Inloggen - Registreer  

Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen

Assistent inkoper

Ahk - Amsterdam - 13-10-2021 Naar vacature  

Ons inkoopteam bestaat momenteel uit één senior inkoper, die bij inkooptrajecten wordt ondersteund door externe projectleiders en inkoopcoördinatoren vanuit de organisatie. Daarnaast wordt er bij aanbestedingstrajecten samengewerkt met andere hogescholen. Om het inkoopproces te ondersteunen en optimaliseren zijn we bezig met de implementatie van de inkoopmodule van Spend Cloud (ProActive). Het beheer van deze module is belegd bij de financiële administratie. Om zowel de senior inkoper te ondersteunen bij de inkooptrajecten en de administratieve inrichting te beheren, zijn we op zoek naar een assistent inkoper.

Wat ga je doen?

Je wordt ingewerkt in ons inkoopproces en draait mee met inkooptrajecten, waarna je zelfstandig inkooptrajecten kunt oppakken. Dit doe je in nauwe samenwerking met budgethouders en inkoopcoördinatoren. Op termijn kun je bij afwezigheid de taken van de senior inkoper overnemen.

Iedere maand is er een overleg met alle inkoopcoördinatoren, jij wordt de secretaris van dit overlegorgaan. Ook zorg je ervoor dat de organisatie op de hoogte is van het inkoopbeleid en ondersteun je medewerkers bij het werken met het inkoopsysteem en het contractenregister. Daarnaast word je het eerste aanspreekpunt voor het artikelen- en leveranciersbeheer in Spend Cloud voor alle academies en houd je toezicht dat alle orders correct in het systeem staan. Onderdeel van het inkoopproces binnen de AHK is het gebruik van de module Kas en Pas van Spend Cloud. Jij wordt verantwoordelijk voor de juiste registratie, uitgifte en het bewaken van deze kaarten. Hiertoe onderhoud je contact met alle academies.

Wie ben jij?

Je bent in eerste plaats een teamplayer, maar kunt ook goed zelfstandig werken. Je bent bij voorkeur net klaar met een hbo-opleiding en zoekt een leuke eerste uitdaging. Je hebt uitstekende mondelinge en schriftelijke vaardigheden en een servicegerichte, accurate, en proactieve werkhouding. Je bent bereid om je middels opleidingen en cursussen verder te verdiepen op het gebied van inkoop en hebt affiniteit met geautomatiseerde processen. Daarnaast ben je stressbestendig en heb je een hands-on-mentaliteit.

Arbeidsvoorwaarden

De functie is gewaardeerd in schaal 8, maximaal € 3.479,70 bruto per maand bij een volledig dienstverband. Indiensttreding en honorering vinden plaats volgens de cao-hbo; inschaling is mede afhankelijk van opleiding en eventuele werkervaring. Er is sprake van een goed pakket secundaire arbeidsvoorwaarden. Het betreft in eerste instantie een contract voor een jaar, met uitzicht op verlenging.

Je gaat werken in een inspirerende en informele werkomgeving aan de Jodenbreestraat in hartje Amsterdam. De AHK biedt aantrekkelijke arbeidsvoorwaarden volgens de cao-hbo, zoals een eindejaarsuitkering van 8,3%, een ABP-pensioenregeling, een ruime vakantieregeling, een goede reiskosten- of thuiswerkvergoeding en studie- en ontwikkelingsmogelijkheden. Mocht jij onze nieuwe collega worden, dan vragen we om een Verklaring Omtrent Gedrag (VOG) bij indiensttreding.

Inlichtingen en sollicitaties

Voor meer informatie over de functie kun je (vanaf maandag 25 oktober) contact opnemen met Marco van der Meer, Hoofd Centrale Administratie en Inkoop, tel 020-5277723. Voldoe je aan bovenstaande functie-eisen en wil je direct solliciteren? Stuur je motivatiebrief en curriculum vitae voor vrijdag 5 november naar de Amsterdamse Hogeschool voor de Kunsten t.a.v. Marco van der Meer, uitsluitend per e-mail, aan

onder vermelding van ‘Assistent inkoper’. De eerste ronde sollicitatiegesprekken vindt plaats op donderdag 11 november.
meer...



Meer vacatures van Ahk