Inloggen - Registreer  

Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen

Customer service medewerker

Klantcontact.nu - Amsterdam - 09-11-2022 Naar vacature  

Customer service medewerker
32 - 36 uur, 20 - 24 uur, 24 - 32 uur, 36 - 40 uur
MBO, HBO
Fulltime, Parttime
Amsterdam
EUR 2.400 - EUR 2.400 month
32 - 36 uur, 20 - 24 uur, 24 - 32 uur, 36 - 40 uur
MBO, HBO
Fulltime, Parttime
Amsterdam
EUR 2.400 - EUR 2.400 month
Solliciteer
Stuur door
Bewaar
Bij werken als customer service medewerker heeft iedereen wel een beeld: klanten telefonisch te woord staan en hen voorzien van advies. Oke, dit is inderdaad de basis. Maar het is nog zoveel meer!

Over de functie
Wat denk je bijvoorbeeld van de tactische kant? Doordat jij rechtstreeks in contact staat met de klanten en de eindgebruikers, kun jij als geen ander terugkomende issues herkennen. En dus meedenken over oplossingen om zaken in de toekomst efficiënter af te handelen. Of nog mooier: te voorkomen.

Ook denk je als customer service medewerker mee over verbeteringen en mogelijkheden om te automatiseren zodat je zowel je klanten als je collega’s beter kunt helpen. Je hebt de vrijheid hebt om er zelf mee aan de slag te gaan en de verantwoordelijkheid krijgt om de verbeteringen zelf op te pakken.

En alleen maar bellen is zo jaren '90... In deze job beheer je ook de mailbox waardoor je een lekkere afwisseling hebt tussen gesproken en geschreven hulp. Ook komt er in de toekomst nog een chatfunctie bij.

Over jou
De multinational waar je komt te werken is een 100 jaar oud familiebedrijf met de ambitie van een millenial om de wereld (= Europa) te veroveren. Oud omdat ze al zolang bestaan en jong omdat ze nooit uitgeleerd zijn. Ooit begonnen met de verkoop van hout, nu multinational met een range aan producten waar je je woning mee kunt verbouwen en inrichten. Gevestigd in een industrieel pand aan de rand van het Amstelkwartier in Amsterdam. In een open en informele cultuur willen ze het samen elke dag een beetje beter doen.

Voor jou
  • Een goed uurtarief, waar we je graag meer over vertellen
  • Een afwisselende, uitdagende functie waar je eigen inbreng wordt gewaardeerd
  • Een hybride werkomgeving (50/50)
  • Vers fruit op kantoor
  • Een laptop
  • En alle andere zaken die in onze ogen vanzelfsprekend zijn: pensioen, vakantiegeld, 26 vakantiedagen, vrijmibo, etc.
Over het bedrijf
Gelukkig ben jij een persoon die de boel graag naar een hoger niveau tilt. Of dat nu jezelf betreft of je klanttevredenheid, dat is jou om het even. Je gaat net zolang door totdat je een oplossing hebt gevonden. Hoe je dat volhoudt? Door je in te leven in de ander en je zo oprecht te kunnen verplaatsen. Alleen zo overtref je verwachtingen en creëer je een optimale service.

Naast jouw empathische vermogen, kun je:
  • Goed communiceren in het Nederlands. Kun je ook Duits en Frans? Dan is dat een dikke plus
  • Klantgericht werken en problemen oplossen
  • Zien wat er beter kan en heb je het vermogen om hieraan te werken
meer...



Meer vacatures van Klantcontact.nu