Inloggen - Registreer  

Coördinator Klantenteams

Altios - Apeldoorn - 07-05-2023 Naar vacature  

Heb je ervaring binnen de ICT en heb je leidinggevende kwaliteiten? Kan je inspireren en verbinden en ben je een goede coach? Heb je goede communicatieve vaardigheden, ben je standvastig en wil je een positieve bijdrage leveren aan onze organisatie en dienstverlening?

De Expertiseteams vormen het zenuwcentrum binnen Altios, waar relaties terecht kunnen met al hun vragen rondom ICT en telecom. Met deze teams van professionals borgen wij de continuïteit van deze systemen en doen we er alles aan om elke klant en gebruiker ‘functionerende functionaliteit’ te bieden. Voor deze enthousiaste teams zoeken wij een hands-on en pragmatisch ingestelde leidinggevende die samen met de teams elke dag bezig is om onze klanten en eindgebruikers de beste service te bieden.

Wie zoeken wij?

  • MBO(+) of HBO denk- en werkniveau, liefst een afgeronde opleiding in de richting van ICT;
  • Meerdere jaren relevante werkervaring bijvoorbeeld als engineer of beheerder of binnen de support/beheer afdeling en ervaring als coördinator of teamleider;
  • Je bent bekend met IT-service- en supportprocessen volgens ITIL;
  • Microsoft georiënteerde omgevingen zijn bekend terrein voor jou (Windows Server, Microsoft 365, Azure, Intune);
  • Wij zoeken iemand die standvastig is en beslissingen durft te nemen. Je kunt goed overzicht bewaren en werkt nauwkeurig;
  • Goed ontwikkelde communicatieve en sociale vaardigheden. Daarnaast een uitstekende beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift;
  • Je hebt een servicegerichte en no-nonsense instelling;
  • Je bent flexibel en stressbestendig.

Wat ga je doen?

Als Coördinator draag je de verantwoordelijkheid voor en heb je de dagelijkse leiding over de Expertiseteams. Een greep uit je verantwoordelijkheden en dagelijkse werkzaamheden:

  • Coaching en doorontwikkeling van medewerkers;
  • Zorgdragen voor een optimale afstemming en samenwerking tussen de Expertiseteams en Beheer en andere afdelingen;
  • Bewaking van de kwaliteit en optimaal serviceniveau richting onze klanten;
  • Daadkrachtig acteren, coördineren en communiceren in geval van escalaties;
  • Intensieve bewaking van de dagelijkse ticketstroom van binnenkomende meldingen op onze Servicedesk (+/- 15.000 tickets op jaarbasis);
  • Leveren van een proactieve bijdrage in de verdere professionalisering van de afdeling en onze organisatie;
  • Periodiek functioneringsgesprekken houden met engineers.

Dit, bieden wij je

Buiten een oneindige voorraad koffie, leuke collega’s en een veelzijdige functie bieden we jou:
  • Prima arbeidsvoorwaarden en een marktconform salaris;
  • Gezellige bedrijfsfeestjes, events en vrijdagmiddagborrels.
  • Een inspirerende werkomgeving in een professionele en informele bedrijfscultuur.

Durf jij deze uitdaging aan?

Stuur dan een e-mail met motivatie en CV met foto naar
meer...

Naar vacature

Meer vacatures van Altios
Meer Coördinator Klantenteams vacatures