Inloggen - Registreer  

Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen

Planner / Coördinator Storingen Liften

Pd Personeel - Amsterdam - 06-05-2021 Naar vacature  

Installatietechniek
Ervaring
Medior
Opleiding
MBO 4
Locatie
Regio Amsterdam
Publicatiedatum: 25-09-2021
Vacaturenummer: 6394
Hier begint jouw toekomst als Planner / Coördinator Storingen Liften
Ga jij met jouw passie voor (lift)techniek en service je inzetten voor een optimale planning en coördinatie van de werkzaamheden? De Planner / Coördinator Storingen Liften die wij zoeken doet dit op het gebied van onderhoud en storingen en laat zich niet snel uit het veld slaan. Herkenbaar? Reageer dan snel op de vacature van Planner / Coördinator Storingen Liften in regio Amsterdam en wij spreken je snel!

Waar werk je aan
Stroop je mouwen maar op, want de functie van Planner / Coördinator Storingen Liften is er een voor aanpakkers! Van het aannemen van storingen tot een heldere terugkoppeling na de uitvoering: klantcontact staat voorop in deze functie. Maar dat kan je natuurlijk niet alleen. Jij bent de aangewezen persoon als het gaat om inplannen van de onderhoudswerkzaamheden en zorg dragen dat deze correct en op tijd door de monteurs worden uitgevoerd. En de monteurs, die doen het werk! Dit weet jij en je kan deze groep collega’s ook optimaal motiveren.

Daarnaast ben jij administratief sterk. Zo bewaak jij het onderhoud, voer jij de gegevens van de lifteninstallaties in en zorg je dat de rapporten helder en correct zijn en dat deze bij de klant terecht komen. Omdat jij zo nauw samenwerkt met de rest van het team - de teamleider, de werkvoorbereiders en de monteurs - ben jij ook de ideale kandidaat als het gaat om het optimaliseren van de processen en het onderhoud. Je luistert namelijk goed naar de geluiden van jouw collega’s en je assisteert bijvoorbeeld ook de werkvoorbereider waar nodig.

De Planner / Coördinator Storingen Liften is organisatorisch én administratief actief: belangrijke factoren in een succesvolle organisatie!
Waarop kun je rekenen
Jouw kennis, kunde en ambitie zijn voor ons belangrijk; wat wil en kan jij? Daarnaast vinden wij het bieden van zekerheid een belangrijke factor en dit wordt dan ook vertaald naar de volgende voorwaarden, voor de functie van Planner / Coördinator Storingen Liften:

  • Een fulltime functie bij een unieke en toonaangevende organisatie;
  • Een jaarcontract met als doel een vast dienstverband;
  • Een goed salaris, afhankelijk van jouw werkervaring;
  • 25 vakantiedagen aangevuld met 13 ATV dagen (op basis van een 40-urige werkweek);
  • Verdere secundaire arbeidsvoorwaarden volgens de CAO van de opdrachtgever;
  • Een premievrij pensioen (premie wordt betaald door PD personeel);
  • Mogelijkheid tot het volgen van diverse trainingen en cursussen;
  • Een gezonde balans tussen werk en privé, waarbij een goede werksfeer en een leuk, gemotiveerd team voorop staat;
  • De kans om te werken voor het leukste detacheringsbureau van Nederland!
Hier worden wij enthousiast van
Affiniteit met lifttechniek! Of techniek in het algemeen, maar je snapt dat dit wel erg belangrijk is voor de functie van Planner / Coördinator Storingen Liften. Daarnaast heb je ervaring met plannen en coördineren, kan jij de monteurs motiveren en heb je een proactieve houding.

Een afgeronde MBO 4 opleiding is ook belangrijk, dit kan bijvoorbeeld zijn in techniek, administratie of facilitair. Je werkt graag in een service-verlenende organisatie en je bent een kei in Excel. Tot slot leg je makkelijk contact met mensen, kan je snel schakelen en werk je planmatig en gestructureerd.

De functie van Planner / Coördinator Storingen Liften is voor minimaal 32 uur.
Hier ben je op je best als Planner / Coördinator Storingen Liften
De Planner / Coördinator Storingen Liften die wij zoeken komt in een fanatiek, gemotiveerd team te werken waar innovatie en samenwerking centraal staat. Je voelt je thuis in een functie waar je de schakel bent tussen de klanten en de vaklieden en je hebt een passie die volledig aansluit bij de organisatie waar jij voor komt te werken.

Complete oplossingen binnen de gebouwgebonden en bouwkundige installaties is waar deze organisatie voor staat. Zorg dragen voor technologische voorzieningen, beheer & onderhoud en exploitatie in utiliteitsomgevingen, waar gebouwgebonden installaties centraal staan. Dit alles zodat de klanten in een optimale omgeving hun producten en diensten efficiënter kunnen realiseren. Deze klanten zijn te vinden in onder andere de zakelijke dienstverlening, zorg, industrie, entertainment en het onderwijs.

De organisatie waar jij als Planner / Coördinator Storingen Liften voor gaat werken draagt graag bij aan een veilige, maatschappelijk verantwoorde en comfortabele werk- en verblijfsomgeving, waarin mensen zich dag in dag uit prettig voelen en optimaal kunnen presteren. Deze organisatie behoort tot één van de grootste nationale spelers als het gaat om complete gebouwgebonden oplossingen. Zowel beheer en onderhoud als projectmatig werken bevliegen zij vanuit verschillende regio’s in Nederland.

Hier kun je solliciteren
Ben jij de Planner / Coördinator Storingen Liften die onze opdrachtgever zoekt? Laat het ons weten! Je CV mag per mail verzonden worden naar
. Je kunt ook via de website reageren of een Whatsapp sturen naar 06 33620015. Dat geldt ook voor vragen over de functie. Ik neem dan binnen enkele werkdagen contact met je op.

Waar kom je te werken
Als je interesse hebt in deze functie, kom je in dienst bij PD personeel. Wij detacheren je dan bij de opdrachtgever en zorgen dat je daar dezelfde rechten krijgt als je toekomstige collega’s. PD personeel is hét technisch detacheringsbureau waar je interessante opdrachten, projecten en opdrachtgevers vindt. Wat je over ons moet weten? We zijn een nuchter, praktisch bedrijf. Onze hechte teams werken op de locaties Alkmaar, Amersfoort en Breda.

meer...



Meer vacatures van Pd Personeel