Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen
Enthousiaste klantadviseur Klant Centrum
Enthousiaste klantadviseur Klant Contact Centrum (KCC)
Uur
32-36 uur
Salaris
€ 2.545 – € 3.612
Locatie
Maarssen
Niveau
MBO/HBO
Vervaldatum
15/06/2023
Bij het Klant Contact Centrum (KCC) is geen dag hetzelfde. Het werk is heel afwisselend, je kunt een klant vaak meteen helpen en je werkt samen met hele leuke collega’s. Een klantadviseur KCC/Servicebalie: “Het werk vind ik erg uitdagend en is heel gevarieerd. Je komt met allerlei mensen in contact, informeert klanten over alle diensten en producten van de gemeente en dat maakt het werken op het KCC heel interessant en divers.” Sta jij bekend om je klantvriendelijkheid, goede telefoonstem en kan jij de ‘vraag achter de vraag’ op een juiste manier achterhalen? Dan zijn wij op zoek naar jou.
Wat ga je doen
- Je bent als klantadviseur een belangrijk eerste aanspreekpunt voor onze inwoners en lokale bedrijven.
- Je bent verantwoordelijk voor het beantwoorden en afhandelen van het telefoonverkeer. Dit bestaat uit: het verstrekken van gemeentelijke informatie, het registreren en afhandelen van meldingen openbare leefruimte, het maken van afspraken en het behandelen van eenvoudige producten voor o.a. Burgerzaken en Vergunningen. In de meeste gevallen ben jij degene die de klant meteen kan helpen met zijn/haar vraag.
- Het beantwoorden van de telefoon is je primaire taak.
- Daarnaast help je ook met extra taken zoals het beantwoorden van e-mails en vragen die via social media of WhatsApp binnenkomen, in samenwerking met collega’s van communicatie.
Wie ben je
Je hebt dienstverlening hoog in het vaandel staan, je bent klantvriendelijk, communicatief sterk, enthousiast, nauwkeurig en stressbestendig. Verder vind je het leuk om klanten aan de telefoon te woord te staan, je bent een harde werker en je kunt meerdere taken tegelijk uitvoeren. Door het op een juiste manier doorvragen en samenvatten kan jij snel de vraag achter de vraag achterhalen en op deze manier onze klanten een op weg helpen met het juiste antwoord.Wat heb jij in huis
- Je hebt minimaal 1 jaar werkervaring in een gemeentelijk callcenter (dit is een vereiste).
- Je beschikt over MBO-werk- en –denkniveau.
- Je hebt een prettige telefoonstem en je beheerst de Nederlandse taal goed (in woord en geschrift).
- Je hebt ruime werkervaring met geautomatiseerde systemen en het werken met meerdere programma’s en schermen tegelijkertijd is voor jou geen probleem.
- Je bent 32 tot 36 uur per week inzetbaar en beschikbaar. Wij werken op basis van een rooster waarbij de maandag, dinsdag, donderdag en de vrijdag vaste werkdagen zijn.
Wat bieden wij
We bieden een fijne werksfeer in een prachtig flexibel kantoorconcept aan de Vecht. Met ruim 450 ondernemende collega’s werken we open en prettig samen in een informele setting. Onze afdeling is gevestigd op de eerste verdieping en is voorzien van alle moderne communicatiemiddelen om je werk goed uit te kunnen voeren. Tevens is er een restaurant met een ruim assortiment en bij mooi weer nodigt de omgeving zeker uit tot een fijne lunchwandeling langs de Vecht. Parkeren kan gratis bij ons voor de deur en er is een ruime fiets- en scooterstalling aanwezig.Naast bovengenoemde bieden wij je een prima salaris en goede (flexibele) arbeidsvoorwaarden, waarbij we zoveel mogelijk rekening houden met jouw wensen en jouw werk-privébalans: we hebben voor iedere medewerker het zogenaamde IKB budget: een budget van 17,05 % van jouw salaris dat je zelf naar eigen wens kunt inzetten om jezelf een 13
e
maand uit te keren of om extra verlof te kopen.
Afhankelijk van je opleiding en ervaring krijg je een passend salaris. Voor deze functie is dat
maximaal € 3.612,- bruto per maand
(functieschaal 7) bij een volledige werkweek van 36 uur. Het betreft een vaste functie, waarbij altijd met een tijdelijk contract voor een jaar wordt gestart (bepaalde tijd) met 1 maand proeftijd.
Bij gemeente Stichtse Vecht is alles erop ingericht om flexibel en integraal te werken waarbij we allemaal voor onze klant werken: de inwoners en ondernemers van Stichtse Vecht. We zijn een lerende organisatie, erop gericht om jouw persoonlijke ontwikkeling te stimuleren.
Over het team
Je werkt in een leuk team van ongeveer 40 medewerkers (Publiekszaken & Dienstverlening) die elke dag weer voor de klant klaarstaan. De sfeer is open, constructief en gezellig. We werken continu samen aan de verdere verbetering van de dienstverlening.Over Stichtse Vecht
Gemeente Stichtse Vecht is nieuwsgierig, creatief, ondernemend en altijd in beweging. Door samen te werken met inwoners, ondernemers en partners kunnen we plannen voor de toekomst verwezenlijken. Daarom zoeken wij betrokken, flexibele medewerkers die durven te excelleren. Eigenwijze doorzetters die van gebaande paden af durven te wijken en vernieuwende oplossingen vinden.Interesse?
Stuur je motivatie waarom jij denkt te passen bij onze organisatie en in de functie en je cv zo spoedig mogelijk, maar uiterlijkwoensdag 14 juni 2023
naar ons toe via het online sollicitatieformulier.
De vacature staat tegelijk intern en extern uit. Bij gelijke geschiktheid hebben interne kandidaten een voorrangspositie.
meer...
Meer vacatures van Stichtse Vecht