Inloggen - Registreer  

Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen

Inbound klantcontact medewerker Bijbaan

Customer Care Center - Alkmaar - 31-07-2021 Naar vacature  

Inbound klantcontact medewerker Bijbaan Alkmaar

Alkmaar
20 uur per week
Inbound medewerker
10 per uur
Inbound medewerker
Alkmaar
20 uur per week
Inbound medewerker
10 per uur

Vacature omschrijving

Heb je (weer) de tijd om te werken en ben je op zoek naar een leuke bijbaan als Inbound klantcontact medewerker in Alkmaar? Werk dat goed op je CV staat, binnen een gezellig team en waar je extra kunt verdienen ? Dan zijn we bij Het Customer Care Center op zoek naar jou! Voor de vacature Contactcenter Agent Goede Doelen Loterij zijn we op zoek naar talent met een positieve houding en aanpakkersmentaliteit. Het is belangrijk dat jij communicatief sterk bent en dat jij jouw commerciële en communicatieve vaardigheden nog verder wilt ontwikkelen. Solliciteer nu bij Het Customer Care Center in Alkmaar, het leukste contactcenter van Nederland!

Taken en verantwoordelijkheden

Als Inbound klantcontact medewerker vang je binnenkomend verkeer (telefoon, e-mail, chat) op van klanten van onze opdrachtgever. Je beantwoordt diverse vragen telefonisch of schriftelijk. Als klantenservice medewerker word je onderdeel van ons gezellige team in Alkmaar, maar het is ook mogelijk om vanuit huis te werken. Uiteraard krijg je een training van ons en geven we je kans om verder te groeien.

Eisen

Van jou verwachten we dat je een positieve instelling hebt en de klant vriendelijk te woord staat. Natuurlijk is het daarbij belangrijk dat je de Nederlandse taal goed beheerst. Voor deze functie is werkervaring een pre, maar geen must. We vinden jouw positieve mentaliteit en jouw uitstraling het allerbelangrijkste!

  • Goede beheersing van de Nederlandse taal
  • Een prettige telefoonstem
  • Positieve en gemotiveerde instelling
  • Blij worden van blije klanten
  • Computervaardigheden en typevaardigheid zijn van belang

Ervaring

  • Minimaal MBO-niveau 2
  • Je kunt goed met computersystemen onderweg, zoals Microsoft Office of bent bereid dit te leren
  • Je bent communicatief vaardig en beheerst de Nederlandse taal goed in woord en geschrift
  • Je bent fulltime beschikbaar en in overleg bereid te werken in de avonden en het weekend

Voordelen

Het Customer Care Center staat voor kwaliteit, professionaliteit en enthousiasme. Ons doel is om het beste contactcenter te zijn en daar hebben we jou voor nodig! Als medewerker van Het Customer Care Center volg je de benodigde trainingen en krijg je de mogelijkheid om jezelf te ontwikkelen. Werken bij het contactcenter staat goed op jouw CV en geeft je de kans om jouw commerciële talent verder te ontplooien.

Wat wij bieden:
  • Een vast salaris, marktconform
  • Vakantiegeld en vakantiedagen
  • Reiskostenvergoeding
  • Werken in een gezellig team met leuke collega’s
  • Doorgroeimogelijkheden
  • Trainingen en persoonlijke aandacht
  • Flexibele werktijden (ma t/m vrij van 09.00 t/m 21.30u, zat van 10.00 tot 16.00u)
meer...



Meer vacatures van Customer Care Center