Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen
Service delivery manager
Als service delivery manager kom jij terecht bij een innovatieve internationale organisatie waar een groot en complex software platform ontwikkelt wordt met diverse toepassingen.
Functie omschrijving
Jij bent het gezicht richting de klanten als het gaat om het complete servicemanagement, van het afsluiten van de SLA's tot en met het waarborgen van de juiste uitvoering als de klant daadwerkelijk actief is. Het leuke hieraan is dat er een grote diversiteit is aan klanten, geen enkele klant is natuurlijk hetzelfde.Aangezien de organisatie nu hard aan het groeien is wordt er gezocht naar een service delivery manager die het onderdeel servicemanagement naar zich toe gaat trekken en gaat professionaliseren.
Het services team bestaat uit functioneel beheer, technisch (applicatie)beheer en support. Dit zijn 30+ teamleden. Samen met het interne services team ondersteun jij diverse grote (inter)nationale klanten en ook kleinere klanten. Afspraak is afspraak voor jou én klanten kunnen op je rekenen.
Naast het inhoudelijk bepalen van SLA's in samenwerking met nieuwe klanten en het zorgen voor het nakomen van de afspraken bij bestaande klanten vind je het leuk om het servicemanagement te professionaliseren.
Het platform bestaat uit een frontoffice, backoffice, midoffice en middleware.
Taken:
- Het uitwerken, vastleggen en overzien van SLA's en gemaakte afspraken vastleggen in de contracten;
- Het bewaken van de SLA's gedurende het proces;
- Schakelen met interne en externe stakeholders om SLA's te coördineren;
- Pro-actief procesverbeteringen aandragen en deze uitwerken;
- Zorgdragen voor kwalitatief goede service richting de klanten;
- Advies leveren aan de klant over end-2-end service.
Bedrijfsprofiel
- Groeiende organisatie;
- (internationale) MKB organisatie;
Diverse
opleidingsmogelijkheden
;Flexibele werktijden
;- Nederlands is de interne voertaal;
- Informele, flexibele organisatie met een zeer collegiale sfeer binnen een platte organisatiestructuur;
- De organisatie ondersteunt actief meerdere goede doelen;
- Er worden vele activiteiten ondernomen als bierproeverij, popquiz, pokeravond, actieve uitjes als wandelen, hardlopen, fietsen. Dit ook d.m.v. het inschrijven bij externe wedstrijden/activiteiten.
Functie eisen
- Minimaal HBO werk-/denkniveau;
- Minimaal 3 jaar ervaring in een rol als service delivery manager;
- Ervaring binnen de software branche;
- Kennis van en ervaring met ITIL processen, bij voorkeur ook de verbetering hiervan;
- Je beheerst de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift;
- Communicatief vaardig en klant gericht.
Arbeidsvoorwaarden
- Salaris 4000 - 5500 euro obv 40u (32-36 uur mogelijk), doorgroei zeker mogelijk;
- Lease auto;
- Bonusregeling tot 3 maandsalarissen (afgelopen jaar gemiddeld 1 maand);
Meer vacatures van Human Source Group