Inloggen - Registreer  

Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen

Klantenservice Medewerker Simpel

Vanad Engage - Capelle aan den IJssel - 15-10-2021 Naar vacature  

Klantenservice Medewerker Simpel
Aantal uren per week 24-40
Opleidingsniveau
Standplaats
Capelle aan den IJssel
Type vacature
Service

Contactpersoon

Kelly
010 288 1600
Aan de slag voor de snelgroeiende Sim Only provider van Nederland? Bij ons kan dat! Bij VANAD word je opgeleid tot Klantenservice Medewerker. Ook wanneer je nog niet de juiste klantenservice ervaring hebt, maar bijvoorbeeld komt uit de Horeca, Administratie, Algemeen Medewerker bent of alleen ervaring hebt als verkoopmedewerker of als receptioniste, ben je van harte welkom. Dan is deze verantwoordelijke functie precies wat jij zoekt!

Functie-inhoud

Wij zijn op zoek naar versterking van ons bestaande team met toppers waar je zowel fulltime als parttime kan werken! Jij komt in een team die elke dag als een uitdaging ziet en met de juiste enthousiasme alle klanten helpen bij al hun klantvragen. Die samen ervoor willen zorgen dat de klanten zo goed mogelijk geholpen worden. En deze met een glimlach laten ophangen. Want jij wil toch ook gelijk goed geholpen worden als je zelf een klantenservice belt? Ook in drukke periodes staat iedereen voor elkaar klaar en zetten wij er met zijn alle onze schouders eronder om te zorgen dat de klanten nog steeds zo goed en snel mogelijk geholpen worden!

Wat jij doet?

  • Jij beantwoord vragen over abonnementen en facturen
  • Storing op het netwerk (Helaas gebeurt dit wel eens)
  • Vragen over klantgegevens
  • Afsluiten van nieuwe abonnementen (Wij hebben natuurlijk altijd leuke aanbiedingen)
  • Ook bellen er wel eens boze klanten, maar jij weet deze klanten altijd met een goed gevoel en een glimlach op te laten hangen
  • Je gaat de klanten niet alleen telefonisch te woord staan, maar ook per mail en Social media
  • Omdat wij willen dat de klanten zo goed en snel mogelijk worden geholpen zijn er bepaalde richtlijnen (targets) waar jij je aan moet houden. Hier gaan wij je uiteraard bij helpen

Dit staat jou te wachten

  • Je krijgt een week training op locatie zodat je goed voorbereid wordt, de eerste maand werk je op kantoor, daarna mag je lekker naar huis
  • De werkzaamheden zullen vanaf onze locatie zijn. Tijdens corona zal je na een goede inwerkperiode vanuit huis gaan werken
  • De openingstijden van de klantenservice zijn als volgt; Maandag t/m vrijdag tussen 09:00 en 21:00 en op zaterdag van 10:00 tot 17:00
  • Je bent in ieder geval 2 avonden in de week beschikbaar en 1x in de 2 weken op een zaterdag
  • Daarnaast heb je de mogelijkheidom parttime maar ook fulltime te werken. Minimaal 20 uur tot een maximum van 40 uur

Wat wij bieden

  • Een 7 maanden contract met 1 maand proeftijd uiteraard met zicht op een onbepaalde tijd contract;
  • Je krijgt vaste uren op jouw contract, dus sowieso garantie van werk;
  • Uiteraard werk je niet voor niks! Salaris € 10,31 bruto per uur excl. 8 % vakantiegeld
  • Een contract met vaste uren zodat je elke maand weet wat je kan verwachten
  • VANAD Group biedt meer dan 130 onlinetrainingen aan via GoodHabitz. Voor iedereen gratis toegankelijk!
  • Je bent baas over je eigen uren. Flexibele uren op basis van je beschikbaarheid
  • Recht op reiskostenvergoeding, ook als je om de hoek woont
  • Als je thuis aan de slag gaat dan heb je ook recht op een thuiswerkvergoeding
  • Doorgroeimogelijkheden zijn er zeker. Wist jij dat een groot deel van onze teamleiders bv zijn begonnen als klantenservicemedewerker?
  • Ook heb je recht op vakantie geld! Dit krijg je elk jaar eind mei netjes uitbetaald
  • Meld jij je niet ziek? Dan heb je recht op extra vakantiedagen!
  • En overuren krijg je elk kwartaal uitbetaald

Wat wij vragen?

  • Klantenservice ervaring is wenselijk
  • Affiniteit hebben met Telecom
  • Communicatief sterk, klantgericht en oplossend denken

Wie zijn wij?

VANAD Engage is een facilitair engagementcenter en onderdeel van VANAD Group. Wij geloven in werknemerstevredenheid en persoonlijke ontwikkeling. De klant staat centraal, maar de ontwikkeling van onze medewerker eveneens. We werken vanuit ons hoofdkantoor in Capelle a/d IJssel.

meer...



Meer vacatures van Vanad Engage