Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen
Wij zoeken een Product Manager Bijbel Online
Wist jij dat debijbel.nl vorig jaar 1,2 miljoen bezoekers had? Zie jij digitale versies van de Bijbel ook als een geweldige kans voor de missie van het NBG: ieder mens de kans geven om de Bijbel als bron voor zijn of haar leven te ontdekken? Versterk dan ons team en word onze nieuwe Product Manager Bijbel Online!
Als Product Manager ben je verantwoordelijk voor het optimale gebruik van onze digitale Bijbels door 150.000 mensen per maand! Je krijgt volop kansen om onze producten te verbeteren op basis van gebruikerswensen. Je bent een spin in het web tussen gebruikers, collega’s, ontwikkelteams en verschillende organisaties. Je werkt voor onze missie in Nederland en Vlaanderen, maar doet dat ook vanuit een samenwerking met collega’s wereldwijd. Je helpt onze missie te verwezenlijken en zorgt voor maximale impact van onze digitale Bijbelproducten.Over het NBG
Het NBG heeft een prachtige missie: we willen dat ieder mens de Bijbel als bron voor zijn of haar leven kan ontdekken, lezen en omarmen. Daarom zorgen wij ervoor dat de Bijbel beschikbaar is, in Nederland, Vlaanderen en wereldwijd, als boek maar net zo goed in uiteenlopende digitale formats. En naast de Bijbel bieden we allerlei content die helpt de Bijbel te ontdekken, te lezen en te delen. Wij zoeken een collega die helpt onze missie te verwezenlijken en die alle online kanalen zo inzet dat de Bijbel zoveel mogelijk gebruikers bereikt en inspireert.Dit maakt werken bij het NBG leuk:
- Een groot bereik: 150.000 unieke bezoekers per maand en we versturen 6.000.000+ e-mails per jaar
- We werken met een team van online en inhoudelijke specialisten
- We werken veel samen met Bijbelgenootschappen wereldwijd
- Een professionele organisatie met 60 enthousiaste collega’s met hart voor de missie en hun vak
- 120.000 leden en donateurs
- Een organisatie die digitaal serieus neemt in strategie en budgetten
Taken
Als Product Manager Bijbel Online ben je verantwoordelijk voor de volgende zaken:- (Door-)ontwikkeling van bestaande producten met 150.000 unieke gebruikers per maand (m.n. debijbel.nl,
app)
- Behoefte van gebruikers centraal stellen, wensen doorvertalen naar functionele eisen
- Strategie zo goed mogelijk vertalen in een plan van aanpak
- Met collega’s wereldwijd producten doorontwikkelen
- Product- en contentbeheer
- Tweedelijns support
- Trainen en ondersteunen van ons Klantencontactcentrum
- Product Owner rol voor kleinere producten als
, audiobijbels en podcasts
- Bijdragen aan andere digitale producten van het NBG en de ontwikkeling van nieuwe digitale concepten
Profiel
We zoeken iemand die zich in de volgende zaken herkent:
- Je bent gewend de behoefte van de klant centraal te stellen
- Je hebt ervaring met het vertalen van klantwensen naar technische functionaliteiten
- Je hebt ervaring in het werken met uiteenlopende stakeholders (intern: klantenservice, inhoudelijke specialisten en marketeers – extern: klanten, ontwikkelteams, leveranciers, collega’s bij bijbelgenootschappen in andere landen)
- Je hebt ervaring met prioriteren, plannen en organiseren
- Werken met uiteenlopende programma’s is geen probleem voor jou (denk aan WordPress, Google Analytics, Hotjar, Enquête tools, Asana, verschillende appstores)
- HBO+, en je hebt minimaal 3 jaar werkervaring
- Nederlands en Engels zijn beide geen probleem
- Je deelt ons enthousiasme en onze gedrevenheid rond de Bijbel
Arbeidsvoorwaarden
Het NBG biedt jou een boeiende en afwisselende functie in een enthousiast team en een aantrekkelijk salaris en goede secundaire arbeidsvoorwaarden (waaronder een volledige vergoeding van OV-kosten). De functie is voor minimaal 32 en maximaal 36 uur per week. We werken hybride (twee dagen op kantoor), hebben kantoren in Haarlem en Antwerpen en zorgen voor goede voorzieningen.Enthousiast geworden?
Wacht dan niet langer en reageer via:of bel met Jaap Groen, Hoofd Digitaal, voor meer informatie over deze unieke functie
meer...
Meer vacatures van Bijbelgenootschap