Inloggen - Registreer  

Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen

Customer Journey Expert Cards

Knab - Amsterdam - 04-02-2023 Naar vacature  

Ben jij de expert op het gebied van betaalpassen? En wil jij een essentiële rol spelen in het optimaliseren van Customer Journey's binnen dit domein? Dan hebben wij de perfecte baan voor jou!

Join the Krew

In een notendop

Locatie
Amsterdam
|
Uren
Fulltime
|
Solliciteer
Customer Journey Expert Cards
Locatie
Amsterdam
|
Uren
Fulltime
|
Solliciteer

Meer informatie

Vanessa Snijkers
Job-alert bevestiging
Deel deze vacature
Knab
 is een online bank, maar wel eentje die gerund wordt door mensen van vlees en bloed. We staan erom bekend anders te zijn. Bij Knab vind je geen mannen in pak die alleen maar aan de sales denken. Maar wel mensen die met de wens van de klant onder de arm, op zoek zijn naar innovatieve oplossingen. Dat doen we vanaf een plek waar we ons op dat moment het prettigst voelen. Vanaf onze vertrouwde zolderkamer, onze social hub in Amsterdam of vanuit een duinhuisje op Terschelling. We zijn een diverse club mensen, daarom is onze voertaal Engels.

De rol
In het team dat zich bezig houdt met de bankpas zijn we op zoek naar een Customer Journey Expert.
Als Customer Journey Expert zorg je er - samen met de Product Owner - voor dat onze klanten op een prettige manier
kunnen betalen met hun (digitale) betaalpas.
Aan de achterkant ben jij de schakel tussen onze IT-toppers en ‘de business'. Dankzij jouw ideeën, ontwerpen en optimalisaties,
kunnen onze klanten gebruik maken van hun betaalpas op de manier zoals ze wensen. Je luistert goed naar de wensen van de klant, en zorgt ervoor dat deze vertaald worden naar de beste (digitale) betaalpas oplossingen.

Jouw werkzaamheden en verantwoordelijkheden
Je identificeert en vertaalt wensen van klanten en (business) stakeholders naar IT requirements;
Je optimaliseert klantreizen en verbetert processen waarbij je gebruik maakt van data;
Je bent verantwoordelijk voor het
optimaliseren van
(digitale) process
en.
Daarnaast breng je risico's in kaart en zorg je dat de klantreis en de propositie voldoet aan alle
relevante
wet- en regelgeving
voor het domein;
Je brengt op creatieve wijze nieuwe oplossingen naar de markt, inclusief marketing en klantcommunicatie.
Het team
Binnen Knab werken we agile. Je bent onderdeel van een multidisciplinair team. Dit betekent dat je en team vormt met een Product Owner en IT developers. Team Cards is onderdeel van de afdeling Daily Use. De customer journey expert heeft een HR-rapportage lijn naar de Business Chapter Lead.

Jouw profiel

Met onderstaande eigenschappen denken we dat je in deze rol heel succesvol kan zijn:
Je hebt minimaal
6
jaar relevante werkervaring
, bij voorkeur in een financiële omgeving en ervaring in het Cards & Payments domein
(bijvoorbeeld: specifieke betaalpasprocessen zoals de uitgifte van bankpassen en kaart transacties);
Je bent nieuwsgierig naar de klantwens en hebt goede ideeën om deze boven water te krijgen en te vertalen naar concrete oplossingen;
Je bent data-gedreven,
en gebruikt deze inzichten bij het ontwikkelen van excellente klantreizen;
  • Je
bent sterk in
productmanagement onderwerpen zoals
de ontwikkeling van nieuwe (commerciële) proposities,
het coördineren van product- en regelgevingswijzigingen, leveranciersmanagement, het creërenvan interne & externe rapportages en procesmanagement;
  • Je spreekt vloeiend Nederlands en Engels.
Join the Krew
Als je bij ons komt werken, wordt Knab een belangrijk onderdeel van je leven. Wij beloven je dat dit een interessant onderdeel gaat worden. Met gezellige borrel, fijne collega's en bijzondere momenten. Bekijk 

 de voordelen!
Als je vragen hebt over deze functie of het proces, neem dan gerust contact met ons op!
Een IQ test is onderdeel van de procedure.
Wij werken niet met externe partijen om deze rol in te vullen.
meer...



Meer vacatures van Knab