Inloggen - Registreer  

Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen

HR Manager

Work Staff - Barendrecht - 16-10-2021 Naar vacature  

Over deze vacature:

Over de functie
Als HR Manager ben je eindverantwoordelijk voor alle HR facetten binnen de organisatie. De dagelijkse werkzaamheden verricht je samen met de HR medewerker die je optimaal ondersteunt op operationeel gebied. Waar nodig spring je graag bij, een typische Rotterdamse mentaliteit. Ondertussen ontdek je waar de behoeftes liggen binnen de organisatie en hoe je bepaalde zaken verder kunt verbeteren op HR gebied. Je weet anderen van jouw ideeën te overtuigen.

Daarnaast stuur je de medewerker interne communicatie aan en verbeter je stap voor stap de interne communicatie binnen de organisatie.

Wij bieden

  • Een informele werksfeer met ruimte voor initiatieven en de mogelijkheid jouw eigen DNA in te brengen
  • Een afwisselende en uitdagende baan met veel verantwoordelijkheid o.b.v. 30 uur (4 dagen)
  • Marktconform salaris en een winstdeling
  • Mobiele telefoon en tablet/pc van de zaak
  • Een bijdrage aan je pensioen
  • 25 vakantiedagen (+5 extra als je niet ziek bent)
  • 8% vakantiegeld
  • 10% personeelskorting
  • Je dagelijkse dosis vitamine in werkfruit
€ 20.00-24.00

Bruto uurloon

40

Uur per week

08:00 tot
17:00

Wie ben jij?

Ben jij een ervaren HR Manager en kun jij onze organisatie op strategisch vlak naar een hoger niveau tillen? Stroop je ook graag je mouwen op als het gaat om operationele zaken? Hou jij van een afwisselende baan waar alle HR facetten aan bod komen? Als het antwoord op deze vragen ja is, dan is de functie van HR Manager bij onze klant echt iets voor jou!

  • Je hebt een afgeronde HBO opleiding in de richting van HRM
  • Minimaal 4 tot 5 jaar werkervaring in een soortgelijke functie
  • Door je open en vriendelijke houding maak je gemakkelijk en snel contact met diverse soorten mensen en kun je jouw communicatiestijl hier zeer goed op aanpassen
  • Je beschikt over een uitstekende helikopterview. Als er veel verschillende zaken lopen, ben je een ster in het overzicht bewaren
  • Je bent assertief en je spart graag met je collega’s over diverse onderwerpen. Je durft kritisch te zijn en zorgt ervoor dat keuzes van jezelf en anderen in lijn zijn met de organisatiedoelstellingen
  • Je komt het beste tot je recht in een informele omgeving
  • Je werk graag zelfstandig en neemt initiatief om de afdeling continu te verbeteren
  • Je kunt je vinden in onze kernwaarden (BK2): betrouwbaarheid, betrokkenheid, kwaliteit, klantgedrevenheid
  • Ervaring met AFAS Profit is een pre

Wat ga je doen?

  • Het organiseren en bewaken van het werving- en selectieproces voor alle vacatures en het onderhouden van de wervingskanalen
  • Gevraagd en ongevraagd adviseren van collega’s over HR-gerelateerde onderwerpen op operationeel, tactisch en strategisch niveau
  • In samenwerking met leidinggevenden verantwoordelijk voor het verzuimmanagement. Je adviseert bij complexe verzuimdossiers en monitort of alle te ondernemen stappen worden ondernomen
  • Signaleren en analyseren van interne en externe (HR-)ontwikkelingen en deze vertalen naar mogelijkheden en consequenties voor de organisatie. Denk hierbij aan veranderende wetgeving
  • Doen van verbetervoorstellen en het implementeren hiervan ter verbetering van de HR-processen
  • Coördineren en afhandelen van HR-gerelateerde juridische kwesties, waaronder beëindigingstrajecten en ontslagzaken
  • Stimuleren van ontwikkeling, inkopen en inplannen van trainingen en cursussen binnen de interne Academy
  • Opstellen en bewaken van de financiële jaarbegroting voor de afdeling
  • Beheren en actueel houden van overeenkomsten, personeelsreglement, personeelshandboek, HR-handboek, etc.
  • Correct registreren en bijhouden van personeelsdossiers met gebruik van AFAS
  • Voorbereiden, aanleveren en controleren van mutaties voor de salarisadministratie
  • Uitvoeren van een correctie pensioenadministratie
  • Coördineren van functionerings- en beoordelingsgesprekken
  • Zorgdragen voor de interne communicatie, waaronder het schrijven en plaatsen van organisatie updates op Afas Insite
Je rapporteert rechtstreeks aan de algemeen directeur

Waar ga je werken?

Onze opdrachtgever is een trots Rotterdams familiebedrijf. Al 3 generaties, bijna 50 jaar, staan ze met een team van zeer betrokken en gemotiveerde collega’s voor hun klanten klaar. Als partner in de horeca maken ze samen met het team ambities waar. Ze leveren hoge kwaliteit, op een verantwoorde manier, tegen een eerlijke prijs. Ze garanderen een persoonlijke service en binnen no-time ben je onderdeel van de familie.

meer...



Meer vacatures van Work Staff