Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen
Teammanager customer center
Wil jij graag een nieuw team mee helpen vormen, heb jij zowel affiniteit met operations als met commercie? Dan zijn wij op zoek naar jou!
Wat doet een Teammanager Customer Contact Center bij Centralpoint
In deze nieuwe functie ben je verantwoordelijk voor het opzetten, uitbouwen en professionaliseren van een nieuwe afdeling. De afdeling moet de brug gaan vormen tussen de commerciële en operationele afdelingen. Je gaat nauw samenwerken met de teammanagers van Sales en SCM, stelt onze klant centraal en draagt o.a. zorg voor een hoge kwaliteit in de overgang van het offerteproces naar het fulfilment proces.Onder jouw verantwoording vallen o.a. de functionele gebieden klantinrichting, eerstelijns helpdesk, sales & operations planning en voorraad beheer.
Binnen de afdelingen is een hoge mate van onderlinge afhankelijkheid. De kwaliteit van de output van de één heeft direct gevolgen voor de werkzaamheden van de andere afdelingen binnen Operatons. Je zal samen met de andere teammanagers binnen Operations de transitie gaan doorvoeren van huidige losstaande activiteiten naar één integraal resultaat.
Waar draag je aan bij?
- Je vertaalt tactisch beleid naar praktisch uitvoerbare activiteiten met een realistische tijdsplanning, je zet mensen en middelen effectief in en je faciliteert je medewerkers om de doelstellingen te realiseren.
- Je adviseert over en implementeert nieuwe werkwijzen en procedures die afdelingsoverschrijdend zijn, je zorgt hierbij voor afstemming met andere afdelingen.
- Je draagt zorg voor dagelijkse aansturing en voortgangscontrole van de betreffende groepen op de omschreven activiteiten, processen en kwaliteit.
- Je draagt zorg voor een planmatige ontwikkeling en coaching van je medewerkers op commercieel en operationeel vlak.
- Je levert input voor het business-/jaarplan van de afdeling en je rapporteert aan de Manager Operations met betrekking tot de voortgang op KPI’s.
- Je neemt het voortouw in de vormgeving en ontwikkeling van een nieuwe afdelingen waarvan de werkzaamheden steeds in ontwikkeling zijn en afgestemd blijven op de veranderende klantbehoefte in onze markt.
Het team
Het Customer Contact Center gaat onderdeel uitmaken van de Business Unit Operations, dat naast het CCC uit nog drie afdelingen bestaat; SCM Public, SCM Profit, en Quality Management. Al deze teams worden aangestuurd door een teammanager, die rapporteren aan Rene Verschure (Manager Operations).Het Customer Contact Center team moet nog gevormd worden, jij zal hier als teammanager in samenwerking met Recruitment een grote bijdrage aan gaan leveren.
Wat neem je mee?
Wij zoeken iemand die analytisch, proactief, resultaatgericht en enthousiast is. Je bent zelfredzaam, besluitvaardig en durft medewerkers aan te spreken op hun prestaties en gedrag. Daarnaast sta je open voor feedback, schakel je snel en ben je leergierig. Je hebt een hands-on mentaliteit en denkt in oplossingen.Wat we verder belangrijk vinden is:
- Je hebt minimaal hbo werk- en denkniveau
- Je bent minimaal twee jaar leidinggevende geweest, het liefst op een soortgelijke afdeling
- Je hebt ervaring met supply chain management
Wat mag je van ons verwachten
Afgelopen jaar is er veel veranderd en daardoor hebben wij besloten om het ‘nieuwe normaal’ als ‘hét nieuwe normaal’ in te voeren. De flexibiliteit, vrijheid en efficiëntie die ons dit jaar heeft opgeleverd, willen we niet verliezen. Alle reden dus voor Centralpoint om vanaf nu vol in te zetten op hybride werken.Dit houdt in dat je 60% van je werkweek aanwezig bent op kantoor en 40% vanuit huis gaat werken.
Natuurlijk zorgen we ervoor dat je thuis goed je werk kan doen. Ergonomie en een gezonde werkplek vinden we erg belangrijk, dus brengen we een stukje Centralpoint bij jou thuis! Je krijgt van ons alles wat je nodig hebt, zodat jij je zaken goed op orde hebt. Get IT done noemen we dat.
Verder bieden wij:
- Een contract van 12 maanden en een salaris dat past bij jouw opleiding en werkervaring
- Naast je salaris krijg je ook een eindejaarsuitkering en winstuitkering (samen gemiddeld een 13de maand)
- Je pensioenbijdrage wordt volledig vergoed en je kan meedoen aan onze collectieve zorgverzekering
- Om genoeg tijd te hebben voor leuke dingen krijg je 27 vakantiedagen per jaar
- Tegen inkoopprijs kan je IT-Hardware (voor eigen gebruik) aanschaffen via onze webshop
- Reiskostenvergoeding van € 0,19 cent per km (max. 50 km enkele reis) of volledige OV-vergoeding
- Samen met jouw manager maak je een persoonlijk ontwikkelplan, we vinden het belangrijk dat hier aandacht aan wordt gegeven. Jij toch ook?
- Via de Academy van Centralpoint kun jij veel interessante trainingen en seminars volgen, je bent immers nooit uitgeleerd!
- Ben jij uitgegroeid binnen je huidige functie? Dan kijken wij samen met jou naar andere mogelijkheden binnen Centralpoint, vele gingen je al voor
- Ons kantoor is goed bereikbaar, je kan gratis parkeren en de bushalte en treinstation is op vijf minuten loopafstand
- Last but not least, we hebben gezellige vrijdagmiddagborrels, teamuitjes, een fantastisch kerstfeest, interne marketingacties én we zijn we sponsor van de Zevenheuvelenloop. Waar kijk jij al naar uit?
Werken bij Centralpoint
Centralpoint is degrootste merkonafhankelijke IT-leverancier
van de
Benelux
en specialist in IT-oplossingen voor organisaties, klein en groot. Wij zijn professionals voor professionals en zorgen dat onze klant altijd en overal zorgeloos kan werken met de beste technologie. Voor elk IT-vraagstuk hebben we een concrete oplossing. We houden het eenvoudig waar het kan en creëren duidelijkheid bij complexe IT-uitdagingen. Of dat nu gaat om beveiliging, dataopslag, connectiviteit, mobiel werken, beheer of onderhoud en logistiek. Wij doen alleen waar we goed in zijn, zodat anderen dat ook kunnen doen. Wat de IT-vraag ook is: get IT done.
Wist je dat we dit jaar het keurmerk voor ‘Beste Werkgever’ hebben mogen ontvangen? We scoren boven het gemiddelde van Nederland en daarom zijn we nu officieel World-class Workplace. Je snapt dat we daar erg trots op zijn! Onze medewerkers werken bij Centralpoint om het plezier en de uitdaging. Bij elke afdeling zie je onze kernwaarden, uitdaging, plezier en de klant centraal terugkomen.
Ik kom graag met je in contact!
Is je interesse gewekt of heb je vragen over deze vacature? Laat het dan zeker weten! Voor deze functie kan je contact opnemen metSabine Wenneker, Corporate Recruiter, 06 – 8223 8963
meer...
Meer vacatures van Centralpoint