Inloggen - Registreer  

Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen

Account Coördinator Groot Zakelijke Accounts

SchoutenZekerheid - Rotterdam - 04-10-2022 Naar vacature  

Als organisatie is het onze ambitie verder te groeien. Kansen zien, waar anderen bedreigingen zien, is onze kracht. Daarom zoeken we een Account Coördinator die de touwtjes in handen heeft en met het team Groot Zakelijke Specialisten verder wil bouwen aan onze Groot Zakelijke portefeuille. Successen behalen we samen, jouw rol als spin in het web tussen Accountmanager en interne Specialist is cruciaal. Jij zet lijnen uit, brengt structuur aan en zorgt dat de relatie volledig ontzorgd wordt.

Jouw werkzaamheden

Dag in dag uit staan wij klaar voor onze relaties en bieden wij de best mogelijke service. Als Account Coördinator voor Groot Zakelijke accounts ben jij samen met een team van Senior Accountmanagers en Senior (Schade-) Specialisten verantwoordelijk voor onze Groot Zakelijke portefeuille bestaande uit relaties met een omzet van € 50 miljoen of meer. Jij bent het aanspreekpunt voor de Accountmanagers, schakelt met interne specialisten en waar nodig bel je met de CEO of CFO van de relatie om nog wat zaken af te stemmen. In onze dynamische en soms hectische werkomgeving voel jij je als een vis in het water en zorg jij elke dag weer voor verbinding.

In deze commerciële rol voer je onder andere de volgende werkzaamheden uit:
  • Je voert de regie over de klantportefeuille van de accountmanager.
  • Je plant afspraken en verzorgt de voorbereiding voor de bezoeken van de Accountmanager aan bestaande klanten.
  • Je verzorgt en coördineert de voorbereiding waaronder presentaties van de prospectbezoeken
  • Je draagt zorg voor een correcte verwerking van de bezoekverslagen van de Accountmanager en je coördineert de tijdige opvolging van de acties, zoals offerte-aanvragen en inhoudelijke wijzigingen, door de interne (schade-)specialisten.
  • Je voorziet zowel Accountmanagers als productspecialisten van de juiste informatie ter voorbereiding van onder andere het continuatieproces en de klantpresentaties.
  • Je schakelt moeiteloos met CEO’s of CFO’s van relaties, zowel telefonisch als schriftelijk.
  • Je denkt actief mee over verbeteringen van de huidige processen en de structuur van de afdeling.
Jouw afdeling
De afdeling Accountbeheer is onder andere verantwoordelijk voor de administratieve afwikkeling van de zakelijke portefeuilles van de klantconcepten Affinity Groups en Risk Management binnen Schouten Zekerheid. Schouten Zekerheid begrijpt als geen ander hoe ondernemers denken en helpt hen met het inschatten en verzekeren van de mogelijke risico’s. Het team bestaat uit 4 medewerkers. Deze rol richt zich op het Groot Zakelijke segment, waarin je vooral de samenwerking hebt met de Accountmanager en interne (Schade)Specialist Groot Zakelijk.

Wat vragen wij van jou?

  • Je beschikt over MBO werk- en denkniveau óf ruime ervaring in de verzekeringsbranche.
  • Je bent in bezit van de Wft diploma’s Basis, Schade Particulier en Schade Zakelijk.
  • Je hebt een goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal, zowel in woord als geschrift.
  • Ervaring met CCS Level is een pré.
  • Ervaring met internationale programma’s is een pré.

Welke competenties heb je hiervoor nodig?

  • Je voelt de verantwoordelijkheid en pakt de leiding in lopende trajecten, waarin je structuur aanbrengt en ervoor zorgdraagt dat besproken deadlines worden behaald.
  • Je krijgt energie van het opbouwen van een portefeuille en ziet het als een uitdaging met een verder te vormen team een netwerk en portefeuille verder uit te breiden.
  • Je bent kwaliteitsbewust en in staat om een hoogwaardige dienstverlening te leveren, zowel aan onze relaties als aan je collega’s.
  • Je bent een teamspeler die ernaar streeft het beste uit het team te halen en je schuwt het niet je collega’s te helpen verbeteren en te motiveren.
  • Je streeft naar innovatie en je denkt graag mee over het verbeteren van de processen en efficiency van het team.

Wat bieden wij jou?

We bieden jou een afwisselende baan met een hoge mate van vrijheid en zelfstandigheid in een organisatie die volop in ontwikkeling is. Binnen ons bedrijf kennen we flexibele start- en eindtijden zodat je werk en privé goed op elkaar aan kunt laten sluiten. Daarnaast krijg je uiteraard de gelegenheid om opleidingen en cursussen te volgen zodat je jezelf zowel persoonlijk als professioneel kunt blijven ontwikkelen.

Daarnaast bieden we je, naast een marktconform salaris en reiskostenvergoeding, het volgende:
  • Premievrij pensioen.
  • 8,25% vakantiegeld.
  • 13e maand uitkering (indien de bedrijfsresultaten dit toelaten).
  • 28 verlofdagen op basis van een fulltime dienstverband.
  • Werknemerskorting op je privéverzekeringen en op onze collectieve zorgverzekering.
En er is nog meer!
  • Thuiswerkmogelijkheden (in overleg met leidinggevende).
  • Kwartaalbijeenkomsten waarin je wordt bijgepraat over alle ontwikkelingen binnen de organisatie.
  • Gezellig bedrijfsrestaurant waar je je dagelijkse portie fruit haalt, heerlijke cappuccino’s drinkt, lekkere en vooral gezonde gerechten haalt en je collega’s uitdaagt voor een potje tafelvoetbal.
  • Een vitaliteitsprogramma zodat jij fit en gezond blijft.
  • De leukste feesten, zoals een jaarlijks personeelsfeest, een bowlingtoernooi, barbecues en vrijdagmiddagborrel.
  • De leukste collega’s die volgens ons meest recente medewerkers onderzoek een extreem hoge betrokken- en bevlogenheid hebben.
meer...



Meer vacatures van SchoutenZekerheid