Inloggen - Registreer  

Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen

Commercieel Binnendienst Medewerker

Wiltec - Uden - 05-10-2021 Naar vacature  

Bij Wiltec bieden wij jou meer dan een baan. Wij bieden jou de ondersteuning die je nodig hebt om te groeien. Want als we jou laten groeien, kunnen we onze klanten laten groeien en kan Wiltec groeien. En daar gaan we voor. Met een jong, professioneel, ambitieus en informeel team.

  • Wiltec is sinds 2012 jaarlijks uitgeroepen tot Best Managed Company!
  • 96% van de klanten blijft langer dan 5 jaar klant
  • Eigen talent ontwikkelprogramma’s en vitaliteits- en gezondheidsprogramma’s
  • Bij Wiltec kun je iedere dag een beetje beter worden, in een goede werksfeer!
Jij kunt ook een rol spelen bij het vormgeven van de toekomst van Wiltec! Elke dag zijn zo'n 380 Wiltec medewerkers in de weer om onze klantbehoefte waar te maken. Heb jij ook de ambitie om een verschil te maken? Dan is Wiltec hét bedrijf voor jou. Bij Wiltec zijn wij ervan overtuigd dat je alleen met de allerbeste medewerkers het verschil maakt. Voor klanten, voor toeleveranciers, maar ook voor elkaar, als collega’s onder elkaar.

Wat bieden wij

Functie
Commercieel Medewerker BInnendienst

Wat vragen wij

Uren per week
40
Opleidingsniveau
HBO

Vacature

Functieomschrijving

Als Commercieel Binnendienst Medewerker ga jij je eigenhandig inzetten om de verschillende behoefte en wensen van onze klantrelaties in te vullen. Hoe jij dit doet? Als geen ander ben je in staat om onze klantrelaties in alle omstandigheden op hun wenken te bedienen. Oftewel jij denkt, handelt en acteert in het belang van onze klanten.

In de rol van Commercieel Binnendienst Medewerker leef jij je volledig in. Jij weet dus precies wat er speelt bij onze (key) accountmanagers en klantrelaties om deze zo goed mogelijk te kunnen ondersteunen.

Jij beantwoordt alle vragen en/of opmerkingen betreft sales en commerciële acties. Dit doe jij via de telefoon, video calls en mail. De vragen kunnen van zowel klanten als collega's komen en lopen uiteen van vragen over voorraden, leveringen, artikelen, tot het uitbrengen van offertes, het op maat geven van advies en het afhandelen van klachten.

Hoe ziet jouw week eruit?
  • Het ene moment ben je bezig om een vraag van de (key) accountmanager te beantwoorden
  • Dan ben je bezig met het inrichten van de webshop voor een groot account
  • Dan gaat de telefoon en heeft een klantrelatie een vraag over de prijs van een artikel
  • Dan heeft een klantrelatie of collega een inhoudelijke vraag over een artikel of zijn ze op zoek naar advies betreffende een specifiek vraagstuk
  • De accountmanager komt terug van een klantbezoek en jij zorgt ervoor dat de gemaakte afspraken administratief worden vastgelegd
  • Je krijgt een e-mail van een klant die graag wil weten wat de status van de uitlevering van zijn bestelling is
  • De accountmanager gaat naar een klantbezoek en jij hebt ervoor gezorgd dat hij speciale prijslijsten en documentatie kan meenemen naar zijn afspraak
  • Goed nieuws: er is een commercieel succes geboekt en jij mag meewerken aan het schrijven van het redactioneel stuk
  • Vervolgens ga jij je richten op het samenstellen van een klantspecifieke catalogus voor een belangrijke klantrelatie
  • Jij hebt contact met een klant over de retournering van een bestelling
  • Wij hebben een tender / offertetraject gewonnen en jij zorgt ervoor dat deze (niet standaard) afspraken administratief worden verwerkt
  • Je werkt samen met de accountmanager een plan van aanpak uit om een prospect te benaderen en uiteindelijk tot klant te maken
Al met al een zeer afwisselende functie waarin jij onze salesafdeling en klantrelaties geheel ondersteund!

Functie-eisen

  • Jij beschikt over een MBO+ / HBO werk- en denkniveau
  • Minimaal 3 jaar ervaring in soortgelijke functie
  • Jij maakt graag gebruik van jouw commerciële administratieve talent en sociale skills
  • Jij bent analytisch sterk en ziet het glas halfvol
  • Jij bent een prettige collega en functioneert goed in een jong, dynamisch team met professionals

Wat mag je van ons verwachten?

  • Een verantwoordelijke baan in een energiek en groeiend bedrijf
  • Werken in een organisatie waarin duurzaamheid en maatschappelijk verantwoord ondernemen hoog in het vaandel staat!
  • Afwisseling en ruimte voor eigen initiatief
  • Een informele en collegiale werksfeer
  • Maar liefst 28 vrije dagen op jaarbasis o.b.v. 40 uur en de mogelijkheden om op jaarbasis 5 verlofdagen bij te kopen
  • Elke dag vers fruit op de werkvloer
  • Personeelskorting op onze producten
  • Een gedegen onboarding traject, een goede start vinden wij enorm belangrijk!
  • Goede pensioenregeling (2/3 betaald door Wiltec)
  • Wij zijn aangesloten bij Bedrijfsfitness Nederland (sporten met korting)
  • Leuke en gezellige bedrijfs- en teamsuitjes
  • Jezelf ontwikkelen binnen onze Academy en met SkillsTown (meer dan 700 (online) trainingen -> voor ieder wat wils!)

Rianne Onckels

Recruiter
ma - di en do ochtend
Vacature delen

Bekijk onze video voor een eerste indruk!

Wat collega's vertellen

Thymen

Business & Data Analist
"Wiltec is een jong en ondernemend bedrijf, waar veel gebeurt op strategisch en innovatief gebied. Kansen genoeg, waardoor je vanaf de eerste minuut écht direct waarde kunt toevoegen!"

José

Receptioniste
"Iedere werkdag is anders en de werksfeer is goed; collega’s zijn behulpzaam en geïnteresseerd. Je kunt hier blijven leren en groeien, dat biedt perspectief"

Cindy

"Collega's zijn behulpzaam en altijd bereid je te helpen en er is ook regelmatig tijd voor een geintje. Wiltec is gedreven om te blijven groeien en beter te worden en dat maakt iedere dag interessant."

Overtuigd? Solliciteer direct!

×
Deel op social media

Wiltec

Dagelijks faciliteren wij onze klanten in hun streven naar beter. Als toeleverancier, maar vooral ook als proactieve adviseur en oplossingsgerichte expert met jarenlange ervaring.

meer...



Meer vacatures van Wiltec