Inloggen - Registreer  

Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen

Backoffice medewerker / Secretarieel medewerker

Oaz - Goes - 03-05-2022 Naar vacature  

Medewerker bedrijfsvoering

locatie

Goes

|

Functie

32 - 40 uur

|

Salaris

€2.200 - €2.700

|

Hoi toekomstige collega,

Ben jij de collega die overal van op de hoogte is en graag andere helpt? Wil jij je collega’s in staat stellen hun werk zo goed mogelijk te doen door ze te ondersteunen en te ontzorgen? Voel jij je thuis in een allround functie en krijg jij energie door je iedere dag weer met uiteenlopende onderwerpen in het kader van bedrijfsvoering bezig te houden? Ben jij daarnaast op zoek naar een baan bij een jonge en dynamische adviesorganisatie? Lees dan snel verder, want misschien zijn wij degene waar jij naar op zoek bent!

De uitdaging
In deze functie maak je onderdeel uit van het team Bedrijfsvoering en stroop je samen met je teamgenoten je mouwen op om te bouwen aan een succesvol en groeiend OAZ.

Vanuit je vaste vestigingsplaats regel en faciliteer je alles voor onze twee vestigingen Goes en Huis ter Heide. Hiervoor verricht je voor alle disciplines binnen ons stafteam een breed scala aan secretariële, administratieve en facilitaire werkzaamheden. Hierdoor ben jij een onmisbare schakel voor OAZ!

Deze afwisselende functie neemt onder andere de volgende taken met zich mee:
  • bestellingen plaatsen bij leveranciers (bijv. kantoorartikelen of keukenbenodigdheden);
  • up to date houden van leveranciersgegevens;
  • diverse (archiverende) taken t.b.v. de personeelsadministratie;
  • ziekmeldingen doorvoeren;
  • ondersteunende taken t.b.v. de in- en uitdienstprocedure;
  • ondersteunende taken t.b.v. het organiseren van personele evenementen (bijvoorbeeld een organisatiebijeenkomst, een trainingen of een jaarlijks uitje);
  • berichten publiceren op het intranet;
  • vacatures publiceren op onze ‘werkenbijoaz’ website;
  • opmaken van handleidingen, procesbeschrijvingen en presentaties;
  • zorgdragen voor een opgeruimde en representatieve werkomgeving op kantoor.
Al met al: door de verscheidenheid aan disciplines zal geen dag het zelfde zijn
Wie ben jij?
Jij…
  • hebt HBO werk- en denkniveau en ten minste 1 jaar administratieve en/of secretariële werkervaring opgedaan;
  • beschikt over een passende opleiding op minimaal mbo niveau;
  • bent 32-40 uur per week beschikbaar, de invulling van de uren zijn bespreekbaar tijdens het kennismakingsgesprek;
  • bent enthousiast, super nauwkeurig en dienstverlenend;
  • hebt een proactieve en zelfverzekerde houding en ziet uitdaging in het verder professionaliseren van het team;
  • bent communicatief sterk, beschikt over organisatievermogen en bent in staat prioriteiten te stellen;
  • bent in staat om diverse ballen in de lucht te houden en kunt goed omgaan met veel afwisseling;
  • houdt van een goede dosis humor.
Wie zijn wij?
Als jonge en dynamische adviesorganisatie ondersteunt OAZ organisaties in het veld van subsidies en kostenbesparingen binnen het HR vakgebied. Dit doen we met name door de deuren te openen naar subsidies en onderzoek te doen naar besparingsmogelijkheden. Wij ondersteunen onze klanten bij het aanvragen, administreren en het beheren van de verschillende mogelijkheden.

Door niet alleen te luisteren naar onze klanten, maar ook naar de markt en onze collega’s, ontwikkelen wij onze producten en diensten. Wij vinden het erg belangrijk om blijvend te investeren in onze medewerkers zodat zij zich (persoonlijk) kunnen ontwikkelen en professionaliseren. Hierdoor kunnen wij er als één team voor zorgen dat onze klanten kunnen doen waar zij goed in zijn!

Wat hebben wij jou te bieden?
Een informele werksfeer met veel vrijheid in ruil voor verantwoordelijkheid en collegialiteit, dat krijg je als je komt werken bij OAZ! Naast een goed basispakket aan arbeidsvoorwaarden bieden wij jou:

  • een veelzijdige functie met een afwisselend takenpakket;
  • een open en informele werksfeer met enthousiaste collega’s;
  • een omgeving waarin je kunt leren, jezelf kunt ontwikkelen en kunt doorgroeien naar andere functies binnen OAZ;
  • een jaarcontract met uitzicht op een vaste aanstelling;
  • flexibele werktijden met de mogelijkheid om (deels) thuis te werken;
  • een winstdelingsregeling;
  • een zakelijke mobiele telefoon en laptop;
  • 26 vakantiedagen (met de mogelijkheid om bij te kopen);
  • een pensioenregeling waarvan 70% betaald wordt door OAZ;
  • deelname aan onze collectieve zorgverzekering
  • een goed gevulde keuken, waardoor jij dagelijks op kantoor kunt genieten van (gezonde) tussendoortjes, lekker koffie en andere drankjes en op vrijdag een gezellige borrel!
  • meerdere keren per jaar een organisatiebijeenkomst waarbij alle collega’s samen komen en die we altijd informeel afsluiten;
  • legendarische bedrijfsfeesten, die tot in de puntjes verzorgd zijn.
Echt iets voor jou?
Zie jij jezelf terug in de geschetste functie? We gaan graag met je in gesprek! Heb je inhoudelijke vragen over de functie of sollicitatieprocedure neem dan contact op met Sanne Gorsse, 088-5600700.

meer...



Meer vacatures van Oaz