Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen
Customer Service Frans
Als Customer Service Frans ben jij het aanspreekpunt voor onze klanten. Jouw taak? Je zorgt ervoor dat iedere kant met grote glimlach op hun gezicht ophangt en hun mailbox sluit. Dit doe je door snel te schakelen en probleemoplossend te denken. Klinkt als een gave job, toch?
Wat ga jij doen?
- Je support op een servicegerichte manier dagelijks onze online shop;
- Jouw taken zijn het antwoorden van calls en je geeft antwoord per mail;
- Verrichten van administratieve handelingen;
- Bijhouden van CRM en andere interne systemen.
Hoe ziet jouw dag er straks uit?
Uiteraard begin je je dag als Customer Service Frans met een goede kop koffie. Klets je bij met je collega’s en zet je je computer aan. Yes! You’ve got mail! Het is aan jou om de mailtjes zo perfect mogelijk af te handelen. Maar ook telefonisch. Het kunnen vragen zijn omtrent levertijden, retourzendingen of vragen over het product zelf. En soms kan het ook gebeuren dat klanten niet helemaal tevreden opbellen over hun aankoop. Dan ben jij het zonnetje in huis om ervoor te zorgen dat onze klanten weer ophangen met een grote glimlach op hun gezicht.Hoe ziet het team eruit?
Als Customer Service Frans kom je te werken in een enthousiast team, waarin gezelligheid en hard werken hand in hand gaan. Samen met je collega’s werk je hard om iedere klant de aandacht te geven die hij of zij nodig heeft.Wat verwachten wij van jou?
- Je beheerst de Franse taal in woord en geschrift;
- Je bent 20 uur per week beschikbaar;
- klantgericht
- Je hebt een gestructureerde, energieke en positieve werkhouding.
- Je bent een echte teamplayer;
- Ervaring met vertalen of copy schrijven is een pré
- Je bent flexibel inzetbaar, zowel gedurende dag, weekend en avonddiensten.
Wat krijg je van ons?
- Een passend salaris;
- Je werkt bij één van de snelst groeiende e-commerce bedrijven van Nederland;
- Ruimte voor kennisontwikkeling;
- Je krijgt, maar dan moet je wel echt op vakantie gaan en ons niet meenemen, 26 vakantiedagen op basis van 40 uur;
- Reiskostenvergoeding (mocht je op kantoor werken);
- Een thuiswerkbeleid met passende thuiswerkvergoeding;
- Een aantrekkelijke pensioenregeling voor later als je ouder bent;
- Deelname aan ons toffe vitaliteitsprogramma;
- Tafeltennis, FIFA en tafelvoetbal;
- Drankjes (wanneer dit weer mogelijk is) op de vrijdagmiddag en legendarische bedrijfsuitjes.
Welk pad bewandel jij?
Jouw sollicitatie is binnen, leuk! We gaan hem direct bekijken en nemen binnen een week contact met je op.Je wordt gebeld door recruitment of een toekomstig teamgenoot om te bespreken wat je in het verleden hebt gedaan en wat je graag bij Smartphonehoesjes.nl wilt gaan doen.
We nodigen je uit voor een gesprek bij ons op kantoor, waarin we je kennis laten maken met Smartphonehoesjes.nl en kijken of we een match zien.
Het tweede gesprek zal meer de diepte ingaan wat betreft jouw talenten en hoe deze kunnen aansluiten bij de functie.
Voor de meeste functies vragen we je om een ochtend mee te lopen op de afdeling en/of een case te maken. Zo krijgen we een goed beeld of jouw persoonlijkheid en vakkennis aansluiten op de vacature en het team.
Gefeliciteerd, we gaan samen het avontuur aan!
meer...
Meer vacatures van Smartphonehoesjes