Inloggen - Registreer  

Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen

Medewerker IT Servicedesk

It-idiots - Arnhem - 19-01-2023 Naar vacature  

Functie omschrijving medewerker IT Servicedesk

Voor een IT Servicedesk zijn we op zoek naar een IT Servicedesk medewerker.
Als IT Servicedesk medewerker zorg je voor een goede aanname, registratie, toewijzing en afhandeling van meldingen en storingen die binnen komen bij de IT Servicedesk. Dit doe je conform ITIL in Topdesk, het Servicemanagement product dat we gebruiken. De werkwijze is volgens het skilled Servicedesk principe, hierbij gaan we er vanuit dat er zoveel mogelijk vragen in de eerste lijn worden opgelost. We verwachten dat je een eerste analyse doet naar aanleiding van een klantvraag en indien mogelijk de klant een oplossing biedt. Daarnaast help je graag andere collega’s op weg die van jouw expertise gebruik kunnen maken. Het grootste deel van de klantvragen komt telefonisch binnen of via onze Self Service Portal. We hebben ook een Service Point op de locatie.

Functie eisen medewerker IT Servicedesk

  • Mbo-niveau 4 ICT Beheer of een gelijkwaardige opleiding;
  • minimaal 3 jaar relevante en aantoonbare ervaring op een IT Servicedesk ;
  • Je beschikt over goede communicatieve vaardigheden in Engels en Nederlands. Duits is mooi meegenomen;
  • ITIL foundation V3/4 certificering;
  • Je kan tussen 8.00 uur en 18.00 uur werken.
  • Kennis van Windows 10;
  • Kennis van Office 2010 en Office 365;
  • Kennis van Active Directory en Microsoft Exchange;
  • Kennis van Topdesk 10.0.

Working conditions

We hebben verschillende vacatures voor Front-end Devlopers waarbij het vaak om langdurige projecten gaat.
Wij bieden uitermate interessante arbeidsvoorwaarden en een zeer prettige werkomgeving.
Er is een prima balans tussen thuiswerken en kantoorwerkzaamheden.
meer...



Meer vacatures van It-idiots