Inloggen - Registreer  

Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen

Teammanager Gastvrijheid en Services

Amsta - Amsterdam - 26-01-2022 Naar vacature  

Amsta biedt zorg en ondersteuning aan Amsterdammers die, om welke reden dan ook, niet in staat zijn hun leven op eigen kracht vorm te geven. De cliënt kan bij Amsta rekenen op professionele, praktische, persoonlijke en liefdevolle ondersteuning. Vanuit deze kernwaarden ambieert Amsta een kwalitatief goede zorgaanbieder te zijn bij wie de cliënt en zijn of haar behoefte centraal staat. Op 30 locaties verspreid over de stad zijn woon- en zorgcentra, kleinschalige woonvoorzieningen en studio’s. De locaties zijn uniek, omdat deze vooral gevestigd zijn in het centrum van Amsterdam, dichtbij de samenleving en de gezelligheid van de stad. Zo voelen de bewoners de betrokkenheid met hun geliefde stad en samenleving. Om hoogwaardige zorg aan de cliënten te leveren heeft Amsta ambitieuze doelen gesteld en zijn de eerste stappen hierin gezet. Zo is er gekozen voor een organisatiestructuur van centraal naar decentraal, wordt er meer gestuurd op het creëren van diversiteit in wonen en leven en zijn er formules ontwikkeld waarbinnen de dienstverlening moet worden ingericht. De balans tussen de vrijheid om eigen keuzes te maken en de kwaliteit van leven staan hierin centraal.

Wat ga je doen?

‘Als innovatieve manager met een bedrijfskundige aanpak draag jij jouw steentje bij aan de liefdevolle ondersteuning van ouderen en mensen met een verstandelijke beperking, op unieke locaties in hartje Amsterdam’

Als teammanager Gastvrijheid & Services heb je een aanzienlijke bijdrage in het ontwikkelen, uitvoeren en borgen van de facilitaire producten- en dienstenportefeuille en ben jij kartrekker in een Amsta-brede facilitaire dienstverlening op de verschillende locaties. Denk hierbij aan dienstverlening als eten & drinken, ontvangst en schoonmaak. Belangrijk uitgangspunt in het ontwikkelen, uitvoeren en borgen van de dienstverlening is het door-ontwikkelen en verankeren van de visie op Gastvrijheid en Services. Verder ben je verantwoordelijk voor de dagdagelijkse facilitaire dienstverlening op jouw locaties. In nauwe samenwerking met de clustermanagers zorg, zorg je ervoor dat de dienstverlening is afgestemd op de behoefte van de cliënten en in lijn is met de nieuwe visie van Amsta.

Jij maakt de vertaalslag en stimuleert de teams in de verdere professionalisering. Op locatie zijn de clustermanagers jouw directe sparringpartners en zoek je de samenwerking op. Ook adviseer je gevraagd en ongevraagd de manager Gastvrijheid en Services over nieuwe producten, services en dienstenaanbod. Verder weet je natuurlijk je collega teammanagers goed te vinden. Als teammanager Gastvrijheid en Services geef je binnen de toegewezen locaties leiding aan 30 tot 40 medewerkers op het gebied van Gastvrijheid en Services. Je legt verantwoording af aan de manager Gastvrijheid en Services. Daarnaast, bewaak jij de BHV plannen in de organisatie en de veiligheid van de locatie.

Kortom, jij houdt je bezig met de volgende werkzaamheden:
Je stuurt medewerkers Gastvrijheid en Services aan, inclusief verzuim- en personeelsbeleid
Je bent verantwoordelijk voor de borging van de Amsta waarden als het gaat om facilitaire zaken
Jij ontwikkelt en bewaakt werkwijzen en procedures voor facilitaire dienstverlening met oog voor de doelgroepen
Jij stuurt op budgetten, begrotingen en financiële systemen en kan de vertaalslag maken naar de operatie
Jij signaleert marktontwikkelingen en vertaalt dit naar de situatie bij Amsta
Jij beheert en coördineert de BHV-organisatie op basis van het BHV plan, houdt dit plan actueel en brengt verdere verbetering aan
Jij houdt je bezig met het plannen, begeleiden en evalueren van de jaarlijkse ontruimingsoefeningen
Je signaleert onveilige situaties en neemt passende maatregelen.

Wie ben jij?

Op het gebied van facility management heb je intussen ruime ervaring opgedaan. Je bent op zoek naar een plek waar je al je creativiteit, kennis en ervaring kan inzetten. Het creëren van nieuwe vormen van dienstverlening is iets wat je van nature doet. Je bent inspirerend, doortastend en toont daadkracht. Bovendien beschik je over ambitie, positieve energie en analytisch denkvermogen. Dit kun je communicatief uitstekend overbrengen en weet mensen mee te krijgen. Je bent benaderbaar en hebt een bepaalde natuurlijke charme en charisma. Je kunt goed omgaan met weerstand en verschillende belangen. Met jouw zakelijke en bedrijfskundige insteek zorg je dat je van maximaal toegevoegde waarde bent. Als leidinggevende geef je je team ruimte en vertrouwen, stimuleer je en daag je je uit om zo optimaal mogelijk te presteren. Natuurlijk heb je een grote voorliefde voor zorg en staan Gastvrijheid en Services bij jou hoog in het vaandel.

Daarnaast beschik jij over:
Een afgeronde HBO opleiding, bij voorkeur richting Facilitair Management of Hoge Hotelschool
Een dienstverlenende persoonlijkheid
Aantoonbare leidinggevende ervaring
Affiniteit en bij voorkeur ervaring
in de zorg
( VVT en Gehandicaptenzorg)
Commercieel en bedrijfskundige kennis en ervaring voor het maken en beoordelen van kosten- batenafwegingen bij vernieuwingsvoorstellen
Kennis en ervaring in begrotingsmethodiek en -beheer
Ervaring in visie- en conceptontwikkeling en implementatiemanagement
Kennis van en met contractmanagement
Aantoonbare projectmanagementvaardigheden

We bieden jou

Werken bij Amsta is werken in hartje Amsterdam, in een authentieke werkomgeving met een open en dynamische cultuur. Je werkt in een inspirerende werkomgeving met leuke collega’s waarin zelfstandigheid en eigen initiatief wordt gewaardeerd. Je krijgt een compleet arbeidsvoorwaarden pakket volgens de CAO VVT en die zien er als volgt uit:

Een jaarcontract met de intentie om te verlengen naar onbepaalde tijd
Salaris wordt ingeschaald in functiegroep 60, afhankelijk van opleiding en werkervaring, met een maximumsalaris van €4886,73 op basis van een 36-urige werkweek

Vakantiegeld van (8%) en eindejaarsuitkering (8,33%) van jouw bruto jaarinkomen
Laptop en telefoon om flexibel te kunnen werken
Trainingen en opleidingen om bij te blijven in je vak en te groeien als professional
Pensioenregeling via pensioenfonds Zorg en Welzijn (PFZW)
Korting op sportschoolabonnement, (zorg)verzekering en je kunt meedoen aan onze gratis bootcamp
Een aantrekkelijk fietsplan (fiets met belastingvoordeel) en reiskostenvergoeding

Enthousiast?

Solliciteer direct via onderstaande sollicitatiebutton!
Wil je voordat je solliciteert meer informatie over de procedure? Onze Recruiter Masha Zahir staat voor je klaar en is bereikbaar via werving@amsta.nl. Heb je nog inhoudelijke vragen over de functie? Je kunt Inge Jeurink, Manager Gastvrijheid & Services, het beste bereiken via 

.
  • Het aanleveren van een verklaring omtrent gedrag (VOG) en het maken van een assessment is onderdeel van de selectieprocedure.
meer...



Meer vacatures van Amsta