Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen
Administratief medewerker inkoop m/v
28 september 2021 | 12:01
- Parttime
Administratief medewerker inkoop m/v
8 uur per week
Het bedrijf:
Hoogendoorn Hout is een bedrijf dat constant in beweging is. Wij leveren hout en aanverwante materialen aan grond- weg- en waterbouwbedrijven, hoveniers, aannemers en particulieren. Van import tot bewerkingen van hout, Hoogendoorn Hout heeft een groot aantal disciplines en mogelijkheden. Centraal staat dat wemet en voor elkaar
binnen ons bedrijf met plezier werken.
De baan:
Binnen het inkoopteam bestaan je werkzaamheden onder andere uit:
- Bijhouden mailbox en correspondentie
- Administratie inkomende goederen
- Invullen kostprijs calculaties
- Opvolgen leveringen
- Certificaat registratie
- Bijhouden inkoopoverzichten
Functie eisen:
- Je werkt gestructureerd
- Je werkt nauwgezet en consequent
- Je communiceert goed in Nederlands en Engels
- Je kunt zelfstandig werken
- Orde en overzicht zie je als een uitdaging
- Je kunt werken met Excel programma
Wij bieden na een interne opleiding:
- Marktconform salaris (CAO-Houthandel)
- Je werkt 1 dag van 8 uur of 2 dagdelen van 4 uur per week
- Uitdagende functie die ruimte laat voor initiatief en persoonlijke ontwikkeling
- Een aantrekkelijke baan in een leuke werkomgeving met gezellige collega’s
- Vaste baan intentie
Reageren
Meer informatie over deze vacature is te verkrijgen bij Patric van der Speld op telefoonnummer 0182-396571. Als je geïnteresseerd bent in deze functie ontvangen wij graag uw persoonlijke gegevens, motivatie en CV, bij voorkeur per e-mail: info@hoogendoornhout.nl.meer...
Meer vacatures van Rebonieuws.nl