Inloggen - Registreer  

Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen

Medewerker Klant Centrum KCC Burgerzaken

Delta Recruitment - Schiedam - 09-06-2022 Naar vacature  

Functie omschrijving Medewerker Klant Contact Centrum KCC Burgerzaken

Het Klant Contact Centrum (KCC) geeft uitvoering aan een belangrijk deel van de dienstverlening van de gemeente aan burgers, bedrijven en bezoekers. Het KCC is verantwoordelijk voor het servicecentrum, burgerzaken (balie en backoffice), het omgevingsloket en de digitale dienstverlening. De dienstverlening burgerzaken is gebaseerd op uitvoering van wettelijke taken en is ingedeeld in twee productgroepen. Deze opdracht is specifiek voor de productgroep burgerlijke stand, nationaliteit en identiteit.

Wat ga je doen?

  • Je bent als KCC medewerker hét visitekaartje van onze gemeente. Dienstverlening en service bieden is je tweede natuur.
  • Je levert aan de balie producten en diensten aan inwoners en handelt zaken af die binnenkomen via ons zaaksysteem (KCS).
  • Je hebt specifieke kennis van de Burgerlijke Stand en de nationaliteitswetgeving. Je bent ook bekend met de Paspoortwet, Rijbewijswetgeving en de basisregistratie personen.
  • Je behandelt aanvragen en dossiers adresonderzoeken en handelt deze af volgens de vastgestelde procedures
  • Je bewaakt de wettelijke afhandelingstermijnen en werkt volgens de afgesproken servicenormen.
  • Je werkt nauwkeurig, doelgericht en planmatig.
  • Je weet als kwaliteitsbewaker van de basisregistratie personen identiteits- en adresfraude zoveel als mogelijk te voorkomen.
  • Integriteit, privacy- en risicobewust zijn vanzelfsprekende termen voor jou.

Functie eisen Medewerker Klant Contact Centrum KCC Burgerzaken

  • MBO niveau, eventueel aangevuld met de kennismodule Identiteit & identiteitsdocumenten (M1A) en brondocumenten (M1B)
  • Aantoonbare en recente ervaring in de burgerzaken/burgerlijke stand dienstverlening (minimaal een jaar)
  • Uitstekende mondelinge, digitale en schriftelijke (communicatieve) vaardigheden.
  • Goede sociale, dienstverlenende en samenwerkende vaardigheden.
  • Oplossingsgericht vermogen. Je denkt in kansen en uitdagingen, in plaats van problemen en beperkingen en laat dit zien in je dagelijks gedrag.
  • Kwaliteitsgerichtheid. Je voelt grote verantwoordelijkheid voor de kwaliteit van het werk en neemt initiatief in verbetervoorstellen.
  • Flexibiliteit. Je kan makkelijk omgaan met veranderende omstandigheden in de werkomgeving.
  • Ervaring met Key2burgerzaken, key2betalen, Timeblockr en Exxellence Klant Contact Systeem is een pré

Het aanbod

Het betreft een functie voor 36 uur per week. In eerste instantie tot 30-9-2022 maar de opdracht kan verlengd worden tot maximaal 2 jaar.

De opdrachtgever

Onze opdrachtgever is de gemeente Schiedam
meer...



Meer vacatures van Delta Recruitment