Inloggen - Registreer  

Mediahuis zoekt een Manager digital service CX

Marketing Report - Amersfoort - 12-03-2024 Naar vacature  


Mediahuis is per direct op zoek naar:

Manager digital service CX-Fulltime

Ons klantenserviceteam staat elke dag paraat om talloze vragen te beantwoorden, en we gaan altijd voor top-notch service. We begrijpen dat klanten hunkeren naar snelle en to-the-point antwoorden. Raad eens wat naast onze talentvolle klantenserviceteam onze geheime wapen is? Juist, een chatbot! En nu hebben we jouw hulp nodig om deze chatbot en onze andere self service strategie tot in de puntjes te perfectioneren. We gooien de deuren open voor een Manager digital service CX.

Dit ga je doen

De functiebenaming zegt het al, als onze lead zal jij verantwoordelijk zijn voor de transformatie naar een digitale Selfservice. Maar wat de titel niet zegt, is dat jij leiding zal geven aan een recent opgericht team, bestaande uit zeven medewerkers. In dit team zullen verschillende disciplines samen komen: proces experts, een selfservice specialist, data analist, workflow- en IVR experts en conversation designer. Wat al deze disciplines gemeen hebben is het doel om een zo sterk mogelijke selfservice omgeving te creëren voor de klanten van Mediahuis, met als eerste merk De Telegraaf.

Als manager is het aan jou de taak om onze roadmap voor 2024 zowel uit te bereiden als uit te voeren. Hieronder valt het realiseren van een nieuwe servicesite, een nieuwe chatbot lanceren met livechat mogelijkheid en het verbeteren van de FAQ’s en IVR. Met als uiteindelijke doel het verhogen van de selfservice-rate. Hier sta je natuurlijk niet alleen voor, dit doe je in samenwerking met jouw team, maar ook met marketing, development en IT, wij hebben alle afdelingen onder één dak om dit een succes te maken.

Dit neem je mee

Wij denken dat minimaal 5 jaar ervaring in een soortgelijke rol jou gaat helpen in het succesvol zijn in deze rol. De ideale kandidaat is digital minded en voelt zich thuis in het werken met diverse digitale kanalen en systemen. Jij hebt ervaring in het neerzetten van een digitale transformatie en weet dit enthousiast en motiverend over te brengen. Je bent een zogenoemde change-agent met oog voor details. Jij hebt ook stevige projectmanagement skills en hebt het vermogen om grote stappen te maken. Ook met kennis van UX en Customer journey management heb jij een klein streepje voor.

Dit hebben we voor jour in huis

Als Europese mediagroep bieden wij jou een inspirerende en internationale werkomgeving waar iedereen zich thuis voelt. We vormen de thuisbasis van een brede verzameling van autonome en cross mediale mediamerken. Het is net die diversiteit die we hier omarmen en die de fundering vormt van ons huis. Met innovatie in onze genen en een nieuwsgierige blik op de wereld werken we op een open en respectvolle manier voor elkaar samen. We zijn een plek met zuurstof voor nieuwe ideeën en ruimte om te bewegen. Waar jij je talent kunt inzetten en wordt gezien. En waar je minstens zo veel energie krijgt als dat je geeft.

Naast een salaris tussen €3.809 tot ongeveer €5.000 basis van een 40-urige werkweek, waarbij jouw startsalaris afhankelijk is van wat jij in huis hebt, krijg je alle instrumenten om je werk goed te kunnen uitvoeren. Daaronder inbegrepen een laptop en iPhone. Voor je dagen op kantoor ontvang je ongeacht het vervoersmiddel een reiskostenvergoeding waarbij je de keuze krijgt tussen een kilometervergoeding van €0,23 of een NS Business Card. Kom je met de auto? Dan hebben wij dankzij een ruim eigen parkeerterrein in onze achtertuin altijd wel een plekje vrij, met of zonder stekker. Als nieuwe collega krijg je verder onbeperkt toegang tot Mediahuis Academy, onze binnenhuisuniversiteit, met een ruim aanbod aan opleidingen om je talenten optimaal te ontwikkelen of te ontdekken. En met een pensioen van ons eigen 

 werk je ook alvast aan je mogelijkheden voor later. 
meer...

Naar vacature

Meer vacatures van Marketing Report
Meer Mediahuis zoekt een Manager digital service CX vacatures