Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen
Astrid Karthaus-Gravesteijn Mossel VKV
Wie hebben we tegenover ons?
Ik ben Astrid Karthaus- Gravesteijn, 38 jaar en al zo’n 12 ½ jaar werkzaam bij Van Mossel. Ik ben tijdens- en na mijn studie aan de slag gegaan bij Van Mossel als Service Adviseur voor de locatie Rotterdam Alexander en daarna doorgegroeid naar de positie van Aftersales Manager voor deze vestiging. Inmiddels ben ik al weer een aantal jaar actief als accountmanager voor Fleetsales.Van Service Adviseur naar Aftersales Manager, dat is best een stap?
Ja, maar wel een hele mooie stap. Toen ik binnenkwam bij Van Mossel was het duidelijk dat ik de ambitie had om door te groeien binnen de organisatie. En door in de rol van Service Adviseur als schakel te dienen tussen klanten en collega’s, leerde ik een hoop over de Aftersales. Toen ik de kans kreeg als Aftersales Manager heb ik die gepakt en deze functie met veel plezier jaren lang vervuld. Een mooie periode door het mogen aansturen van een team en daar gezamenlijk doelen mee bereiken. Samen met het magazijn, de receptie en de monteurs in de werkplaats staan voor 1 ding: “het goed doen voor je klant en altijd de oplossing vinden”.En nu Fleetsales. Kun je mij vertellen waar jij je als accountmanager mee bezig houdt?
Ja. Met mijn ervaring ging ik in eerste instantie als accountmanager Aftersales aan de slag voor Fleetsales bij de grootzakelijke klanten, maar als snel werd dit het totale accountmanagement inclusief sales. Door gewoon te doen en mijn eigen weg in te slaan wist ik deze rol me eigen te maken en doe ik het nog altijd met veel plezier. Ik mag me bezighouden met het werven en onderhouden van de grootzakelijke relaties van Van Mossel door hen volledig van dienst te zijn, te ontzorgen en te informeren over alle ontwikkelingen die actueel zijn. Dit betekent veel op pad zijn voor klantbezoeken en altijd in de weer om het tot in de puntjes te regelen. Van grote afleveringen tot presentaties, het is mobiliteitsadvies in de breedste zin van het woord voor zowel sales als aftersales.Wat geeft jou nu energie in je werk als accountmanager?
Wat altijd leuk is, is dat je goede gesprekken hebt bij een klant en weet dat je weer mooie auto’s mag gaan afleveren. Maar ik ga eigenlijk altijd wel gelukkig naar mijn werk. Het leuke team waarin ik werk, de zakelijke contacten die ik mag onderhouden, het contact met allerlei partijen, zowel intern en extern, dat maakt mijn werk zo gaaf. Dat ik de regie heb om het perfect in te regelen voor de klant, en daar een lange termijn relatie mee weet op te bouwen, dat geeft mij voldoening en energie!Waarom bij Van Mossel en niet een andere organisatie?
Wat ik prettig vind is dat Van Mossel een platte organisatie is, waardoor je makkelijk contact hebt met allerlei collega’s van verschillende afdelingen, van monteurs tot directie. Daarnaast heeft Van Mossel altijd lef getoond in mijn ogen, door voorloper te zijn en echt een eigen identiteit neer te zetten waar ik graag onderdeel van ben. En Van Mossel biedt je kansen, als je die maar met twee handen aangrijpt. Toen ik als Aftersales manager aan de slag ging was ik nog jong en tevens een vrouw. In die tijd was dat best uniek in de branche, maar bij Van Mossel kon het wel en kreeg ik het vertrouwen met de juiste begeleiding.Wat moet je in je hebben om bij Van Mossel te komen werken?
Passie hebben voor wat je doet en je vak dus ook leuk vinden. Je moet een teamplayer willen zijn die samen met zijn collega’s gaat voor de winst, door gemeenschappelijke doelen te stellen en deze elke dag weer te willen realiseren. Dit is kenmerkend voor de Van Mossel’er en moet je in je hebben om hier te slagen!meer...
Meer vacatures van Van Mossel