Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen
Medewerker Debiteurenbeheer
Ga jij met de klant en interne stakeholders voor het maximale resultaat en draag jij met de rest van het team de verantwoordelijkheid voor de openstaande debiteurenposten?
Wat doet een medewerker debiteurenbeheer bij Centralpoint
Een medewerker debiteurenbeheer zorgt voor het verwerken van alle betalingen, facturen en betalingsverschillen van onze debiteuren.Waar draag je aan bij?
- Je bent verantwoordelijk voor het verwerken van betalingen van debiteuren
- Je hebt telefonisch en schriftelijk contact met debiteuren en de sales afdeling voor het beantwoorden van vragen en oplossen van issues
- Je verstuurt betalingsherinneringen en volgt dit telefonisch op bij openstaande facturen
- Je zoekt betalingsverschillen uit en het signaleert en optimaliseert procedures
- Je bewaakt facturaties en de processen hieromheen
- Indien noodzakelijk worden de bijbehorende procedures door jou up-to-date gehouden
Het team
De afdeling Finance is gevestigd op ons hoofdkantoor in Nijmegen. Het team bestaat uit een Manager Finance, een Teammanager Finance en Teammanager Debiteurenbeheer, een Financial Controller, een Assistent Controller, zes Financial Administrators en zes Debiteurenbeheerders. Je rapporteert aan. Jouw standplaats is Nijmegen.
Wat neem je mee?
Je hebt een stevige en stressbestendige persoonlijkheid, goede communicatieve vaardigheden en bent proactief.Wat we verder belangrijk vinden is:
- Je hebt minimaal een afgeronde mbo opleiding in een administratieve richting
- Je hebt minimaal drie jaar werkervaring in een soortgelijke functie in een sales gedreven omgeving
- Ervaring met kredietacceptatie
- Goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift
- Ervaring met administratie software en debiteurenbeheer software
Wat mag je van ons verwachten
Afgelopen jaar is er veel veranderd en daardoor hebben wij besloten om het ‘nieuwe normaal’ als ‘hét nieuwe normaal’ in te voeren. De flexibiliteit, vrijheid en efficiëntie die ons dit jaar heeft opgeleverd, willen we niet verliezen. Alle reden dus voor Centralpoint om vanaf nu vol in te zetten op hybride werken.Dit houdt in dat je 60% van je werkweek aanwezig bent op kantoor en 40% vanuit huis gaat werken.
Natuurlijk zorgen we ervoor dat je thuis goed je werk kan doen. Ergonomie en een gezonde werkplek vinden we erg belangrijk, dus brengen we een stukje Centralpoint bij jou thuis! Je krijgt van ons alles wat je nodig hebt, zodat jij je zaken goed op orde hebt. Get IT done noemen we dat.
Verder bieden wij:
- Een salaris dat past bij jouw opleiding en werkervaring
- Naast je salaris krijg je ook een eindejaarsuitkering en winstuitkering (samen gemiddeld een 13de maand)
- Je pensioenbijdrage wordt volledig vergoed en je kan meedoen aan onze collectieve zorgverzekering
- Om genoeg tijd te hebben voor leuke dingen krijg je 27 vakantiedagen per jaar
- Tegen inkoopprijs kan je IT-Hardware (voor eigen gebruik) aanschaffen via onze webshop
- Reiskostenvergoeding van € 0,19 cent per km (max. 50 km enkele reis) of volledige OV-vergoeding
- Samen met jouw manager maak je een persoonlijk ontwikkelplan, we vinden het belangrijk dat hier aandacht aan wordt gegeven. Jij toch ook?
- Via de Academy van Centralpoint kun jij veel interessante trainingen en seminars volgen, je bent immers nooit uitgeleerd!
- Ben jij uitgegroeid binnen je huidige functie? Dan kijken wij samen met jou naar andere mogelijkheden binnen Centralpoint, vele gingen je al voor
- Ons kantoor is goed bereikbaar, je kan gratis parkeren en de bushalte en treinstation is op vijf minuten loopafstand
- Last but not least, we hebben gezellige vrijdagmiddagborrels, teamuitjes, een fantastisch kerstfeest, interne marketingacties én we zijn we sponsor van de Zevenheuvelenloop. Waar kijk jij al naar uit?
Werken bij Centralpoint
Centralpoint is degrootste merkonafhankelijke IT-leverancier
van de
Benelux
en specialist in IT-oplossingen voor organisaties, klein en groot. Wij zijn professionals voor professionals en zorgen dat onze klant altijd en overal zorgeloos kan werken met de beste technologie. Voor elk IT-vraagstuk hebben we een concrete oplossing. We houden het eenvoudig waar het kan en creëren duidelijkheid bij complexe IT-uitdagingen. Of dat nu gaat om beveiliging, dataopslag, connectiviteit, mobiel werken, beheer of onderhoud en logistiek. Wij doen alleen waar we goed in zijn, zodat anderen dat ook kunnen doen. Wat de IT-vraag ook is: get IT done.
Wist je dat we dit jaar het keurmerk voor ‘Beste Werkgever’ hebben mogen ontvangen? We scoren boven het gemiddelde van Nederland en daarom zijn we nu officieel World-class Workplace. Je snapt dat we daar erg trots op zijn! Onze medewerkers werken bij Centralpoint om het plezier en de uitdaging. Bij elke afdeling zie je onze kernwaarden, uitdaging, plezier en de klant centraal terugkomen.
Ik kom graag met je in contact!
Is je interesse gewekt of heb je vragen over deze vacature? Laat het dan zeker weten! Voor deze functie kan je contact opnemen metSabine Wenneker, Recruitment Project Manager via 06 – 82 23 89 63 of sabine.wenneker@centralpoint.nl
meer...
Meer vacatures van Centralpoint