Inloggen - Registreer  

Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen

Financieel administratief medewerker

Wensink - Zwolle - 22-08-2022 Naar vacature  

Financieel administratief medewerker

In deze functie ben je een belangrijke schakel in het juist, volledig en tijdig administreren van inkoopfacturen. Dit is een complex proces waarbij geen detail of deadline uit het oog verloren mag worden! Wensink Automotive in Zwolle is groeiende en dit betekent ook meer leveranciers, tijd voor een nieuwe collega ter aanvulling van het team. Heb jij ervaring als financieel medewerker en ben jij sterk in procesbewaking, ben je nauwkeurig en heb je affiniteit met de Automotive branche? Lees dan snel verder!

Het betreft een fulltime functie en de standplaats is Zwolle.
 

Je functie

ziet er als volgt uit
Je bent (mede) verantwoordelijk voor de tijdige, juiste en volledige verwerking van inkoop facturen alsmede de verwerking van (bank)gegevens.
 
Wat we van jou vragen
De persoon die wij zoeken is analytisch sterk en communicatief vaardig. Je krijgt energie van het tijdig, volledig en juist verwerken van gegevens. Jouw dag is geslaagd als je diverse dossiers zorgvuldig hebt afgewerkt en alles tot in de puntjes klopt. Daarnaast ben je een kei in zelfstandig werken en neem je graag initiatief. Hierbij verlies je het gezamenlijke doel van het team niet uit het oog.

Je beschikt over minimaal een afgeronde MBO opleiding in financieel administratieve richting;
Je hebt minimaal 1 tot 3 jaar relevante financiële werkervaring;
Je hebt affiniteit met de Automotive branche;
Je hebt kennis van automatisering. Nieuwe systemen maak jij snel eigen en werken in meerdere systemen tegelijk, met grote hoeveelheden data, is voor jou geen enkel probleem;

Je hebt ervaring met Microsoft Office, met name Excel. Daarnaast is kennis van het pakket Autoline een pré.
 
 

Jouw takenpakket bestaat uit:
Het dagelijks verwerken van de inkomende facturen stroom (registreren – toewijzen ter autorisatie en boeken op de juiste grootboekrekeningen);
Het signaleren van afwijkingen en het rapporteren daarvan aan de teamleider crediteuren;
Het beheren en controleren van tussenrekeningen;
Het administreren van Grootboek en Crediteurenmutaties;
Communicatie met leveranciers en interne organisatie;
Het voorbereiden van betalingen conform het betalingsbeleid;
Het verstrekken van informatie voorziening (rapportages).
 

Wat mag je van ons verwachten en wat hebben we je te bieden?

Een functie met inhoud, veel afwisseling, verantwoordelijkheid en doorgroeimogelijkheden.
Goede voorwaarden: een marktconform salaris en gepaste vergoedingen.
Een plek binnen een enthousiaste, groeiende organisatie met prachtige merken
Thuiswerken behoort tot de mogelijkheden.
Veel ruimte voor eigen initiatief.
Wensink Automotive brengt mensen van A naar B. We werken aan mobiliteit met ruim 1.200 medewerkers vanuit 40 vestigingen. Met een breed pakket aan producten en diensten bedienen we onze klanten optimaal. Van zakelijke rijder, tot private lease. Bij Wensink leveren we ‘mobility as a service’. Onze klanten kunnen niet alleen voor een nieuwe of gebruikte auto bij ons terecht, ook het onderhoud ervan is bij ons in goede handen. Net als bij het herstellen van schade. En we ondersteunen bij leasing, financiering en in het verzekeren van voertuigen. Wensink heeft het totaalpakket aan producten en diensten, waarmee we al meer dan 30 jaar voor tevreden klanten zorgen.

Waarom werken bij Wensink?

Bij een fulltime dienstverband krijgt 24 vrije dagen en 13 dagen middels een individueel keuze budget. Wensink faciliteert jou met vakgerichte opleidingen en cursussen. Daarnaast vinden we doorgroei erg belangrijk en mag je bij ons een persoonlijk groeiplan opstellen waarbij we kijken naar je talenten. Als jij eigenaarschap laat zien is er heel veel mogelijk. Bijkomende voordelen het jaarlijkse personeelsfeest, gratis je auto wassen in de wasstraat en mogelijkheid tot het behalen van een jaarlijkse bonus!

meer...



Meer vacatures van Wensink