ondersteunende werkzaamheden je precies gaat doen, kan het zijn dat je in de weekenden moet werken.

Wat we je bieden

  • Een uitdagende positie voor parttime (minimaal 32 uur per week) of fulltime (36 uur per week) werk.
  • Een bruto uurloon tussen € 16,64 en € 20,77 volgens de BBRA-schaal 6, waarbij de inschaling afhankelijk is van de relevante werkervaring.
  • Volledige vergoeding van reiskosten voor OV-gebruik, € 0,07 per kilometer voor auto en € 0,20 per kilometer voor fiets.
  • Een initiële tijdelijke aanstelling van 6 maanden met mogelijkheid tot verlenging bij goede prestaties.
  • Vereiste aanvraag en regeling van een Verklaring Omtrent Gedrag (VOG) door de werkgever.
  • Toegang tot diverse cursussen en trainingen via het online platform Goodhabitz en OnlineAcademy.

Functie-eisen

Herken jij jezelf hierin?
Je bent een ‘pietje precies’ en bent betrouwbaar in het halen van deadlines. Je bent stressbestendig en beschikt over een gezonde dosis humor. Het werken in een dynamische en veranderlijke werkomgeving is een uitdaging voor je. Van regelen en organiseren krijg je energie.

Je werkt accuraat en je beschikt over een flexibele en service verlenende instelling.
Omdat de werkzaamheden een ad hoc karakter kunnen hebben, is het van belang dat je snel kunt schakelen.
  • Je hebt aantoonbaar mbo4 werk- en denkniveau;
  • Je hebt bij voorkeur ervaring opgedaan in soortgelijke administratieve functies of bent leergierig genoeg om dit snel eigen te maken;
  • Je beschikt over goede mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheden en beheersing van de Nederlandse taal, kennis van Engels vormt daarbij een pre;
  • Ervaring met het werken in een digitale werkomgeving (bv MS Office, Webex, Citrix) is een vereiste.
Competenties
  • Klantgerichtheid;
  • Flexibiliteit;
  • Stressbestendigheid;
  • Samenwerken;
  • Resultaatgerichtheid.

Over het bedrijf

De directie A&B beslist over asielaanvragen, over zaken waarin mensen met een asielstatus familieleden naar Nederland willen laten overkomen, en over herbeoordelingen van vergunningen. We gaan op een professionele, doelmatige en respectvolle manier te werk om onze klant duidelijkheid te geven over zijn toekomst. Tijdig en zorgvuldig beslissen: daar draait het om. Daarom vinden we het belangrijk dat we de klant en de (asiel)keten goed kennen, en werken we met gemotiveerde, integere en flexibele medewerkers. We werken dan ook nauw samen met partners zoals het Centraal Orgaan opvang Asielzoekers (COA), de politie en de Dienst Terugkeer en Vertrek (DT&V).

meer...

Naar vacature

Meer vacatures van Start People