Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen
Customer Support Specialist
Team: Key Control Dashboard
Role: Junior (0-2 jaar)
Experienced in: Support, Communicatie
Digitaal weerbaar
Nederland behoort tot de top van de meest gedigitaliseerde landen ter wereld. Logisch dat de beveiliging van informatie voor de Nederlandse overheid uiterst belangrijk is. Het Key Control Dashboard (KCD), software product van Yellowtail, speelt hier een belangrijke rol in. Veel grote Nederlandse overheidsorganisaties steunen op de functionaliteiten van het KCD. Het Key Control Dashboard is een Integrated Management Systeem waarin integraal een oplossing wordt geboden voor ISMS (informatiebeveiliging), GRC (risico-en compliance) en PMS (privacy management). Kortom, het Key Control Dashboard helpt organisatie met het beheersen van risico’s doormiddel van workflows, dashboards en rapporten.Als Customer Support Specialist bij het Key Control Dashboard ben je verantwoordelijk voor het zelfstandig oplossen van tickets van klanten uit verschillende markten. Daarnaast krijg je de ruimte en vrijheid om de interne supportprocessen verder te professionaliseren en verbeteren.
Waarom is Customer Support Specialist jouw nieuwe job?
Je vindt het leuk om een probleem of een wens van een klant te analyseren en een logische oplossing hiervoor te vinden. Wanneer hulp hierin noodzakelijk is, weet je je weg te vinden naar de juiste collega’s. Het is voor jou vanzelfsprekend om de voortgang van tickets te bewaken en hierover te communiceren met klanten en andere stakeholders. Omdat je de Nederlandse taal goed beheerst communiceer je helder en correct. Handleidingen schrijven doe je dan ook met gemak, correct en in begrijpelijke taal.IT heeft je interesse, en je wilt je daarin verder ontwikkelen. Is het nodig om zelfstandig een software aanpassing door te voeren? Geen probleem, jij pakt dit op. Hebben de consultants ondersteuning nodig bij het testen van de softwareoplossingen? Kom maar door, jij kan dit! Je toont initiatief en ziet verbanden zodat je terugkerende problemen weet te voorkomen. Je bent servicegericht; je doet er alles voor om de klant tevreden te stellen. Je leergierigheid zorgt ervoor dat je steeds beter wordt in je vak en je (bijna) onmisbaar wordt voor het team.
Uiteraard begin je met een gedegen inwerkperiode. Deze bestaat uit het eigen maken van de software, kennismaking met de collega’s en klanten en het begrijpen van de processen en procedures. Daarna breng je je kennis in de praktijk door inkomende support-tickets van onze klanten af te handelen vanuit ons kantoor in Naarden. Op het moment dat je kennis en ervaring op voldoende niveau is, pak je ook de meer uitdagende tickets op en ga je steeds meer zelfstandig aan de slag. Er zijn altijd collega’s beschikbaar om je te hulp te schieten, we doen het altijd samen.
What’s in it for you?
Een goed salaris, fijne lunch, MacBook en telefoon van de zaak, goed pensioen, 25 vakantiedagen en een goede reiskostenvergoeding zijn wat ons betreft basisvoorwaarden. Maar weet je waar je écht verder mee komt?- De vrijheid en ruimte om interne supportprocessen te verbeteren en daarin bepalend te zijn
- Een team en een mentor die je verder helpen in voor- en tegenspoed
- Verantwoordelijkheid en alle ruimte om ondernemerschap te ontwikkelen
- Ruimte om te vallen, maar samen zorgen we ervoor dat je dat voorwaarts doet en een stapje verder opstaat
- Cursussen & opleidingen binnen en buiten onze organisatie
- Hybride werken. Ons maakt de locatie niet uit, wel dat je verantwoordelijkheid neemt. Vanzelfsprekend helpen wij bij het inrichten van jouw thuiswerkplek
- Samenwerking met verschillende disciplines zoals UX/UI Design, IT & Devops, Business teams, Sales & Marketing
- Veel fun met elkaar, zoals het Yellowtail Weekend en onze Cultural FriYay’s (bijvoorbeeld padellen, Vrienden van Amstel Live en bbq’s)
- Gedachte even op wat anders? Versla je collega’s tijdens een potje dart of tafeltennis
Wat wij belangrijk vinden
- Je hebt minimaal een afgeronde MBO-4 of HBO-opleiding
- Je kunt goed zelfstandig werken maar bent ook een teamplayer
- Je bent gestructureerd en bent allergisch voor spelfouten
- Je hebt (enige) ervaring als Customer Support Specialist of in een soortgelijke functie
- Je hebt (aantoonbare) interesse in IT
- Je hebt kennis van en/of bent nieuwsgierig naar SaaS-oplossingen, database-systemen en/of rapportage-dashboardtools
What are the next steps?
CV & cover letter screening
First interview
Second interview
Case
Contract offer
Start!
Wie zijn jouw collega's?
Het KCD bestaat uit een diversiteit aan collega's: van Business Developers tot IT-consultants. Onze informele managementstijl is één van de onderscheidende kenmerken van het KCD. Iedereen is uniek en draagt met zijn of haar skills bij aan de teamdoelstellingen. Dit verwachten we ook van jou!meer...
Meer vacatures van YellowtailWerken