Inloggen - Registreer  

Medewerker Marketing en Communicatie / Managementassistent

Bazarow - De Bilt - 23-03-2024 Naar vacature  

KunstenHuis Idea is dé plek voor kunst en cultuur in de gemeenten De Bilt, Bunnik, Soest en Zeist. We zijn een bruisend cultuurcentrum met zes bibliotheekvestigingen, een professioneel cursusaanbod theater, beeldende kunst, dans en muziek, twee theaters, een poppodium, projecten in het onderwijs en maatschappelijke projecten. Er werken door het jaar heen meer dan 350 medewerkers en ruim 200 vrijwilligers aan de uitvoering van onze missie: kwalitatief hoogwaardige kunst- en cultuur op een laagdrempelige manier toegankelijk maken voor iedereen in onze regio.

Voor een nieuw te vormen combinatiefunctie zijn wij op zoek naar een:

Medewerker Marketing en Communicatie / Managementassistent (m/v/x)

Voor 32-36 uur per week

Ben jij een creatieve marketing en communicatiemedewerker met een groot organisatorisch talent? Dan zijn wij op zoek naar jou! In ons team Marketing & Communicatie, bestaande uit 4 specialisten, krijg jij de kans om je vaardigheden op een breed terrein in te zetten en te groeien binnen onze dynamische organisatie. Daarnaast ben jij de waakhond van de agenda van onze nieuwe directeur en doe je ondersteunende werkzaamheden voor het management team. Je zult de verschillende taken ongeveer in een 60-40 verhouding uitvoeren (bij een fulltime dienstverband) maar met een flexibele opstelling. Je uren worden bij voorkeur over 5 werkdagen verdeeld.

Wat ga je doen?

  • Je versterkt onze interne communicatie en zorgt dat onze medewerkers goed op de hoogte zijn wat er speelt in de organisatie.
  • Je ondersteunt onze socials en beheert mede onze sociale media kanalen en externe kanalen.
  • Je verzorgt vormgevingswerkzaamheden voor (social)content en vertaalt artwork naar advertenties, posters en flyers.
  • Je ondersteunt het opbouwen van community marketing door het betrekken van publieksgroepen en creëren en vasthouden van onze loyale achterban.
  • Je ondersteunt samen met het team de website en monitort het websiteverkeer en conversies met als doel het meten van onze marketinginspanningen.
  • Je ondersteunt de directeur bij het bijhouden van zijn afspraken en het MT in het bijhouden van planningen.
  • Je ondersteunt bij administratieve taken die vanuit directeur of MT komen.
  • Je werkt samen met verschillende afdelingen binnen KunstenHuis Idea om informatie te verzamelen en te verspreiden.

Wie ben jij?

  • Jij bent een echte planner: je weet prioriteiten te stellen en laat je niet gek maken door adhoc klussen die voorbij komen.
  • Je bent creatief en draagt zelfstandig bij aan het ontwikkelen van marketingmaterialen en/of content.
  • Je bent communicatief erg sterk: je staat je mannetje (m/v/x) in een grote organisatie met veel lijnen.
  • Je bent administratief goed onderlegd en je werkt netjes en secuur. Je hebt uitstekende kennis van Office365 en ervaring met Adobe en/of andere beeldbewerkingsprogramma’s.
  • Je toont initiatief en kunt goed samenwerken. Je houdt van overzicht en werkt gestructureerd.
  • Je hebt bij voorkeur een HBO-diploma op het gebied van marketing/communicatie en/of aantoonbare ervaring in het werkveld.
  • Je hebt affiniteit met de culturele sector en woont in de regio Utrecht.

Wat bieden wij jou?

  • Een leuke en uitdagende functie in een moderne en professionele organisatie met een fijne en informele werksfeer, waar geen dag hetzelfde is.
  • Een salaris in schaal 8 van de cao KE (€2904 – €4451)
  • Flexibel werken met een jaarurensystematiek, uren in overleg.
  • Deelname aan een goede pensioenregeling.
  • Een laptop van de zaak.
  • Een telefoonvergoeding.
  • Een gratis bibliotheekabonnement.
  • 50% op cursussen bij KunstenHuis Idea.
  • Gratis bezoek aan onze voorstellingen, mét introducée.

Heb jij belangstelling in deze functie?

Wil jij onze nieuwe collega worden? Laat dit dan uiterlijk 17 maart 2024 aan ons weten! Solliciteren kan door een motivatie samen met je cv te mailen naar: vacature@kunstenhuisidea.nl, maar je mag jezelf ook op een andere manier aan ons voorstellen. Meer informatie over de functie is te verkrijgen bij Monica Kalbvleesch, Manager Synergie op mkalbvleesch@kunstenhuisidea.nl.

Gesprekken zullen waarschijnlijk plaatsvinden op donderdag 21 maart.
meer...

Naar vacature

Meer vacatures van Bazarow
Meer Mogelijk als fulltime en parttime vacatures