Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen
Projectcoördinator dagelijks onderhoud
Als projectcoördinator dagelijks onderhoud ben je vanaf het moment dat een bewoner of corporatie belt tot aan de oplevering verantwoordelijk voor het naar tevredenheid uitvoeren van die kleine bouwkundige werkzaamheden. Jij coördineert werken van een lekkende kraan tot een kleine verbouwing en van een klemmende deur tot een nieuwe badkamer of keuken. Je neemt de opdracht aan, zorgt voor de calculatie, bereidt de werkzaamheden voor, begeleid de uitvoering door interne of externe vaklieden en uiteindelijk afhandeling van de melding of oplevering van de badkamer.
- opnamen bij bewoners thuis uitvoeren en digitaal in kaart brengen welk werk er gedaan moet worden
- de gegevens uit de opname omzetten in calculatie, planning, inkoopopdrachten en werkinstructies
- eigen vaklieden, onderaannemers aansturen en vragen beantwoorden
- bewoners blij maken met snelle, servicegerichte oplossingen en zo bijdragen aan een comfortabele en veilige woning
- Een salaris dat past bij jouw kennis en ervaring
- een werkweek van 32 of 40 uur
- Mogelijkheid om deels thuis te werken
- laptop, smartphone etc om je werk goed te kunnen uitvoeren
- Goede arbeidsvoorwaarden en pensioen conform cao Schilders
- Je wordt lid van een professioneel en collegiaal team
- Er is volop ruimte voor persoonlijke groei en ontwikkeling naar bijvoorbeeld planvormer
- Een leuke baan in het mooie Gemert
Organisatie- en afdelingsomschrijving
Verwachtingen van bewoners en corporaties willen overtreffen? Volop afwisseling en leuke contacten in je werk? Eventueel doorgroeien naar planvormer? Wij hebben jouw nieuwe uitdaging al in de aanbieding voor je. Als projectcoördinator dagelijks onderhoud bij onze opdrachtgever in Gemert zorg jij dat uiteenlopende onderhoudswerkzaamheden bij sociale huurwoningen perfect verlopen. Jij bent de schakel tussen vaklieden, bewoners, collega's en corporaties.Onze opdrachtgever is een nieuwe generatie van onderhoudsspecialisten. Sociaal betrokken en sterk in de regio's waarin men werkt. Met meer dan 500 vaklieden die verspreid werken in Zuid- en Midden-Nederland werkt men dagelijks aan planmatig onderhoud, energetische renovaties, dagelijks onderhoud en innovaties om de corporaties en VVE's in Nederland te helpen hun bezit voor 50 energieneutraal te maken. Daarnaast is er veel aandacht voor de eigen medewerkers; blije collega's zorgen voor blije klanten én blije bewoners.
Wil jij als projectcoördinator dagelijks onderhoud bijdragen aan bewonerstevredenheid en woongeluk binnen een dynamisch vastgoedonderhoudsbedrijf in Gemert? Hou je van afwisseling in je werk en werk je graag met mensen? Dan is dit de perfecte kans voor jou! Jij stopt niet, voordat de bewoner helemaal met zijn of haar probleem is geholpen. Verwachtingen overtreffen geeft jou een machtig gevoel.
Meer weten? Ewout Viergever vertelt je graag meer over de functie en het bedrijf! Je bereikt hem op 06- 20 91 56 99 of stuur een mail met je interesse naar ev@multiselect.nl.
Functie-informatie
Als projectcoördinator dagelijks onderhoud ben je vanaf het moment dat een bewoner of corporatie belt tot aan de oplevering verantwoordelijk voor het naar tevredenheid uitvoeren van die kleine bouwkundige werkzaamheden. Jij coördineert werken van een lekkende kraan tot een kleine verbouwing en van een klemmende deur tot een nieuwe badkamer of keuken. Je neemt de opdracht aan, zorgt voor de calculatie, bereidt de werkzaamheden voor, begeleid de uitvoering door interne of externe vaklieden en uiteindelijk afhandeling van de melding of oplevering van de badkamer.- opnamen bij bewoners thuis uitvoeren en digitaal in kaart brengen welk werk er gedaan moet worden
- de gegevens uit de opname omzetten in calculatie, planning, inkoopopdrachten en werkinstructies
- eigen vaklieden, onderaannemers aansturen en vragen beantwoorden
- bewoners blij maken met snelle, servicegerichte oplossingen en zo bijdragen aan een comfortabele en veilige woning
Aanbod
Een projectcoördinator dagelijks onderhoud brengt het liefste mee:- minimaal mbo 4 niveau bouw of schilder
- bouwkundige achtergrond en / of ervaring
- Communicatief ben je sterk
- Een flexibele en ondernemende houding
- Je durft jouw mening op gepaste wijze te delen
- stressbestendig en servicegericht
- pre zou zijn als je ervaring hebt met programma's als IBIS-TRAD, Bouwworks of Astra Powerproject
Functie-eisen
Wij bieden jou als projectcoördinator dagelijks onderhoud:
- Een salaris dat past bij jouw kennis en ervaring
- een werkweek van 32 of 40 uur
- Mogelijkheid om deels thuis te werken
- laptop, smartphone etc om je werk goed te kunnen uitvoeren
- Goede arbeidsvoorwaarden en pensioen conform cao Schilders
- Je wordt lid van een professioneel en collegiaal team
- Er is volop ruimte voor persoonlijke groei en ontwikkeling naar bijvoorbeeld planvormer
- Een leuke baan in het mooie Gemert
Solliciteren bij
Wil jij als projectcoördinator dagelijks onderhoud bijdragen aan bewonerstevredenheid en woongeluk binnen een dynamisch vastgoedonderhoudsbedrijf in Gemert? Hou je van afwisseling in je werk en werk je graag met mensen? Dan is dit de perfecte kans voor jou! Jij stopt niet, voordat de bewoner helemaal met zijn of haar probleem is geholpen. Verwachtingen overtreffen geeft jou een machtig gevoel.Meer weten? Ewout Viergever vertelt je graag meer over de functie en het bedrijf! Je bereikt hem op 06- 20 91 56 99 of stuur een mail met je interesse naar ev@multiselect.nl.
meer...
Meer vacatures van Multiselect.nl