Inloggen - Registreer  

Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen

Senior) Assistent Accountant

Cooder - Almelo - 08-01-2020 Naar vacature  

€ 3000 - € 3800 bruto per maand

Wat kan je?

Accountants
HBO denkniveau
Medior, Senior werkniveau
2-5, 5-10 jaar werkervaring
Nederlands sprekend

Wat krijg je?

Vast
€ 3000 - € 3800 bruto per maand
Flexibele werktijden
13e maand
Pensioen

Wat doe je?

Minimaal een 24-urige werkweek
Samenwerken met 0-10 collega's
Je werkt samen met Finance
Focus op B2B

De vacature

Als assistent accountant kom je te werken op onze vestiging in Almelo in het team accountancy. Je bent veelal bezig met het samenstellen van jaarrekeningen en verzorgen van fiscale aangiften(s). Je bent voor verschillende klanten aan het werk en onderhoudt contact met de klant over de voortgang van de uitvoering van de opdracht. Naast afwisseling brengt dit je ook eigen verantwoordelijkheden. Je zorgt ervoor dat alles binnen de vastgestelde tijd afgerond kan worden. De lijntjes zijn kort en alle deuren staan open. Dit in overleg met de teamleider. Met een HBO opleiding en ruime werkervaring zal dit geen enkel probleem voor je zijn. Affiniteit met online boekhouden is een pré en er wordt van je verwacht dat je nieuwe mogelijkheden toepast op de administratie en jaarrekening. Door de afwisseling in werkzaamheden ben je extra nauwkeurig en ben je in staat om alles goed te overzien. Je hebt het in je om zaken goed en snel te analyseren. Een goede werkverdeling tussen het klantwerk heb jij zo gemaakt!

Je hebt contact met medewerkers en klanten. Je bent er in de eerste plaats om hen te ontzorgen. Daar hoort bij dat je niet opgeeft totdat je doel is bereikt. Daar hoort aan de andere ook bij dat je de telefoon pakt om de klant te bellen wanneer de sluitingsdatum in zicht is en jij nog niet alle gegevens hebt ontvangen. Mensenschuw ben je niet dus op een kordate en correcte manier zorg je er voor dat de klant alsnog aanlevert wat jij nodig hebt. Hele dagen hetzelfde werk verrichten gaat overigens niet gauw gebeuren. Het komt voor dat je voor diverse klanten bezig bent en hiervoor moet schakelen in je werk. Zo blijft je werk afwisselend en uitdagend.

Functie eisen

  • Afgeronde HBO opleiding
  • Minimaal 2 jaar relevante werkervaring
  • Affiniteit met online boekhouden is een pré
  • Je bent nauwkeurig, analytisch en bent in staat alles goed te overzien
  • Je houdt van klantcontact en zet een stapje extra om je klanten te ontzorgen

Jouw belangrijkste taken:

01

Onderhouden van klantcontact

02

Verwerken van dagelijkse administratie

03

Zelfstandig samenstellen van jaarrekeningen en winstaangiftes

04

Verantwoordelijk voor het verzorgen van de fiscale aangiften

05

Je streeft naar kwaliteit en optimale bediening van klanten en collega's

Over Bilanx Accountantskantoor

Opgericht in 2010
2 kantoren
20-50 medewerkers
Platte structuur
Zakelijk
Bilanx is een accountantskantoor en adviesbureau met vestigingen in Almelo en Hardenberg. Wij zijn een kantoor met meer dan 75 jaar ervaring, zijn in het bezit van een WFT-vergunning en richten ons op de regio Oost-Nederland. Wij zijn er voor bedrijven in het MKB, de agrarische sector, administratiekantoren, particulieren, stichtingen en verenigingen.

Met een team van enthousiaste en ambitieuze collega’s willen wij (ons) continue ontwikkelen. Altijd op zoek waarin we vernieuwend kunnen zijn door vooruit te denken en te kijken. We willen het beste voor de klant én voor elkaar! Samen op weg naar de toekomst, dat is wat ons bindt.

Locatie

  • Bedrijvenpark Twente 423
  • 7602KM
  • Nederland

Hulp nodig?

Ilias Demnati staat altijd klaar om jou te helpen bij de zoektocht naar een nieuwe baan. Neem vrijblijvend contact op.
meer...



Meer vacatures van Cooder