Inloggen - Registreer  

Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen

Manager Financiën, ICT, Facilitair en Accommodaties

Werken Bij Szr - Tiel - 10-05-2022 Naar vacature  

Ben jij de strategische, onafhankelijke en proactieve businesspartner van bestuur/directie en managers? Krijg jij energie van toekomstgerichte sturing én basisroutines verbeteren zodat de organisatie zich optimaal ondersteund voelt? Dan zijn we op zoek naar jou.

SZR is op zoek naar een manager Financiën, ICT, Facilitair en Accommodaties (FIFA) voor 32-36 uur per week.
Wie zijn wij?
SZR helpt ouderen om zo zelfstandig mogelijk te leven, zowel thuis als in onze vijf woonzorgcentra. Wij bieden zorg en behandeling aan mensen met een langdurige lichamelijke zorgvraag, dementie, niet aangeboren hersenletsel en terminaal palliatieve zorg (hospice). Daarnaast bieden we Zorg thuis, dagvoorzieningen, behandeling en revalidatie voor cliënten die thuis wonen in de regio Rivierenland. Onze kernwaarden zijn: gastvrij, betrokken en deskundig.

SZR heeft haar ambities vastgelegd in een strategische koers 2020-2025. Zie:
Het uitvoeren van deze strategie focust op vier deelgebieden: cliënt en kwaliteit, team en medewerker, bedrijfsvoering en organisatie, netwerk en omgeving. De strategische koers geeft richting aan de organisatie. Passend bij de ontwikkelfase van SZR zijn voor het realiseren van deze strategische koers sturingsprincipes voor de organisatie geformuleerd:

Onze leiderschapswaarden zijn verbinding, vertrouwen en daadkracht;
We zijn koersvast en bieden continuïteit op de strategie;
We gaan uit van een integrale visie en aanpak op de vier genoemde deelgebieden;
We realiseren meedenkkracht en invloed;
We nemen besluiten zoveel als mogelijk in consensus.
Wat ga je doen als Manager Financiën, ICT, Facilitair en Accommodaties?
Je bent eindverantwoordelijk voor het ontwikkelen van strategisch financieel, ICT, facilitair en vastgoed beleid. Samen met bestuur/directie, management en de afdeling pak je proactief vraagstukken op die op SZR afkomen en vertaalt deze naar strategie en beleidskeuzes. Je bent sparringpartner en adviseur van bestuur/directie op strategie en verandervraagstukken. Je volgt externe ontwikkelingen en houdt de organisatie alert op relevante bewegingen.

Je zorgt voor (strategische) beleidsplannen of stelt deze zelf op. Je weet deze te vertalen naar te behalen resultaten en geeft hier sturing aan. Je bent sterk gericht op samenwerking in het realiseren van deze beleidscyclus.

Je geeft integraal en coachend leiding aan de ondersteunende dienst FIFA. Je inspireert de diversiteit aan vakmanschap binnen de afdeling. Je stimuleert zowel de eigen als de gezamenlijke verantwoordelijkheid om als team te groeien. Je versterkt de samenwerking binnen de organisatie.

Je zorgt voor adequate systemen en het lean inrichten van werkprocessen die afgestemd zijn binnen de organisatie, die maken dat de afdeling de werkzaamheden soepel kan uitvoeren en die er voor zorgen dat de organisatie zich optimaal ondersteund voelt.

Je geeft leiding aan diverse veranderopgaven waaronder het vernieuwen van vastgoed op diverse locaties, de herinrichting van de facilitaire organisatie en het verstevigen van de financiële functies.

Wat is je positie in de organisatie?
Je valt rechtstreeks onder bestuur/directie. Je geeft direct leiding aan zo’n 20 FTE en de teammanager voeding en Plaza. FIFA bestaat uit de onderdelen: planning &control, financiële administratie, salaris administratie, ICT, functioneel applicatie beheer, facilitair, logistiek, technische dienst en onder aansturing van teammanager voeding en Plaza: keuken, restaurant en receptie Vrijthof. Naast de ondersteunende dienst FIFA kent SZR de ondersteunende dienst Leren en Ontwikkelen van Kwaliteiten (LOK), met een manager LOK. De zorg kent tien (zorg)managers verdeeld over de 5 zorglocaties, extramurale dienstverlening, het behandelcentrum en het zorgadviespunt. SZR werft op dit moment een business controller die met de algemene staf onder bestuur/directie valt. Deze business controller heeft als strategisch adviseur vanuit het vakgebied op een aantal beleidsterreinen een overlap met jouw takenpakket, zodat je in onderlinge afstemming kan kijken wie wat oppakt.

Wat verwachten wij van jou als Manager Financiën, ICT, Facilitair en Accommodaties?
Een verbindende manager met visie op bedrijfsvoering, leidinggeven en zelforganisatie. Een leidinggevende die vanuit conceptueel denken kan sturen, beleid maken en resultaten haalt. Een leidinggevende die vertrouwen wekt op de afdeling en in de organisatie. Een persoon die intrinsiek gemotiveerd is om door samenwerking en verbinding te werken aan een toekomstbestendige organisatie. Iemand die koersvast is en zich niet uit het veld laat slaan door de praktijk van alledag. Een kritische, prettige adviseur en businesspartner voor bestuur/directie.

Wat vragen wij van de Manager Financiën, ICT, Facilitair en Accommodaties?
Academisch werk- en denkniveau;
Zeer ruime ervaring als manager, goede analyse- en adviesvaardigheden
Brede kennis en ervaring met financiële en bedrijfsvoeringsprocessen op strategisch niveau;
Op de hoogte zijn van trends en ontwikkelingen op de vakgebieden van FIFA;
Affiniteit met de werkzaamheden binnen de ouderenzorg;
In staat om vanuit concepten sturing te geven aan processen en mensen gericht op kwaliteit, continuïteit en efficiency;
Ontwikkelingsgericht, initiatiefrijk, volhardend, juiste prioriteiten stellend;
Onderschrijven van de leiderschapswaarden: verbinden, vertrouwen en daadkracht;
Duidelijke communicatiestijl mondeling en schriftelijk, toegankelijk, coachend met een positieve visie op zelforganisatie;
Samenwerkingsgericht zowel binnen als buiten de organisatie;
Stevige en warme persoonlijkheid met gezonde zelfkennis en een aanstekelijk enthousiasme.
Wat bieden wij jou als Manager Financiën, ICT, Facilitair en Accommodaties?
Een organisatie die de eigen regie van cliënten, eigen regelruimte voor medewerkers en eigen verantwoordelijkheid de boventoon wil laten voeren;
Een organisatie waarbij persoonlijke groei hoog in het vaandel staat;
Een omgeving in beweging, waarin we samen willen blijven leren, verbeteren en vernieuwen;
Arbeidsvoorwaarden en een salaris zoals deze geregeld zijn in de CAO VVT;
Een salaris van maximaal € 7.081,15 bij een 36-urige werkweek (afhankelijk van jouw werkervaring/ FWG 70);
Een eindejaarsuitkering van 8,33 %;
Een reiskostenvergoeding;
Een contract voor 32 tot 36 uur per week in overleg vast te stellen.
Enthousiast over deze functie?
Ben jij de manager FIFA die we zoeken? We ontvangen jouw motivatie en cv graag via werving@szr.nl.
Wil je eerst meer informatie? Neem dan contact op met Jannita van Swieten (directeur) via
06-30144862 
; zij vertelt je graag meer over deze functie.
Een assessment en referentieonderzoek maakt onderdeel uit van de selectieprocedure. Voor alle nieuwe medewerkers wordt een VOG verklaring aangevraagd.

 

Benieuwd naar je reistijd?

×

Locatie Tiel - Vrijthof - Burgemeester Meslaan 49 Tiel

Ruimte voor persoonlijke groei

Collectieve verzekering

Reiskosten vergoeding

Salaris volgens cao vvt

Vakantiegeld en eindejaarsuitkering

Regeling voor fiets, laptop of fitness

Vragen?

Neem vrijblijvend contact met ons op!

Petra Velders

call
email

Christa van Veenendaal

call
email

Solliciteren

Wij gaan graag met je in gesprek over alle mogelijkheden. Neem vrijblijvend contact op met Petra Velders of Christa van Veenendaal, jouw contactpersonen voor deze functie, of vul het formulier in.

meer...



Meer vacatures van Werken Bij Szr