Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen
Service Support Medewerker
Hoe ziet jouw dag eruit?
Jouw hoofdtaak binnen de afdeling Service is er dagelijks voor te zorgen dat alle service(aan)vragen adequaat en klantgericht behandeld worden, zowel telefonisch als per e-mail. Concreet betekent dit o.a. dat je aanvragen voor diensten, zoals inbedrijfstellingen en servicebezoeken op compleet- en juistheid controleert en zorgdraagt dat deze juist in ons systeem verwerkt worden. Samen met je collega’s van Service Coördinatie beantwoord je de telefoon en behandel je e-mails om de klant tijdig en van de juiste (re)actie te voorzien. Alle verkregen en te verstrekken informatie wordt nauwkeurig door je vastgelegd in de daartoe aanwezige systemen.Wat vragen wij van jou?
- Je hebt MBO 4 werk- en denkniveau;
- Je bent fulltime (40 uur) beschikbaar;
- Je beheerst de Nederlandse taal goed (Engels en Frans zijn een pré);
- Je staat graag klanten te woord en krijgt energie wanneer klanten tevreden zijn;
- Ervaring met Microsoft Dynamics Field Service is een pré.
Wat bieden wij?
Wij bieden jou een fulltime functie van 40 uur (verdeeld over 5 dagen) per week bij ons op kantoor in Oosterhout (in 2024 verhuizen we naar Breda). Verder hebben wij uitstekende arbeidsvoorwaarden:- Meer dan marktconform salaris;
- Uitstekende secundaire arbeidsvoorwaarden;
- Goede pensioenvoorziening;
- Ruimte voor persoonlijke ontwikkeling en opleidingen;
- Doorgroeimogelijkheden in zowel technische-, commerciële als ook managementfuncties.
meer...
Meer vacatures van Nibe