Inloggen - Registreer  

Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen

Accountmanager in Oss (40 uur per week)

P-services - Oss - 14-01-2020 Naar vacature  

aanbrengen nieuwe klanten, telefonische acquisitie, relatiebeheer

Werklocatie:

Oss

Uren:

40 uur per week

Werkervaring:

0-5 jaar

Opleidingsniveau:

hbo (afgerond) in commerciële richting

Plek in de organisatie

Je komt te werken in onze organisatie van bijna 100 collega’s die verdeeld over onze 3 vestigingen werken. Als accountmanager maak je deel uit van ons hechte en betrokken sales team. Vooral met de sales collega's van alle vestigingen en de afdelingen Salarisadministratie, Contractbeheer en Communicatie in Barneveld (hoofdkantoor) heb je veel contact. Natuurlijk ben je vooral veel onderweg naar (nieuwe) klanten om hen over onze oplossingen op het gebied van personeelsbeheer te adviseren.

Jouw werkzaamheden

Startende sales collega's trappen bij ons af met een periode waarin ze eerst zelf hun afspraken in de regio maken. Gaat jou dat goed af, dan neemt de binnendienst de acquisitie geleidelijk van je over. Je bezoekt potenties en overtuigt ze van de voordelen van ons personeelsbeheer. En zijn ze eenmaal klant? Dan informeer jij hen doorlopend over kansen in onze markt en speel je in op hun behoeften. Je werkt nauw samen met de regiomanager en de accountmanager binnendienst. Rapporteren doe je aan de regiomanager. Dagelijks hou jij je dus vooral bezig met:

  • Het behalen van jouw omzetdoelstelling, dus actief op zoek gaan naar nieuwe klanten
  • Bezoeken van potenties, het maken van klanten en opvolgen van offertes
  • Relatiebeheer
  • Op de hoogte blijven van onze snel veranderende markt

Jouw profiel

  • Een afgeronde hbo-opleiding in commerciële richting
  • Resultaatgericht: je bent een commercieel talent met een flinke ambitie en een hoog verantwoordelijkheidsgevoel
  • Klantgericht en representatief
  • Een enthousiaste, sociale persoonlijkheid met gevoel voor humor
  • Je bent communicatief sterk, je spreekt en schrijft foutloos Nederlands

Dit zijn wij

P-services is specialist op het gebied van personeel. Al ruim 17 jaar werken we samen met werkgevers en uitzendbureaus. Wij zijn hun betrouwbare partner als het gaat om uitzenden, payrollen, personeels- en salarisadministratie, verzuimbegeleiding en - speciaal voor intermediairs - backofficedienstverlening. Met al onze kennis en ervaring over arbeidswet en -regelgeving bieden we hulp.

Vanuit onze kantoren in Barneveld (hoofdkantoor), Oss en Heerenveen bedienen we heel Nederland. Een goede samenwerking tussen opdrachtgever en medewerker is een pre in ons werk. We willen namelijk dat medewerkers juist geïnformeerd aan het werk kunnen, tijdig worden betaald en eerlijke arbeidsvoorwaarden ontvangen. Ook heeft persoonlijk contact onze voorkeur. Steeds meer bedrijven en uitzendbureaus schakelen onze hulp in voor hun personeelsbeleid, daarom maken we een mooie groei door. Kom jij ons versterken?

Dit bieden we jou

  • Een plaats in een enthousiast team in een fijne werkomgeving
  • Een prima salaris, afgestemd op jouw ervaring
  • Genoeg vrije tijd: 25 vakantiedagen op fulltime basis
  • Een vrij besteedbaar budget: het persoonlijke keuzebudget (PKB)
  • Een aantrekkelijke pensioenregeling
  • Onze collectiviteitskorting op de zorgverzekering die wij via een aantal zorgverzekeraars kunnen aanbieden
  • Laptop van de zaak
  • FiscFree: secundaire arbeidsvoorwaarden met belastingvoordeel, zoals een sportabonnement, fiets, computer, laptop of tablet, mobiele telefoon (inclusief bel- en databundel), weekendje weg of cadeaubon
  • Ruimte voor persoonlijke ontwikkeling, opleiding en doorgroeimogelijkheden
meer...



Meer vacatures van P-services