Inloggen - Registreer  

Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen

Manager Audit & Risk

Kasparov Finance - Bergen Op Zoom - 10-05-2021 Naar vacature  

Beschik jij over een afgeronde financiële HBO of WO opleiding en heb je ca. 10 jaar relevante werkervaring? Pas je daarnaast goed binnen een snelgroeiende, internationale organisatie?

Voor onze klant in Bergen op Zoom zijn we ter uitbreiding van het team op zoek naar een Manager Audit & Risk. Interesse in deze vacature? Graag ontvangen we je CV per mail.

Wat ga je doen?

Als Manager Audit & Risk geef je onafhankelijke begeleiding en advies over governance, risicobeheer en interne controles voor de regio Europa. In deze rol draag je bij aan de snelle verdere groei van de organisatie. Je werkt hiervoor nauw samen met het leadership team om risico's te verminderen en de controleomgeving te versterken. Taken en verantwoordelijkheden die horen bij deze rol zijn onder meer:

  • Bepalen van visie en strategie rondom risico’s in samenspraak met key stakeholders;
  • In samenwerking met het Management opzetten van risico dashboards en periodiek overleg met key stakeholders omtrent ontwikkelingen;
  • Opzetten en beheren van de SOX compliance omgeving;
  • Periodiek presenteren van SOX-resultaten voor de regio aan de SOX-commissie van de groep;
  • Opstellen van een Internal Audit-charter;
  • Deelnemen aan landelijke / regionale audits (andere markten);
  • Samenwerken met projectteams voor het voltooien van risicobeoordelingen voor belangrijke projecten;
  • Opstellen en implementeren van een due diligence-programma.
In deze rol rapporteer je aan de Vice President van Europa.

Wat breng je mee?

  • Een afgeronde HBO of WO opleiding in de richting van accounting;
  • Ca. 8-10 jaar relevante werkervaring, waaronder ervaring in een internationale omgeving;
  • Uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal;
  • Ervaring met SOX implementatie;
  • Je beschikt over goede communicatieve vaardigheden, bent proactief en kan goed prioriteiten stellen;
  • Je bent 32-40 uur per week inzetbaar.

Waar kom je terecht?

Onze opdrachtgever is de grootste speler ter wereld op het gebied van logistiek en gekoelde opslag. Het afgelopen jaar zijn er veel nieuwe acquisities gedaan in Europa. In deze rol draag je bij aan de verdere groei van de organisatie en het realiseren van de doelstellingen. Tegenwoordig beschikt het bedrijf over ruim 200 vestigingen met ruim 10.000 toegewijde werknemers. Je komt in deze rol te werken op het Europese hoofdkantoor in Bergen op Zoom (ca. 200 FTE). Werken bij deze organisatie is prettig en uitdagend. Er heerst een professionele en informele sfeer.

Wat krijg je ervoor terug?

Een verantwoordelijke rol binnen een internationale organisatie met volop ruimte voor eigen inbreng. Daarnaast kan je rekenen op:
  • Een goed salaris welke afhankelijk is van opleiding en werkervaring;
  • Een leaseauto;
  • Volop eigen verantwoordelijkheid en mogelijkheden tot ontwikkeling.
meer...



Meer vacatures van Kasparov Finance