Inloggen - Registreer  

Office Manager

Boogaard Advocaten - Middelburg - 09-10-2023 Naar vacature  

Boogaard Advocaten zoekt een
 

Office Manager

 
De officemanager is verantwoordelijk voor de gehele administratie van het kantoor.
Tezamen met het bestuur zorgt hij/zij ervoor dat de werkzaamheden in het kantoor soepel verlopen.
 
De werkzaamheden
 
  • verzorgen van de financiële administratie en belastingaangiften
  • facturering en debiteurenbeheer
  • het meewerken aan de automatisering
  • het bijhouden van de personeelsadministratie, correspondentie
  • inkoop en voorraadbeheer
  • informeren van het bestuur en de advocaten
 
Wij zoeken
 
  • een enthousiaste teamspeler
  • affiniteit met HR
  • ervaring in een vergelijkbare functie
  • HBO opleiding en werk- en denkniveau
 
Wij bieden
 
  • een baan met afwisselende werkzaamheden en
  • met ruimte voor eigen initiatief
  • een passende beloning, goede arbeidsomstandigheden en arbeidsvoorwaarden
  • een werkweek van 32-36 uur
 
De organisatie
 
Boogaard Advocaten is gevestigd in Middelburg. De praktijk van Boogaard Advocaten kenmerkt zich door de dienstverlenende instelling en het streven naar kwalitatief hoogwaardige juridische dienstverlening.

 
Verdere informatie over ons kantoor is te vinden op onze website www.boogaardadvocaten.nl
Sollicitaties met cv kunnen worden gericht aan Jan Boogaard,
Buitenruststraat 14, 4337 EH Middelburg (boogaard@boogaardadvocaten.nl)
Vacatures / Stage
Boogaard Advocaten
Boogaard Advocaten is één van de grotere onafhankelijke advocatenkantoren binnen Zeeland. Het kantoor is gevestigd in Middelburg en bestaat inmiddels ruim dertig jaar. Door autonome groei werken er thans ongeveer tien medewerkers, waarvan vijf advocaten. De medewerkers streven naar kwalitatief hoogwaardige juridische dienstverlening. De professionaliteit wordt mede gewaarborgd door samenwerking in secties. De advocaten zijn veelal lid van specialisatieverenigingen.

meer...

Naar vacature

Meer vacatures van Boogaard Advocaten
Meer Office Manager vacatures