Inloggen - Registreer  

Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen

System Administrator

Centralpoint - Nijmegen - 05-10-2021 Naar vacature  

Ben jij een enthousiaste en multi-functionerende System Administrator? Dan zijn we op zoek naar jou!

Wat doet een system administrator bij Centralpoint?

In deze functie houd je je o.a. bezig met het installeren, testen, pro actief beheren, onderhouden en configureren van cloud en interne infrastructuur. Je analyseert complexe incidenten en lost deze op. Daarnaast adviseer je het management over nieuwe mogelijkheden/verbeteringen binnen de organisatie. Je bent samen met je collega’s verantwoordelijk voor de servers, systemen, Cloud omgeving, telefonie en het netwerk. Het is een technische en verantwoordelijke functie voor een ervaren ICT professional. Je rapporteert aan de Teammanager ICT.

Waar draag je aan bij?
  • Een geoptimaliseerd systeem en netwerkomgeving voor de medewerkers van Centralpoint
  • Een infrastructuur die flexibel en klaar is voor de toekomst in een cloud omgeving
  • Een goede sfeer op de ICT afdeling
  • De groei van Centralpoint

Het team

De afdeling bestaat momenteel uit een Teammanager ICT, 3 Lead Systeem-Netwerkbeheerders 2 systeem/netwerk beheerders en 3 helpdeskmedewerkers.

Wat neem je mee?

Je bent iemand die het belangrijk vindt om de zaken in één keer goed te doen, plezier te hebben in je werk, je afspraken nakomt en samenwerkt met als doel het voor de klant beter te doen!

Wat we verder belangrijk vinden is:
  • Minimaal 5 jaar ervaring als systeembeheerder in een middelgrote beheeromgeving met Windows servers 2012/2019 en server producten zoals SQL, Exchange Online, Sharepoint Online, VMware ESX en VMware Horizon
  • Je hebt ervaring met het beheren van O365 omgevingen en Intune
  • Je hebt kennis van de technische kant van de inrichting van security, autorisaties en netwerken.
  • Je hebt ervaring met het ondersteunen bij het upgraden, installeren en configureren van diensten in Azure en/of hybride omgevingen
  • Klantgericht, Zelfstandig & Analytisch sterk
  • In het bezit van een rijbewijs.

Wat mag je van ons verwachten

Afgelopen jaar is er veel veranderd en daardoor hebben wij besloten om het ‘nieuwe normaal’ als ‘hét nieuwe normaal’ in te voeren. De flexibiliteit, vrijheid en efficiëntie die ons dit jaar heeft opgeleverd, willen we niet verliezen. Alle reden dus voor Centralpoint om vanaf nu vol in te zetten op hybride werken.

Dit houdt in dat je 60% van je werkweek aanwezig bent op kantoor en 40% vanuit huis gaat werken.
Natuurlijk zorgen we ervoor dat je thuis goed je werk kan doen. Ergonomie en een gezonde werkplek vinden we erg belangrijk, dus brengen we een stukje Centralpoint bij jou thuis! Je krijgt van ons alles wat je nodig hebt, zodat jij je zaken goed op orde hebt. Get IT done noemen we dat.

Verder bieden wij:
  • Een contract van 12 maanden en een salaris dat past bij jouw opleiding en werkervaring 
  • Naast je salaris krijg je ook een eindejaarsuitkering en winstuitkering (samen gemiddeld een 13de maand)
 
  • Je pensioenbijdrage wordt volledig vergoed en je kan meedoen aan onze collectieve zorgverzekering
  • Om genoeg tijd te hebben voor leuke dingen krijg je 27 vakantiedagen per jaar
  • Tegen inkoopprijs kan je IT-Hardware (voor eigen gebruik) aanschaffen via onze webshop
  • Reiskostenvergoeding van € 0,19 cent per km (max. 50 km enkele reis) of volledige OV-vergoeding
  • Samen met jouw manager maak je een persoonlijk ontwikkelplan, we vinden het belangrijk dat hier aandacht aan wordt gegeven. Jij toch ook?
  • Via de Academy van Centralpoint kun jij veel interessante trainingen en seminars volgen, je bent immers nooit uitgeleerd!
  • Ben jij uitgegroeid binnen je huidige functie? Dan kijken wij samen met jou naar andere mogelijkheden binnen Centralpoint, vele gingen je al voor
  • Ons kantoor is goed bereikbaar, je kan gratis parkeren en de bushalte en treinstation is op vijf minuten loopafstand
  • Last but not least, we hebben gezellige vrijdagmiddagborrels, teamuitjes, een fantastisch kerstfeest, interne marketingacties én we zijn we sponsor van de Zevenheuvelenloop. Waar kijk jij al naar uit? 

Werken bij Centralpoint

Centralpoint is de
grootste merkonafhankelijke IT-leverancier
van de
Benelux
en specialist in IT-oplossingen voor organisaties, klein en groot. Wij zijn professionals voor professionals en zorgen dat onze klant altijd en overal zorgeloos kan werken met de beste technologie. Voor elk IT-vraagstuk hebben we een concrete oplossing. We houden het eenvoudig waar het kan en creëren duidelijkheid bij complexe IT-uitdagingen. Of dat nu gaat om beveiliging, dataopslag, connectiviteit, mobiel werken, beheer of onderhoud en logistiek. Wij doen alleen waar we goed in zijn, zodat anderen dat ook kunnen doen. Wat de IT-vraag ook is: get IT done.

Wist je dat we dit jaar het keurmerk voor ‘Beste Werkgever’ hebben mogen ontvangen? We scoren boven het gemiddelde van Nederland en daarom zijn we nu officieel World-class Workplace. Je snapt dat we daar erg trots op zijn! Onze medewerkers werken bij Centralpoint om het plezier en de uitdaging. Bij elke afdeling zie je onze kernwaarden, uitdaging, plezier en de klant centraal terugkomen.

Ik kom graag met je in contact!

Is je interesse gewekt of heb je vragen over deze vacature? Laat het dan zeker weten! Voor deze functie kan je contact opnemen met Sabine Wenneker, Recruitment Project Manager, 06 – 82 23 89 63

meer...



Meer vacatures van Centralpoint