Inloggen - Registreer  

Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen

Rooms Division Operations Lead

Harri - Amsterdam - 03-05-2021 Naar vacature  

Rooms Division Operations Lead

Salary
Competitive salary
Schedule
Full Time
Experience
Minimum 1 year of experience
Location

Rooms Division Operations Lead

Description

Rooms Division Operations Lead

 
Ter versterking van ons Rooms Division Operations Lead team zijn wij op zoek naar een enthousiaste, gastvrije en representatieve collega die zich graag zowel Front of House als Back of House inzet en een duidelijke achtgrond heeft binnen de Housekeeping afdeling van een hotel. Heb je oog voor detail? Ben jij iemand die graag coacht, inspireert maar ook daadkrachtig is en continu zoekt naar een nog hoger niveau van kwaliteit en service?

Wil jij:

  • Verantwoordelijk zijn voor de verblijven van onze gasten?
  • Werken in een historische omgeving van 25 grachtenpanden?
  • Een flexibele baan met veel afwisseling en verantwoordelijkheid?
  • Werken in een divers team?
  • En… Heb jij een ‘can do’ mentaliteit?
Solliciteer nu; only the very best!
Tijdens jouw baan als Rooms Division Operations Lead (hierna afgekort als RD Lead), doe je waardevolle ervaring op, ben je een belangrijke spil in het web en werk je met veel verschllende afdeling samen om het verblijf van de gasten tot een groot succes te maken. Als jij altijd al hebt willen werken in een prachtig en uniek vijf sterren hotel in Amsterdam, lees dan snel verder!

 

Wat ga je doen?

Als RD Lead leid en werk je samen met de 2 subteams van Rooms Division: Front of House en Housekeeping en ben je het aanspreekpunt voor alle operations medewerkers binnen de RD afdeling voor vragen, klachten en opmerkingen. Tijdens een Housekeeping shift, ben je verantwoordelijk voor het begeleiden, plannen en coordineren van de taken binnen de Housekeeping afdeling. Deze functie werkt nauw samen met de “Assistant Rooms Division Manager, Housekeeping” en is verantwoordelijk voor de dagelijkse communicatie binnen zowel de Housekeeping afdeling, als met de Front of House afdeling en onze gasten, om een vlotte en professionele operatie te garanderen.

 
Je bent onder andere verantwoordelijk voor;
  • Toezicht houden van schoonmaaktaken en het waarborgen van de hoge standaard en kwaliteit (o.a. door het houden van spotchecks in de kamers, openbare ruimtes en onze tuinen);
  • De Lost & Found procedures;
  • Het dagelijks opleiden, coachen, ondersteunen en leiden van het Housekeeping team;
  • Het maken van roosters en controleren van de urenregistratie;
 Aangezien deze rol het dagelijks leiden van de gehele Rooms Operations inhoudt, verwachten wij ook dat je, met de juiste training, als leider binnen Front of House kunt functioneren.

Wij zijn op zoek naar die ene speciale persoon met een hands-on mentaliteit die goed prioriteiten kan stellen, accuraat te werk gaat en te allen tijde gastgericht blijft!

 

Competenties:

Basis competenties
  • Gast en Service gerichtheid
  • Inzet & Betrokkenheid
  • Samenwerking
  • Verantwoordelijkheid nemen

Specifieke competenties

  • Leiding geven
  • Communiceren
  • Plannen en organiseren
  • Kan goed omgaan met medewerkers van verschillende culturele achtergronden
  • Prioriteiten stellen
  • Klachten oplossen
  • Passie voor het leveren van hoogstaande 5 sterren service 

Ervaring, kennis en functie vereeisten:

  • Werk- en denkniveau MBO/HBO
  • Minimaal 1 jaar ervaring als operationeel leidinggevende binnen een RD afdeling
  • Ervaring in de schoonmaakbranche/Housekeeping afdeling
  • Systeemkennis: ervaring met alle afdelingsspecifieke systemen (Know Cross, Dyflexis, Opera)
  • Beheersing van Engelse taal (mondeling en schriftelijk
  • Capabel om de operations medewerkers effectief te kunnen trainen en coachen
  • Flexibel: Bereid en in staat om op flexibele basis wisseldiensten te draaien – zowel ochtend-, middag- en nachtdiensten op week- weekend- en feestdagen. Bereid om, indien de business daarom vraagt, te werken en te assisteren op andere afdelingen binnen de organisatie.
 

Wat wij bieden:

  • Een organisatie waar medewerkers op nr. 1 staan
  • Een fulltime baan van 32-38 uur in de week;
  • Competitieve arbeidsvoorwaarden (inclusief feestdagen toeslag);
  • Persoonlijke aandacht voor jouw professionele hospitality ontwikkeling;
 

Wie wij zijn: Pulitzer Amsterdam

Ontdek typisch Amsterdamse elegantie in een verrassend doolhof van vijfentwintig samengevoegde grachtenhuizen daterend uit de Gouden Eeuw. Een verborgen wijkje met intieme kamers, serene binnentuinen, meeting & event ruimtes, de klassieke hotelbar ‘Pulitzer’s Bar’ en restaurant ‘Jansz.’ dat ongecompliceerde maar schitterend bereide gerechten serveert. Het Pulitzer is een unieke mix van historisch en modern vakmanschap, verscholen in de iconische grachtengordel.

 
Gevestigd in hartje Amsterdam vormen vijfentwintig 17e- en 18e-eeuwse grachtenhuizen het unieke 5* hotel Pulitzer Amsterdam. In het hotel heerst een gezellige sfeer waar gepas-sioneerde medewerkers iedere dag persoonlijke wow-momenten creëren voor onze gasten.

 

Hoe nu verder?

Word jij enthousiast van wat je hierboven hebt gelezen? Herken je veel van jezelf en wil je ook graag onderdeel van ons geweldige team van worden? Ben jij dé droomkandidaat die flexibel, verantwoordelijk en gemotiveerd is met een can-do mentality? 

meer...



Meer vacatures van Harri