Inloggen - Registreer  

Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen

Manager Tax Compliance & Tax Accounting

Bdo - Amstelveen - 24-11-2021 Naar vacature  

Je bent als Manager Tax Compliance & Tax Accounting de specialist voor jouw klanten in hoogwaardige en effectieve tax compliance en tax accounting processen. Je werkt intensief samen met partners en collega’s in alle functielagen en verschillende disciplines om samen de klanten optimaal te kunnen bedienen. Je hebt ook veel contact met klanten en weet dit om te zetten in een optimale relatie. Jij begeleidt de minder ervaren specialisten door je eigen ervaring in te brengen. Tevens lever je een actieve bijdrage aan de verdere ontwikkeling van de internationale praktijk binnen Nederland, maar ook over de grens. Dit brengt verdieping in jouw rol als Manager Tax Compliance & Tax Accounting.

De werkomgeving

Landelijk werken er bij BDO ruim 400 fiscalisten met veel enthousiasme aan uiteenlopende fiscale vraagstukken. Het klantenpakket waarvoor je werkt, bestaat vrijwel volledig uit multinationals.

BDO Amstelveen bestaat uit een jong, enthousiast en ambitieus team van 80 fiscalisten waarbij alle verschillende specialisaties vertegenwoordigd zijn (algemeen/nationaal, internationaal, btw, loonbelasting, lokale heffingen, estate planning en innovatie). Het is een hecht team en er worden regelmatig leuke activiteiten georganiseerd, momenteel veelal online en zodra weer toegestaan buiten kantoor of over de grens.

Dit ben jij

Wij zijn opzoek naar een Manager Tax Compliance & Tax Accounting met het volgende profiel:
  • In het bezit van een relevant Masterdiploma (bv Fiscale Economie), aangevuld met een afgeronde NOB opleiding;
  • Minimaal 6 jaar relevante werkervaring;
  • Sterk met cijfers en zeer sterk analytisch vermogen;
  • In staat vele projecten gelijktijdig te kunnen uitvoeren;
  • Gedreven om verwachtingen van interne en externe klanten te overtreffen;
  • Ambitieus en gedreven om anderen mee te nemen in vakinhoudelijke en persoonlijke ontwikkeling;
  • Zakelijk netwerker, zowel intern als extern;
  • Oog voor risico en handelt integer in de uitoefening van je vak.

Dit bieden wij

Bij BDO is er veel aandacht voor talentmanagement. We helpen je bij het ontwikkelen en optimaal benutten van jouw persoonlijke talenten en vaardigheden. Je hebt zelf de regie in handen zodat je kunt doen waar je goed in bent. BDO heeft hiertoe diverse instrumenten ontwikkeld, waaronder vaktechnische- en vaardigheidstrainingen via de BDO Academie.

Uiteraard bieden we je een uitstekend salaris met uitstekende secundaire arbeidsvoorwaarden, waaronder:
  • Onkostenvergoeding;
  • Vergoeding voor een telefoonabonnement;
  • Mobiliteitsbudget;
  • Aantrekkelijke pensioenregeling via Zwitserleven;
  • Fiscaal onbelaste vergoeding van maximaal € 25,00 per maand voor de abonnementskosten van een sportschool in de buurt;
  • Korting op de (collectieve) ziektekostenverzekering via CZ of Zilverenkruis/Achmea.
Om jouw werkzaamheden goed uit te kunnen voeren ontvang je van BDO een laptop of tablet in bruikleen. Daarnaast vinden wij dat er bij inspanning ook ontspanning hoort. Je ontvangt van ons daarom bij een fulltime dienstverband 32 vakantiedagen. Is dat niet voldoende? Dan heb je de mogelijkheid om 15 vakantiedagen per jaar bij te kopen. In de maand mei ontvang je een vakantietoeslag van 8,33%.

Dit is BDO

In onze dienstverlening draait het om mensen. Alleen door sterke relaties met onze klanten op te bouwen, kunnen wij op maat gemaakte oplossingen bieden op het gebied van accountancy, fiscaliteit en consultancy. De ruim 2.500 BDO’ers dragen allemaal bij aan het realiseren van onze strategische doelstelling: het bieden van de allerbeste service én het leveren van topkwaliteit. Dit doen wij vanuit de vier kernwaarden: Persoonlijk, Passie, Professioneel en Pragmatisch.

meer...



Meer vacatures van Bdo