Inloggen - Registreer  

Facilitair administratief medewerker

IBN - via Nederland Vacature - Uden - 19-03-2024 Naar vacature  

€ 2404 - € 3481 per maand

Taken en verantwoordelijkheden

Facilitair administratief medewerker

Uden, 24-28 uur per week
Ruim 34.000 m² aan gebouwen. Waaronder kantoren. Maar bijvoorbeeld ook 3 kwekerijen waar onder andere mensen werken die extra ondersteuning naar werk nodig hebben. En klaslokalen waar mensen die inburgeren Nederlands les krijgen. Een correcte administratie van alle gebouwen van IBN is essentieel. En dus jouw rol ook! Dankzij jou is alle documentatie up-to-date en worden de kosten die we maken correct afgewikkeld.

Dé steun en toeverlaat voor onze afdeling Facilitair Beheer in Uden. Dat ben jij als parttime administratief medewerker. Dankzij jou is de (financiële) administratie rondom ons vastgoed tiptop in orde. Je collega’s staan te springen om je te verwelkomen in hun fijne team!

Bouwen we een nieuwe locatie? Renoveren we de toiletten op een van onze productlocaties? Of verhelpen we een lekkage? Dan verwerk jij de inkoopopdracht, werkbonnen en facturen. Bovendien maak je bij verbouwingen financiële voortgangsrapportages en houd je zicht op het budget. Ook verwerk je de onderhouds- en energiecontracten en doorbelastingen binnen IBN. Zijn er twijfels over een factuur? Dan neem jij contact op met de uitvoerende. Van elk project ben jij op de hoogte. Daardoor vorm je dé brug naar de afdeling Financiële Administratie én ben je een vraagbaak voor je collega’s.

Dit krijg je van ons

We beginnen altijd met een gesprek waarin we kijken naar jouw mogelijkheden voor deze functie.
  • Een bruto maandsalaris tussen € 2.404 en € 3.481 op basis van een 36-urige werkweek. Je exacte salaris is afhankelijk van je opleiding, kennis en ervaring.
  • Een jaarcontract met uitzicht op een vast dienstverband.
  • Een goede pensioenregeling waarvan IBN 2/3 van de premie betaald.
  • Minimaal jaarlijks 23 vakantiedagen op basis van een fulltime dienstverband.
  • 8% vakantiegeld en 7,55% eindejaarsuitkering.
  • Een zelf in te vullen vrije diversiteits(feest)dag.
  • 80-90-100 regeling: maximaal vijf jaar voor AOW-gerechtigde leeftijd. 80% werken, 90% brutosalaris, mogelijkheid tot 100% pensioen opbouw.
  • Mogelijkheid tot sabbatical verlof: een gedeeltelijk betaalde zelf in te vullen verlofperiode voor een aangesloten periode van twee maanden ééns in de vijf jaar.
  • Een collectiviteitskorting op aanvullende zorgverzekeringen.
  • Een persoonlijk duurzaamheidsbudget van € 250, dat je kunt gebruiken om je duurzame inzetbaarheid te vergroten.
  • Deelname aan het IBN Fietsplan.
  • Reiskostenvergoeding vanaf 6 kilometer enkele reis.
  • Alle benodigdheden voor het uitoefenen van je functie, zoals een telefoon en laptop.
  • Flexibele werktijden en de mogelijkheid om thuis te werken (inclusief thuiswerkvergoeding en inrichting thuiswerkplek waar nodig).
  • Een compleet en passend pakket met opleidings- en ontwikkelmogelijkheden via het IBN Leerhuis.
  • Volop aandacht voor jouw gezondheid, onder meer via korting op een fitness-abonnement, keuze uit een uitgebreid activiteitenprogramma en gratis fruit op je werkplek.

Jouw team

Typisch team Facilitair Beheer? De drive om samen voor het beste resultaat te gaan. En de leuke gesprekken tijdens de pauze, natuurlijk. Bij ons gaan hard werken en gezelligheid namelijk hand in hand. Je werkt samen met 12 fijne collega’s, van werkvoorbereiders en planners tot mensen in de technische dienst. Ondernemend zijn we ook. In ons werk, maar ook in de organisatie van een jaarlijks teamuitje. Extra fijn? Je wordt goed ingewerkt door Marloes, de huidige administratief medewerker en krijgt écht de kans om IBN goed te leren kennen.

Collega aan het woord

Arthur werkt als werkvoorbereider bij IBN.
“Dat de ondersteuning van de administratief medewerker onmisbaar is, daar weet ik alles van. Ik word namelijk écht ontzorgd door Marloes. En we werken ook fijn samen. Mede doordat we allemaal hetzelfde doel hebben bij het Dienstencentrum: zorgen dat alle collega’s de juiste faciliteiten hebben om met veel plezier hun werk uit te voeren. Bijdragen aan meer werkgeluk, óók voor mensen die extra ondersteuning naar werk nodig hebben: gelukkig kan het bij IBN.”

Dit ben jij

Je werkt nauwkeurig, bijvoorbeeld bij het invoeren van data in systemen. Verder vind je het leuk om samen te werken met verschillende collega’s én externe partners. Ook heb je de juiste communicatieve vaardigheden om te zorgen dat je de juiste informatie op tijd ontvangt. Zo durf jij een collega erop aan te spreken als iets niet compleet is.

Verder heb je:

  • Een mbo-diploma.
  • Ervaring met administratief werk en (basis)kennis van facilitair beheer of vastgoed, bijvoorbeeld bij een woningbouwvereniging of in een vergelijkbare sector. Alle ins en outs van facilitair beheer binnen IBN leer je van je collega’s en door ervaring op te doen!
  • Digitale (basis)vaardigheden. Je hebt ervaring met Excel en vindt snel je weg in andere geautomatiseerde systemen.

IBN: iedereen doet mee

Voor veel mensen is werk niet vanzelfsprekend. Voor al deze mensen zijn wij er, al meer dan 25 jaar. We vinden het belangrijk dat mensen weer mee kunnen doen. En dat ze vanuit hun eigen talenten en ambities kunnen bouwen aan hun loopbaan. Zo leiden we mensen op tot vakkrachten, zodat ze aan de slag kunnen bij een werkgever uit ons grote netwerk. Of we zetten ze in binnen onze eigen teams voor onder meer schoonmaak, groenonderhoud en assemblage. Zo maken we mensen gelukkig en de samenleving mooier. Want werken betekent meedoen en meetellen. De betrokkenheid binnen onze organisatie is groot: iedereen zet zich in om de wereld een stukje mooier te maken en heeft daarin een belangrijk aandeel.

Hoe we bij IBN een rol van betekenis spelen voor mensen? Lees en bekijk de interviews met trotse medewerkers op

.

Word jij onze nieuwe administratief medewerker facilitair beheer?

Reageren kan heel makkelijk via

de sollicitatiebutton

.

Vragen?

Wil je meer informatie over de functie of de sollicitatieprocedure? Neem dan op werkdagen tussen 10.00 en 12.00 uur contact op met Ronald de Wit, afdelingsmanager Facilitair Beheer, via 0413 – 28 27 65 of

rwit@ibn.nl

.

Goed om te weten

  • Je krijgt de kans om hybride te werken: zowel vanuit huis als op onze locatie aan de Hockeyweg 5, 5405 NC in Uden.
  • De uren die je werkt verspreid je over 4 werkdagen.
Wij kiezen er bewust voor om de werving zelf te doen. Als we gebruik willen maken van bureaus, nemen we zelf contact op.
861532

Job alert maken

Maak een job alert voor
'administratief'
en ontvang dagelijks vergelijkbare vacatures per mail
meer...

Naar vacature

Meer vacatures van IBN