Inloggen - Registreer  

Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen

Management assistent Stadsruimte

Almere - 22-02-2024 Naar vacature  

sluitingsdatum 25-04-2024

In deze dynamische functie zet jij je samen met je collega in om het reilen en zeilen op de afdeling Stadsruimte in goede banen te leiden. Binnen de afdeling heerst een heel eigen dynamiek: we zijn actiegericht, bedrijfsmatig en commercieel denkend. We houden van een feestje en vieren samen onze successen.

Wat ga jij doen

Als management assistent van Stadsruimte zorg je dat alles op rolletjes loopt binnen de afdeling. Je zorgt samen met je collega voor de nodige rust, ruimte en regelmaat t.a.v. organisatorische zaken. Je ondersteunt primair het management, maar je bent tevens een vraagbaak voor de ruim 200 medewerkers op de afdeling. Je corrigeert brieven op spelfouten en giet deze in de juiste vorm. Je plant afspraken en zorgt ervoor dat de agenda’s van de managers goed lopen (complex agendabeheer). Je bereidt MT-vergaderingen voor en bewaakt de actiepunten. Ook verleen je ondersteuning bij HRM- en ICT-zaken en controleer je binnenkomende facturen. Door jouw proactief handelen heerst er kalmte in de hectiek en dynamiek.

We dagen je uit om een initiërende en coördinerende rol in te nemen bij het vernieuwen en innoveren in de manier van werken binnen de afdeling. Denk hierbij bijvoorbeeld aan het optimaal inrichten van onze systemen die ondersteunend zijn aan de afdeling (bijv. MS Teams). Ook zijn er binnen de afdeling diverse projecten waarbij we jouw ondersteuning kunnen gebruiken.

Wie ben jij

Jij bent enthousiast, energiek, proactief en resultaat- en oplossingsgericht. Je bent gewend te werken in een dynamische omgeving. Je denkt mee, denkt vooruit en ziet dwarsverbanden. Daarnaast voorzie je het management gevraagd en ongevraagd van feedback. Je bent de oren en ogen van de afdeling en je gaat vertrouwelijk om met het informele circuit. Vanzelfsprekend ben je goed in plannen en organiseren en neem je op een natuurlijke manier het voortouw als het gaat om het structureren en verdelen van het dagelijkse secretariaatswerk. Je houdt overzicht en weet prioriteiten te stellen. Je communiceert helder, beheerst de Nederlandse taal (in woord en geschrift) staat open voor feedback en durft anderen aan te spreken. Je hebt een hands on mentaliteit en bent bereid om fulltime (36 uur) te werken. Je bent een ervaren ondersteuner die pragmatisch is en openstaat voor nieuwe tools en nieuwe manieren van werken. Je bent ondernemend, hebt een brede belangstelling en bent een echte verbinder. Je snapt wat het betekent om in een politiek bestuurlijke omgeving te werken. Je bent het visitekaartje van het MT naar zowel collega’s als voor (maatschappelijke) partners in de stad. Je beschikt over een mbo+/hbo werk- en denkniveau. Ervaring met project- en procesmatig werken en affiniteit met innovaties en digitalisering zijn een must.

Meer over jouw werkomgeving

Bij de afdeling Stadsruimte van de gemeente Almere werken circa 170 medewerkers samen aan het beheer van de buitenruimte voor de bewoners en gebruikers van de stad. De afdeling bestaat uit de teams Gebieden, Stedelijk Beheer Systeem en Projectmanagement en Contractvoorbereiding, ondersteund door het stafteam Ondersteuning Strategie Beleid en Programmering.

Het beheer van de stad wordt in deze afdeling zo effectief mogelijk gedaan, tegen de afgesproken kwaliteit en kosten. Hierbij wordt niet alleen gekeken naar de technische aspecten van het beheer (riolering, bruggen, etc.) maar ook naar de maatschappelijke aspecten, zoals bijvoorbeeld de verkeersdrukte, zorg en woonklimaat. Ontwikkelingen zoals de energietransitie, nieuwe vormen van mobiliteit, klimaatadaptatie en digitalisering hebben immers impact op het beheer van de openbare ruimte en infrastructuur. Ook ingrijpende sociale ontwikkelingen spelen steeds vaker een belangrijke rol. Je gaat deel uitmaken van een gepassioneerde groep medewerkers waarin naast werkzaamheden, het genieten van koffie, gezamenlijk brainstormen en, indien mogelijk, samen lunchen een belangrijke plaats inneemt.

Wat wij jou bieden

Gelukkig zijn in het werk dat jij doet, is wat voor ons telt! Samen leveren wij iedere dag, op onze eigen innovatieve en hartelijke wijze, een bijdrage aan een nog beter, duurzamer en toekomstbestendiger Almere. Wij geloven er in, dat deze maatschappelijk impact energie geeft en plezier in het werk oplevert. Dit alles mag jij doen binnen een betrouwbaar en slagvaardig team, waar oog is voor jou als individu en jouw ambities.

Daarnaast mag jij nog de volgende arbeidsvoorwaarden verwachten:
  • Een jaarcontract met de intentie tot vast;
  • Salaris van minimaal € 2.666
en maximaal € 3.784
bruto per maand, o.b.v. 36-urige werkweek;
  • Uitstekende secundaire arbeidsvoorwaarden;
  • 17,05% financieel keuzebudget bovenop jouw salaris;
  • De mogelijkheid om hybride te werken;
  • (Gedeeltelijk) betaald ouderschapsverlof;
  • Uitgebreide keuze aan trainingen en opleidingen, zodat jij je verder kunt ontwikkelen.

Solliciteren

Wij vinden het belangrijk dat jij goed kunt afwegen of deze vacature echt bij jou past. Daarom vertelt Jolieke van ‘t Land (06-25757897) jou graag meer over deze functie. Heb jij vragen over de sollicitatieprocedure? Dan kan jij contact opnemen met onze corporate recruiter Saskia Sjoers (06-27228119). Natuurlijk mag jij ook meteen solliciteren, wij ontvangen jouw cv en brief graag uiterlijk 25 april 2024. De sollicitatiegesprekken zullen in de week van 1 mei plaatsvinden.

meer...

Naar vacature

Meer vacatures van Almere
Meer Management assistent Stadsruimte vacatures