Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen
Business Support Officer KYC Operations
Stel je eens voor…
Stel je eens voor dat dankzij jouw inspanningen KYC medewerkers ten alle tijden zijn voorzien van de autorisaties en faciliteiten die zij nodig hebben om hun werk te doen. Jij zorgt ervoor dat alles geregeld is van de onboarding van nieuwe medewerkers tot de offboarding van vertrekkende medewerkers. Samen met jouw collega’s van KYC Change & Support ondersteun jij KYC Operations met excellente administratieve dienstverlening.Impact creëren
- Jij bent de sleutelfunctionaris als het aankomt op een vlekkeloze en tijdige afhandeling van de onboarding- en
En het oplossen van voorkomende incidenten;
- Alle medewerkers die in- door- of uitstromen heb jij in beeld en je bewaakt de tijdslijnen en deadlines;
- Management weet jou te vinden voor
faciliteiten en onboarding KYC breed. Indien nodig schakel je de hulp in van je collega
Autorisatiespecialist;
- Verwerking aanvragen/intrekken van autorisatieclusters in de IT-Shop, (ont)koppelen CATS, of koppelen functionele mailboxen;
- Je zorgt ervoor dat medewerkers worden voorzien van alle benodigde faciliteiten;
- Je organiseert KYC Onboarding dagen en verwelkomt nieuwe medewerkers op locatie. Hiervoor stem je o.a. af met IT Infra, Beveiliging, en Team Ontvangst.
Met elkaar
KYC isKnow Your Customer
, het kennen van de klant en het scherp zien wat de klant in ons financiële systeem en bij Rabobank doet. De afgelopen jaren is dit echt als apart en gespecialiseerd kennis en operationeel aandachtsgebied ingericht binnen de Rabobank;
KYC Operations
. Grote stappen zijn al gezet in inrichting en professionalisering, maar er ligt ook nog een aantal mooie en stevige uitdagingen. Bijvoorbeeld het nog beter organiseren en uitvoeren van onze operationele uitdagingen, het groeien naar een
operational excellence
organisatie en het over de hele keten – van klant tot analist – optimaliseren van onze processen zodat we nog meer inzicht hebben en sneller kunnen reageren. Wereldwijd werken bij Rabobank momenteel ruim 3.500 medewerkers aan KYC, regionaal, centraal in Utrecht, en buiten Nederland in de W&R regions.
Samenwerken is de manier waarop we werken. Ons domein
KYC Operations
met jou als
Business Support Officer KYC Operations
bundelt de krachten. We willen dagelijks ons management en onze medewerkers ondersteunen om hen zo goed mogelijk in staat te stellen hun werk te doen. Je maakt deel uit van de afdeling KYC Change & Support in het team Learning Development & Support. Dit is de motor van de verandering voor het KYC-domein. Alle medewerkers en leidinggevenden leveren hun eigen toegevoegde waarde aan het resultaat. De cultuur is open, de lat ligt hoog, maar de mens staat centraal. Het is veilig om elkaar aan te spreken op kwaliteit en gedrag.
Daar ziet ook
Karen Hilstra
, manager van
KYC Change & Support
, op toe: 'We zijn hier bezig om de beste KYC-organisatie van Nederland en daarbuiten neer te zetten. Dat is nodig, want KYC is van zeer groot belang voor de bank en maatschappij. Het is een blijvend onderdeel van de Rabobank en omdat wij de Rabobank zijn willen wij dit op excellente wijze inrichten. Ik zoek de beste professionals en kan je geweldige uitdagingen bieden met veel perspectief op ontwikkeling en groei. Let’s meet!'
Met jouw talenten
Dat klantgerichtheid, flexibiliteit, samenwerken, organiseren, oog voor detail, oordeelsvorming en besluitvaardigheid onmisbaar zijn voor deze functie als Business Support Officer is logisch. Daarbovenop is het belangrijk dat je alles op onderstaande checklist herkent:- Afgeronde MBO+/HBO;
- Minimaal 1 tot 3 jaar werkervaring in een ondersteunende functie;
- Affiniteit met systemen en toepassingen;
- Bekend met
in o.a. IT shop is een pré;
- Assertief en stressbestendig en goed in staat om in een groot team van professionals te werken;
- Goede administratieve vaardigheden en ervaring met Outlook, Word, Excel, PowerPoint;
- Initiëren van verbeteringen en kennis van Lean werken;
- Hands on ondersteunen.
Bij de Rabobank
Dat de Rabobank een financiële dienstverlener is voor 7,1 miljoen klanten in 46 landen, wist je vast al. Weet je ook dat we met elkaar werken aan een betere wereld? Dit doen we op 101 manieren zoals:- in een project met Humanitas helpen we mensen met financiële problemen hun thuisadministratie op orde te krijgen;
- elk jaar geven we een deel van onze winst terug aan de maatschappij. Dit geld – dat wij coöperatief dividend noemen – investeren we in verschillende lokale initiatieven;
- nadenken over de toekomst doen we continu. We investeren 3,8 miljard euro in duurzame energieopwekking, zodat generaties na ons in een schonere wereld kunnen leven.
Wil jij dit ook?
Deze uitdaging in de nummer 1 prioriteit van de Rabobank, het nieuwe KYC Operations, een inspirerende en professionele omgeving waarin je blijft leren? Pak jij deze kans?Wil je meer weten over het werken in KYC/CDD? Kijk dan eens hier:
Wij bieden jou:
- Indeling in schaal 6. Een bruto maandsalaris tussen € 2.386 en € 3.407;
- Een dertiende maand en vakantiegeld;
- Een Employee Benefit Budget (8-9% van je maandinkomen). Hoe jij dit budget inzet, is aan jou. Denk bijvoorbeeld aan het kopen van extra vakantiedagen, een extra storting in je pensioen of zelfs het maandelijks laten uitbetalen van dit budget;
- Een persoonlijk budget, dat je kunt besteden aan activiteiten gericht op jouw ontwikkeling en loopbaan;
- 100% vergoeding van woon- werkverkeer als je met ov reist! Toch met auto of motor? Kies dan voor een woon-
- Een pensioenregeling waar je zelf maar 3,5% aan bijdraagt.
Laten we kennismaken
Ben jij hem/haar? Onze nieuwe collega die de Rabobank wil versterken als
Business Support Officer KYC
Operations? En zo het verschil wil maken voor jezelf, onze klanten én de maatschappij? De standplaats voor deze functie is Utrecht-Atoomweg (en in de huidige context COVID vanuit huis).
We ontvangen graag jouw sollicitatie op deze vacature!
Handig om te weten:
- Reageer via de “Solliciteer nu” button. Reacties worden conform
Meer vacatures van Rabobank