Inloggen - Registreer  

Medewerker Marketing en Communicatie

Buko - Rotterdam - 21-04-2024 Naar vacature  

Jij regelt het allemaal

Voor onze merken BUKO Infrasupport en BUKO Waakt regel jij het allemaal. Jij staat in contact met verschillende collega's en werkt nauw samen met Evi, onze Marketingmanager en jouw leidinggevende. Samen met haar beheer je onze websites, e-mailmarketing en social mediakanalen. En ook onze interne content, zoals ons intranet 100% BUKO en BUKO-TV.

Deelnames aan vakbeurzen en de BUKO Relatiedag zijn een paar van de events die jij van A tot Z organiseert. Hiervoor sta jij in contact met externe partijen, beursbouwers en intern betrokken collega's. BUKO is ook betrokken bij grotere events als de Formula 1 Heineken Dutch Grand Prix, MOTUL TT Assen en verschillende marathons. Uiteraard help jij mee onze naam te verbinden aan deze bekende events.

Jij bewaakt ons merk, onze huisstijl en al onze communicatie en marketing uitingen. Alles waar BUKO op staat is door jou gezien en gekeurd. Designen is voor jou niks geks, je kent de adobe programma's en maakt verschillende designs op voor online en offline gebruik. Je zorgt voor de juiste uitingen op de verschillende kanalen, zowel intern als extern.

Uren per week:

24 - 32 uur

Carriereniveau:

HBO

Regio:

Rotterdam

BUKO Bedrijf:

BUKO Verkeer en Veiligheid Hoofdkantoor
Jouw rol
Met jouw positieve en proactieve instelling weet je collega’s te enthousiasmeren. Je denkt in oplossingen en je gaat altijd voor het beste resultaat. Je kan goed luisteren en weet op jouw beurt de juiste vragen te stellen. Je bent zelfstandig in je werk en je durft initiatief te nemen. Binnen onze dynamische organisatie ben jij een belangrijke schakel op het gebied van marketing en communicatie en verantwoordelijk voor al onze online en offline activiteiten. Daarbij weet je verschillende boodschappen op de juiste manier te vertalen naar verschillende doelgroepen. Je beheert en bewaakt onze merkidentiteit, waarbij je zorgt voor consistentie in alle communicatiekanalen en -materialen. Zowel digitaal als print.

Geen dag hetzelfde
Deze eigenschappen heb jij als Medewerker Marketing en Communicatie
  • In onze dynamische organisatie moet je niet bang zijn voor veranderingen. In jouw rol als medewerker marketing en communicatie is iedere dag anders. De ene dag ben je op pad met een foto- en videoteam bij een vestiging of project voor het maken van nieuwe content, de andere dag zorg je voor de oplevering van onze stand op een grote vakbeurs. Tussendoor heb je contact met je leidinggevende en schakel je nog even met je HR collega over in te vullen vacatures.
  • Aan het eind van de dag belt een collega of je hem nog snel kan helpen met een powerpoint presentatie. Je staat altijd klaar voor collega’s en werkt goed samen met onze andere afdelingen. Mensen werken graag met jou samen omdat je makkelijk contact legt, benaderbaar bent en jouw omgeving weet te ontzorgen.
  • Je zet de lijnen uit voor, en in samenspraak met, onze directie, maar haalt je schouders niet op voor hands-on werkzaamheden. Denk aan operationele taken als het schrijven van persberichten en (blog)artikelen, website optimalisatie, het creëren van marketing materialen (banners, advertenties, social posts) en het bestellen van drukwerk en relatiegeschenken.
Dit ben jij
Zelfstandig met een groot verantwoordelijkheidsgevoel.
Proactief, communicatief sterk en je hebt een hands-on mentaliteit.
Goed en creatief met de Nederlandse taal, in woord en geschrift. Je bent gewend om op verschillende niveaus te communiceren.
Je weet precies welke trends op Instagram, LinkedIn of andere populaire kanalen spelen.
Je beschikt minimaal over generalistische kennis van enkele van de meest gebruikte marketingtools, zoals Google Analytics, Google Ads, Meta Ads en je kan werken met Wordpress.

Je bent bekend en handig met Canva en/of Adobe en hebt DTP ervaring met Photoshop, Illustrator en Indesign.
Het kunnen monteren van korte video’s (voor intern gebruik) is een pré.
Je hebt een afgeronde HBO opleiding in de richting van marketing communicatie aangevuld met ongeveer 2 jaar relevante werkervaring.
Arbeidsvoorwaarden
Beloning en vergoeding
Een goed salaris op basis van kennis en ervaring tussen de 2600 en 3200 euro.
Als je een dag thuis werkt, ontvang je een thuiswerkvergoeding.
Reiskostenvergoeding van € 0,23 per kilometer, gebaseerd op de kortste route volgens ANWB routeplanner.
Vrije tijd
Je hebt 26 vakantiedagen bij een 40-urige werkweek.
Contract
Het eerste contract is voor de duur van 7 maanden, inclusief proeftijd. Als we allebei tevreden zijn over de samenwerking, ontvang je hierna een contract voor onbepaalde tijd.

Goed geregeld
Je bouwt pensioen op, ondergebracht bij Nationale Nederlanden. Wij betalen de helft van je premie. Verder bieden we je een aanvullende verzekering op het gebied van (gedeeltelijke) arbeidsongeschiktheid.

Vrijheid
Ons (werkgevers)merk staat als een huis, maar er is altijd ruimte voor nieuwe, innovatieve ideeën. Je krijgt veel vrijheid in je functie en die vrijheid is een groot goed bij BUKO. Het past bij het hoge verantwoordelijkheidsgevoel dat we allemaal hebben.

Vitaliteit
Aandacht voor vitaliteit en balans. Elke week vers fruit op je werkplek, er is ruimte voor sportieve initiatieven en we hebben aandacht voor jouw persoonlijke situatie. En kom jij bijvoorbeeld graag op de fiets naar je werk? Maak dan gebruik van ons fietsplan.

Ontwikkeling
Er zijn verschillende mogelijkheden voor ontwikkeling middels het inzetten van erkende opleidingen. Je hebt bijvoorbeeld toegang tot onze eigen leeromgeving in Goodhabitz. Daarmee zijn er verschillende manieren om jezelf te ontwikkelen en te groeien.

Faciliteiten
Een telefoon en laptop van de zaak. Als je liever je eigen mobiele telefoon gebruikt, dan ontvang je hiervoor een financiële vergoeding.
Wat wij nog meer bieden
Een warm ontvangst en een gedegen inwerkperiode. We hebben per functie een duidelijk inwerkprogramma, waardoor je de organisatie goed leert kennen.
Veiligheid is het allerbelangrijkste. Altijd. Wij werken veilig of niet. We maken onveilig gedrag bespreekbaar.
Uit het laatste medewerkers onderzoek blijkt dat 76% ons aanbeveelt als werkgever. Op tevredenheid scoren we een 8.0. Daar zijn we enorm trots op!
Een uitdagende werkplek met betrokken medewerkers bij een groeiend bedrijf. Met regelmatig taart bij de koffie.
We werken hard maar maken ook tijd voor ontspanning en gezelligheid. Leuke en gezellige personeelsuitjes, borrels en jaarlijks een knallend feest.

Samen onderweg naar veiligheid

Wij zijn BUKO Infrasupport. Met 11 regiovestigingen verspreid door Nederland, een materieeldienst, afdeling Dynamisch Verkeersmanagement, BUKO Bereikbaar, Integrale werken en een hoofdkantoor bedienen we het gehele land. We willen graag onze positie als marktleider verder uitbouwen en hét aanspreekpunt blijven voor tijdelijke verkeersmaatregelen binnen Nederland. Onze missie is de doorstroming en veiligheid bij tijdelijke verkeerssituaties optimaliseren en daarmee een bijdrage leveren aan een hogere verkeersveiligheid voor weggebruikers en wegwerkers. Hierdoor zijn we altijd in beweging met het oog op de continu veranderende wereld om ons heen. Verwacht een functie waarmee jij het verschil kunt maken.

Bekijk onze filmpjes op YouTube en krijg zo een goed beeld van wat wij nu werkelijk doen. Ook op de socials zijn BUKO Infrasupport en BUKO Waakt goed vertegenwoordigd.

Zo gaan we met elkaar om

Kennismaken met BUKO is kennismaken met onze principes.
Ze beschrijven hoe we met elkaar en onze klanten omgaan.
Hier staan we voor.
We doen het netjes of niet
We zijn service- en resultaatgericht
We nemen weloverwogen beslissingen
Langetermijnrelaties vormen de basis

Zo ziet onze

sollicitatie­procedure eruit
Lekker duidelijk net als wij
Solliciteren
Je solliciteert via de website en ontvangt een bevestiging in je mailbox.
Eerste contact
Onze coördinator Recruitment Hanneke neemt bij mogelijke geschiktheid contact met je op om meer over BUKO Infrasupport te vertellen, jouw CV door te nemen en je motivatie te bespreken.

De voorselectie
Op basis van jouw ervaring, motivatie en het telefonisch gesprek ontvang je van ons een afwijzing of een uitnodiging voor het eerste gesprek.
Het eerste gesprek
Jouw eerste kennismakingsgesprek zal plaatsvinden met Evi, Marketingmanager en Hanneke, Coördinator Recruitment.
Assessment
Je gaat een assessment maken waarin je competenties worden getoetst. De uitnodiging voor het assessment krijg je per mail toegestuurd en je kunt het assessment thuis maken achter je eigen pc of laptop.

Het tweede gesprek
Bij het vervolggesprek neemt Hanneke de uitkomst van het assessment met je door. Ook sluit Daphne aan, zij is Director People and Organisation. Zij stellen samen de laatste vragen aan jou om ons beeld van jou compleet te maken.

De terugkoppeling
Binnen een week krijg je terugkoppeling van ons.
Welkom
Wij gaan al het papierwerk voor jou in orde maken, want jij wordt onze nieuwe collega. Welkom bij BUKO.

Solliciteren doe je

op jouw manier
Je mag een brief sturen, een video, een e-mail of ons gewoon bellen: 088-0188018.
Als je ons maar laat weten waarom jij bij BUKO Verkeer en Veiligheid Hoofdkantoor past.
meer...

Naar vacature

Meer vacatures van Buko