Inloggen - Registreer  

Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen

Medewerker Officemanagement

Loyens & Loeff - - Amsterdam - 14-01-2022 Naar vacature  

Ben jij een duizendpoot, houd jij van organiseren en ben je communicatief vaardig? Lees dan snel verder want dan is deze functie absoluut iets voor jou!

Je komt in een gezellig en informeel team van 5 collega’s te werken. De afdeling Office Management bestaat uit één Office Manager, drie Office Management Assistants en één Coördinator Facility. De aard van de werkzaamheden is heel divers, maar dat maakt de functie juist leuk. Je zult je voornamelijk bezighouden met administratieve taken, waarin je veel eigen werkzaamheden en verantwoordelijkheden hebt. Wij zoeken iemand die met veel plezier allerlei verschillende werkzaamheden uitvoert en onder alle omstandigheden nauwkeurig en service- en resultaatgericht blijft werken. Je bent oplossingsgericht, proactief, communicatief sterk en je staat stevig in je schoenen. 

Daarnaast kun je omgaan met de hectiek van een professionele omgeving en je bent iemand die snel kan reageren.

Waar houd jij je vooral mee bezig?

Jij bent als geen ander op de hoogte van de interne evenementenkalender en zorgt ervoor dat alle voorbereidingen tot in de puntjes geregeld zijn. Je bent de vraagbaak van de afdeling en bent in staat om zowel interne als externe contactpersonen te woord te staan en daarbij te sturen op gemaakte afspraken. De contactpersonen variëren intern van assistent tot aandeelhouder tot extern een contact namens de cliënt. 

Daarnaast heb je contact met zowel de interne als de externe cateraar en huur je technische ondersteuning in. Je plant aanvragen, beheert het proces en als er iets niet volgens planning verloopt (wat jou uiteraard niet ontgaat) dan trek je aan de bel bij de juiste persoon. Dit alles doe je nauw samen met een of meer collega’s uit het team. 

Voorbeelden van werkzaamheden zijn:

coördineren en inregelen van aanvragen voor interne bijeenkomsten, webinar/seminars, borrels, diners;
operationele voorbereiding waaronder het maken van een actielijst en het informeren van de receptie, het vergadercentrum, de catering, de beveiliging, de schoonmaak, de facilitaire afdeling;

het bedenken, uitwerken en inplannen van de diverse benodigde ombouwen;
het regelen van de ontvangst / aanvragen van hostessen, het samenstellen/verwerken van bezoekerslijsten.

Wie ben jij?

Naast uiteraard een ontzettend gezéllige collega, zijn wij op zoek naar een gestructureerd en georganiseerd persoon die uitermate goed overzicht kan houden. Deze functie zou mooi aansluiten als je 3-5 jaar ervaring hebt opgedaan na het afronden van je MBO opleiding. 

Je bent communicatief vaardig en je hebt een hands-on mentaliteit. Daarnaast heb je een projectmatige aanpak en verzorg je elk evenement tot in de puntjes. Je voelt je thuis in een informele werkomgeving waar service centraal staat, je bent assertief indien nodig, maar je hebt te allen tijden een klantgerichte instelling. Daarnaast is een goede kennis van Excel een must en is een uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal een vereiste.

Wie zijn wij?

Loyens & Loeff is een onafhankelijke aanbieder van juridische diensten waar fiscalisten, advocaten en notarissen samenwerken aan geïntegreerde dienstverlening op het gebied van recht in de Benelux en Zwitserland. Zowel grote en middelgrote, nationaal en internationaal opererende ondernemingen als particulieren worden op juridisch gebied ondersteund. Wereldwijd werken er 1600 medewerkers waarvan ruim 850 fiscalisten, advocaten en notarissen in 6 kantoren in de thuismarkt en in 8 vestigingen in de belangrijkste financiële centra in Europa, Azië en de Verenigde Staten.

Wat bieden wij jou?

een moderne, informele en internationale werkomgeving, en goed bereikbaar met OV;
goede doorgroeimogelijkheden en een ruim opleidingsbudget;
een marktconform salaris;
een volle maand vakantiegeld en een feestdagenuitkering in december;
een IPhone en een fietsregeling;
uitstekende extra's zoals: sportfaciliteiten, catering en gratis fruit op het werk.
meer...



Meer vacatures van Loyens & Loeff -