Inloggen - Registreer  

Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen

Medewerker KCC (24 uur pw) Medewerker KCC

Werkenvoorgooivechteem - Wijdemeren - 07-05-2021 Naar vacature  

Solliciteer uiterlijk
donderdag 27 mei, 2021
Loosdrecht
24 uur
2170 - 3176
MBO
MBO+

Vacature

Toevoegen
aan favorieten
Ben jij een klantgerichte, stressbestendige aanpakker die meerdere dingen tegelijk kan doen? Heb jij al enige ervaring bij een KCC (Klant Contact Centrum)? Dan is dit dé functie voor jou!

MEDEWERKER KCC 24 UUR P/W

De organisatie Aan de rand van het Gooi, tussen Amsterdam en Utrecht, ligt de gemeente Wijdemeren. Een gemeente met een professionele organisatie waar ongeveer 180 mensen werken voor ruim 24.000 inwoners. Kenmerkend voor de gemeente zijn het Loosdrechtse Plassengebied, de ruimte, de natuur, het water, de cultuur en haar honderden monumenten. Wijdemeren bestaat uit 6 kernen, Ankeveen, Breukeleveen, ’s-Graveland, Kortenhoef, Loosdrecht en Nederhorst den Berg, met elk hun eigen dynamiek, eigenheid, cultuur en gebruiken.

Waar kom je te werken?

Je maakt deel uit van een enthousiast team van medewerkers, die bij uitstek het visitekaartje is van de gemeente Wijdemeren. De frontoffice van het team KCC en Burgerzaken bestaat uit het callcenter, de receptie en de balie Burgerzaken (reisdocumenten, rijbewijzen, aangiften geboorte en overlijden, vergunningen etc.).Daarnaast voert Burgerzaken onder andere werkzaamheden uit op gebied van burgerlijke stand, Basisregistratie Personen (BRP) en verkiezingen. Ook vinden in die backoffice de meer specialistische werkzaamheden plaats zoals internationaal privaatrecht en naturalisaties. Als medewerker KCC zijn je uren variabel en werk je in een wekelijks wisselend rooster die minimaal 2 weken van tevoren bekend worden gemaakt.

Wat ga je doen?

Als medewerker KCC ben je het eerste aanspreekpunt voor de inwoners. Je staat de klanten telefonisch - of aan de receptiebalie te woord. Je bent hét visitekaartje van de gemeente en je vindt het een uitdaging om iedere klant op een klantgerichte en efficiënte wijze te helpen. Je handelt zo veel mogelijk gesprekken zelfstandig af door het raadplegen van de informatie op de website of andere systemen en verwerkt de gesprekken in het kennissysteem. Je schakelt snel van het ene onderwerp naar het andere en kan gemakkelijk wisselen tussen werkzaamheden.

Wat vragen we van jou?

We zoeken een gastvrije, proactieve en oplossingsgerichte collega met een gezonde dosis pit, die graag meedenkt over het verbeteren van het klantcontact naar onze inwoners. Uiteraard ben je beleefd en geduldig. Ervaring in het werken bij een gemeente is een pré. Andere eisen zijn:

  • Je bent in het bezit van een diploma op MBO-niveau 4 bij voorkeur de opleiding MBO Klant Contact Center;
  • Je schrijft helder, foutloos en begrijpelijk Nederlands;
  • Je spreekt de Nederlandse én de Engelse taal;
  • Je bent een echte teamplayer;
  • Je bent communicatief en sociaalvaardig;
  • Je kunt je goed inleven in de situatie van de inwoner;
  • Je komt tot snel tot de kern van de vraag door jouw wijze van vraagstelling (de vraag achter de vraag);
  • Je kunt goed overweg met de computer en de bijbehorende applicaties (bijvoorbeeld Decos, Klant Contact Systeem, i-burgerzaken voor de uitgifte van reisdocumenten en rijbewijzen).

Wat bieden we jou?

  • Een functie van 24 uur per week, flexibel verdeeld over de week. De functie wordt gehonoreerd in schaal 7, maximaal € 3.176,- bruto per maand bij een fulltime aanstelling van 36 uur;
  • Een jaarcontract met uitzicht daarna op een contract voor onbepaalde tijd;
  • Een afwisselende, vrij zelfstandige functie met veel ruimte voor eigen initiatief en gelegenheid om jezelf te ontwikkelen;
  • Een uitstekend pakket secundaire arbeidsvoorwaarden, zoals een goede reiskostenvergoeding, en een Individueel Keuze Budget van 17,05 % van het bruto salaris.

Solliciteer nu!

Ben jij enthousiast over de functie en denk jij ‘dit is de perfecte vacature voor mij’? Twijfel dan niet en solliciteer via de solliciteerbutton.
Heb je vragen over de inhoud van de functie dan kun je terecht bij Bert van der Vis, teammanager KCC, Burgerzaken en ITP op telefoonnummer 035-6559 187.

meer...



Meer vacatures van Werkenvoorgooivechteem