Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen
Teamleider Magazijn
Voor het magazijn op onze hoofdvestiging in Etten-Leur zoeken wij naar een teamleider die communicatief sterk in zijn schoenen staat en van aanpakken weet. Die in samenwerking met collega’s zorgdraagt voor de afhandeling van de dagelijkse werkzaamheden, zoals het controleren van de inkomende – en uitgaande goederen, controleren van de voorraad en orderpicken.
Wat zoeken wij?
Taken:
- Zorgdragen dat de goederen in het magazijn op correcte wijze, efficiënt en tijdig worden ingeslagen, verzameld, geadministreerd en verstuurd naar klanten en vestigingen.
- Zorgdragen voor een juiste procedurele en administratieve afwikkeling van de goederenstroom binnen de afdelingen goederenontvangst, order verzamelen en expeditie. Toezien op het in stand houden van de afspraken omtrent de te volgen werkwijzen.
- Zorgdragen voor de dagelijkse leiding, motivatie en ontwikkeling van het personeel.
- In samenspraak met transportplanning bepalen van de workload voor de huidige en volgende werkdag.
- In samenspraak met de collega teamleider verdelen van het personeel over de verschillende inkomende- en uitgaande zones teneinde
dagelijkse werkzaamheden gereed te hebben.
- Toezien op controle van uitgaande goederen en de sortering van die goederen.
- Zorgdragen voor een goede controle op de voorraad (fysiek en administratief) en nemen van maatregelen ter correctie, inclusief de administratieve afhandeling van niet-gevonden voorraad – ‘lost & found’.
- Plannen personeelsinzet (in samenspraak met transportplanning) in voldoende mate per dag teneinde de productiviteitsdoelstellingen te halen. Het maken van roosters (werktijden; bepalen overwerk) waarop gewerkt dient te worden. Inclusief de verwerking in MyProtime.
- Toezien op de juiste toepassing en naleving van de regels betreffende ‘veilig werken’.
- Zorgdragen voor een inwerkprogramma en het inwerken van nieuw personeel.
- Zorgdragen voor de dagstart of “5-minute meeting”.
Verantwoordelijkheden:
- Het afhandelen van de dagelijkse stroom aan inkomende en uitgaande goederen.
- Het afhandelen van de belading van de vrachtwagens. Snel en adequaat.
- Voorraadbetrouwbaarheid. (software conform WMS)
- Verantwoordelijk voor Orde & Netheid.
- Customer service level en Customer Satisfaction.
- Bewaken van de normen voor kwaliteit en productiviteit.
- Logistieke kosten (magazijnkosten (arbeid)).
Functie eisen:
- MBO+ werk- en denkniveau met aangevulde relevante cursussen en opleidingen.
- In bezit van geldig heftruckcertificaat.
- Flexibel, teamplayer, klantgericht en bekend met plannen & organiseren.
Wat bieden wij?
Bouwcenter Nelemans biedt je een werkplek in het logistieke team waarbij je verantwoordelijkheden en ruimte voor eigen inbreng krijgt. De werkdagen zijn van maandag tot en met vrijdag. Daarnaast bieden wij goede arbeidsvoorwaarden, onder andere in de vorm van een contract met uitzicht op vast dienstverband, een passend salaris en een ruime verlofregeling met 37 vrije dagen (obv een fulltime contract).Wie zijn wij?
Bouwcenter Nelemans is een groothandel in bouwmaterialen en levert een totaalpakket aan bouw-, hout- en afbouwmaterialen. Naast de hoofdvestiging, waar ook ons kantoor, centrale magazijn en een showroom met afbouwmaterialen zoals badkamers en keukens is gevestigd, heeft Nelemans vestigingen in Breda, Oosterhout, Roosendaal, Zundert, Tilburg en Den Haag.meer...
Meer vacatures van Nelemans