Inloggen - Registreer  

Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen

Bezoek Website

Recruitment - Amsterdam - 26-03-2024 Naar vacature  

€ 3.000 - € 3.500 per maand
Hotel Facility Concepts
Vacature details
Solliciteren

Functieomschrijving

Financieel Administratief medewerker

Voor onze opdrachtgever Hotel Facility Concepts in Amsterdam zijn we, ter versterking van het team, op zoek naar een Financieel Administratief medewerker.

Dit is een perfecte rol als je enthousiast wordt van het idee om de debiteuren- en crediteurenadministratie te beheren voor verschillende hotelmerken en je daarnaast ook bezig houdt met het uitvoeren van ondersteunende administratieve activiteiten.

Het is de meest uitgebreide rol als Financieel Administratief medewerker en een enorme kans als je geïnteresseerd bent in alle aspecten van dit vakgebied.

Je komt rechtstreeks in dienst bij Hotel Facility Concepts. I-recruiting ondersteunt Hotel Facility Concepts bij het vinden van geschikte kandidaten.

Over HFC

Hotel Facility Concepts (HFC) is een wereldwijde strategische facilitaire beheerder die gespecialiseerd is in hotels en commercieel vastgoed. De missie van HFC is om de gastervaring te verbeteren door optimale facilitaire diensten te leveren. Hierdoor wordt het merk van de klant positief beïnvloed. Als aanspreekpunt en vertegenwoordiger beheert HFC de volledige toeleveringsketen en stemt deze af op de korte- en langetermijnvisies en strategieën van klanten.

De baan

Als Financieel Administratief medewerker speel je een cruciale rol bij het beheren van financiële administratietaken voor verschillende hotelmerken. 

Je bent verantwoordelijk voor:
  • Beheren van het financiële administratieproces.
  • Ontvangen en verwerken van inkomende inkoopfacturen (inclusief het toezicht houden op de activiteiten van stagiairs indien van toepassing).
  • Aanspreekpunt voor leveranciers met betrekking tot de facturen.
  • Toezicht houden op het verzenden, monitoren en administratief verwerken van verkoopfacturen.
  • Opvolging van klantvragen over facturering.
  • Bankafschriften en financiële transacties verwerken.
  • Betalingsvoorstellen nauwkeurig en tijdig voorbereiden.
  • De Financieel Manager assisteren bij maandafsluitingsprocedures.
  • Actief deelnemen aan periodieke werkvergaderingen.
  • Uitgavenverwerking afhandelen.

Vereisten

Wat zijn de functie eisen?

  • Opleiding op MBO / HBO-niveau.
  • Startend in je carrière.
  • Enige ervaring met financiële software.
  • Uitstekende kennis van MS Office programma's, vooral Excel.
  • Uitstekende kennis van de Engelse taal, zowel mondeling als schriftelijk. 

Wat bieden zij?

Versnel je carrière.
 Dit is een zeldzame kans om je carrière in financiële administratie te versnellen door te werken voor spannende hotels en het gepassioneerde HFC-team.

Een competitief salaris.
Reiskosten.
 Ze zullen al je reiskosten dekken om klanten te bezoeken.
Laptop en mobiele telefoon
. Om ervoor te zorgen dat je verbonden blijft met je klanten en collega's.
Verlof.
 26 dagen verlof per kalenderjaar, inclusief je verjaardag om te vieren.
Pensioenbijdrage
. Ze bieden een werkgeversbijdrage bij BeFrank voor oudere dagen. 
Uren
. Een voltijd- of deeltijdfunctie.
Je moet momenteel in Nederland gevestigd zijn, zonder visumvereisten. Ze kunnen geen sponsoring of verhuizing bieden voor deze functie. Hun kantoor bevindt zich in Amsterdam en de rol vereist dat je op locatie werkt, vanuit de hotels.

meer...

Naar vacature

Meer vacatures van Recruitment