Inloggen - Registreer  

Servicedesk Medewerker

3wt - Lisse - 17-04-2024 Naar vacature  

Servicedesk Medewerker

Lisse | Hybride

(kantoor/klanten/thuis)

| Parttime mogelijk

Zonder een goed werkende, veilige en toekomstbestendige ICT-omgeving, komen onze 300 MKB-klanten niet verder. Als Servicedesk Medewerker is dat exact waar jij ze mee helpt. Van het oplossen van een probleem met printen tot meedenken over het moderniseren van het volledige IT-netwerk. Dankzij jouw support – op afstand, maar soms ook op locatie – kunnen onze klanten ongestoord werken en de volgende stap voor hun bedrijf zetten. Kom je er zelf even niet uit? Geen probleem, je 12 teamgenoten staan klaar om jou van de nodige support te voorzien!

Als Servicedesk Medewerker ben jij onmisbaar voor de business van diverse klanten.

Elke dag is anders. Ja, we weten het, dat klinkt wat cliché. Toch is het de beste manier om te omschrijven hoe je werkdagen eruitzien. Want verschillende klanten, systemen en issues vragen om verschillende oplossingen. Als jij je werkdag start, weet je dus vaak nog niet hoe die dag eruit gaat zien. Wat je wel weet? Dat MKB-bedrijven met 1 tot 75 werkplekken bij jou terecht kunnen als het gaat om netwerk- en werkplekbeheer. Jij helpt ze met het configureren en beheren van switches, access points, routers en firewalls. Is er een storing of een andere issue? Jij lost het op of je zorgt voor een volledige overstap naar de cloud, bijvoorbeeld met Microsoft 365. Kernwoorden in je functie als Servicedesk Medewerker zijn veiligheid, privacy & security en klantvriendelijkheid. Hoe je te werk gaat? Dat mag je zelf weten. Uiteraard hanteren we een bepaalde standaard om alles beheersbaar te houden, maar daaromheen heb jij de touwtjes in handen.

Wat je ook gaat doen:

  • Het installeren en beheren van Windows werkstations en servers.
  • Beheren van verbindingen en vestigingskoppelingen.
  • Onderhouden en beheren van VoIP oplossingen middels 3CX.

Werken bij 3WT ICT Solutions? Eerst mensen, dan techniek!

We richten ons bewust op MKB-bedrijven. Zij zijn de motor van de Nederlandse economie en hebben ICT nodig om hun bedrijfsvoering vlekkeloos te laten verlopen. Laat dat nu net het onderdeel zijn waar ze weinig kennis van hebben. Doordat wij voor ze klaar staan met heldere taal, eerlijke adviezen en werkbare oplossingen, helpen we ze verder. Hierbij kijken we altijd eerst naar de mensen, dan pas naar de techniek. Wat zijn hun dromen, ambities en doelstellingen en hoe kunnen we ze helpen dat te verwezenlijken?

Die visie trekken we door naar onze eigen mensen. Het is belangrijk dat iedereen op de werkvloer zichzelf kan zijn en lekker kan werken. Aan klantcases en aan zichzelf. Niet alleen goed werk leveren voor onze klanten is belangrijk, het moet natuurlijk ook een beetje gezellig zijn. Tijdens de gezamenlijke lunch vliegen de flauwe grappen je om de oren. Op vrijdag sluiten we de week graag af met een kleine competitie darten of Sim Racen in onze twee Sim Rigs, vergezeld van een drankje en een frituurtje. Ook hebben we jaarlijks onze zomer BBQ en trekken we er minimaal één keer op uit met bijvoorbeeld het december-uitje. Kortom, ons doel is om een werkomgeving te creëren waar iedereen graag wil zijn. Tot nu toe lukt dat aardig! Want hoewel we de mogelijkheid bieden om hybride te werken, zitten de meeste mensen toch het liefst op kantoor. Recent vierden we nog het 17,5-jarige jubileum van Sandra en het 15-jarige jubileum van Dennis.

Dit maakt jou een succesvolle Servicedesk Medewerker:

Het is belangrijk dat je de klant centraal zet en goed kunt luisteren en doorvragen. Zo achterhaal jij waar het mis gaat, hoe je het best kunt helpen en leg je dat duidelijk uit aan de klant. Wanneer er meerdere issues van verschillende klanten tegelijkertijd binnenkomen, schiet jij niet in de stress. Je stelt je juist flexibel op en bepaalt de juiste prioriteiten. Lukt het niet of kom je er niet uit? Dan aarzel je geen moment om hulp van je collega’s te vragen.

De (technische) skills die je nodig hebt:

  • Kennis van of ervaring met actuele versies van Windows Pro en Server.
  • Basiskennis van netwerken, je weet wat een router en een switch is, wij leren je hoe je ze voor je kunt laten werken!
  • Je spreekt en schrijft goed Nederlands, zodat je onze voornamelijk Nederlandse klanten goed kunt helpen

Het is heel mooi meegenomen als je ook kennis van of ervaring hebt met:

  • Microsoft onderdelen zoals Active Directory, Group Policies, SQL Server en Exchange Server
  • Microsoft 365
  • TCP/IP, VPN, switches, routers, firewalls, etc.
  • 3CX en VoIP
  • Microsoft-certificering

We bieden je een compleet pakket aan arbeidsvoorwaarden.

Zoals gezegd: we willen dat jij prettig je werk kunt doen. Daarom zorgen we voor een fijne werkplek op ons kantoor in het centrum van Lisse, maar mag je ook thuis werken. Hoewel we aanraden om sowieso op vrijdag lekker naar kantoor te komen; de wekelijkse borrel is onmisbaar! Uiteraard krijg je ruimte om jezelf te ontwikkelen en door te groeien. Afhankelijk van je functie zijn er ook mogelijkheden voor een auto, telefoon en laptop.

Op basis van een 40-urige werkweek krijg je ook:

  • Een uitstekend salaris
  • Mogelijkheden tot het upgraden van je expertise, bijvoorbeeld met Microsoft-certificeringen, maar ook met interne cursussen in bijvoorbeeld TCP/IP, VoIP en MS365
  • Een goed pensioen
  • 25 vakantiedagen
  • Een 13e maand

Zie jij jezelf helemaal zitten op ons kantoor in Lisse?

Laten we snel kennismaken! Laat ons weten wie je bent, wanneer het je uitkomt en hoe jij je koffie of thee graag drinkt.

Twijfel je nog?

Je mag ons altijd bellen op 08877 44111, dan beantwoorden we graag al je vragen. Vraag naar Mark Huisinga of Sander Weijers. Liever ’s avonds of in het weekend contact? Stuur Sander dan een app op 0627022703 of een mail naar vacature@3wt.nl .

meer...

Naar vacature

Meer vacatures van 3wt
Meer Servicedesk Medewerker vacatures