Inloggen - Registreer  

Administrateur

Ggd Ghor Kennisnet - Utrecht - 17-04-2024 Naar vacature  

Reageer voor 6 mei 2024

Wil jij je als administrateur inzetten voor een Nederland waarin iedereen zich gezond voelt? Waar iedereen in staat is om gezond te leven en zich kan ontplooien in een gezonde en veilige fysieke en sociale leefomgeving? In reguliere tijden en in crisissituaties? Dan zoeken wij jou!

De organisatie

Wij zijn GGD GHOR Nederland, de landelijke vereniging van de 25 regionale GGD’en en GHOR-bureaus. Samen met onze leden werken we aan het bewaken, beschermen en bevorderen van de gezondheid en veiligheid van alle inwoners van Nederland. We behartigen de belangen van onze leden, de directeuren publieke gezondheid (DPG’en), richting politiek, overheden, samenwerkingspartners en publiek. We voeren projecten uit die een bijdrage leveren aan een betere publieke gezondheid en veiligheid. Dat doen we in ons uitgebreide netwerk, samen met de overheid, kenniscentra, onderzoeksinstituten en andere belangenorganisaties. Meer lezen over werken bij GGD GHOR Nederland? Kijk dan op

Het team

Binnen de afdeling Bedrijfsvoering vallen de vakgebieden Finance & Control, Inkoop en Facilitair. Finance & Control is opgedeeld in Business Control en de Financiële Administratie. Je zult vallen in team Financiële Administratie, wat bestaat uit negen personen (zowel vaste- als inhuurmedewerkers). De sfeer is prettig, informeel en de communicatielijnen zijn kort. Momenteel ligt de focus op het optimaliseren van de processen en systemen en het actualiseren van beleid. Je collega’s verwachten dat je foutloos en georganiseerd werkt, kennis van zaken hebt, kritisch en analytisch bent en bij drukte alle zeilen bijzet.

Wat houdt de functie in?

Als administrateur ondersteun je bij de uitvoering van de financieel administratieve processen van meerdere administraties. Je bent betrokken bij veranderingen en het realiseren hiervan.

Je bent samen met drie andere administrateurs verantwoordelijk voor een diversiteit aan administratieve taken, uiteenlopend van nauwkeurige invoer van gegevens tot analyses en rapportages. Je draagt zorg voor een correcte wijze van communicatie met de debiteuren, crediteuren en collega’s van andere afdelingen. Een aantal belangrijke taken zijn:

  • Het verwerken van de inkoopfacturen, controle op het digitale goedkeuringsproces (workflows) tot aan het verzorgen van de uitgaande betalingen.
  • Het aanmaken van verkoopfacturen, aanmanen en innen van de openstaande posten.
  • Verzorging van een juiste verwerking van de bankafschriften.
  • Het beheren en bewaken van de debiteuren- en crediteuren subadministratie en de activa administratie.
  • Het aansluiten van tussenrekeningen.
  • Het verzamelen van gegevens en deze, na toetsing op juistheid en volledigheid, verwerken in periodieke rapportages en overzichten.
  • Financieel administratieve werkzaamheden en overzicht houden over alle entiteiten.
  • Mail en ad hoc vragen beantwoorden van zowel interne als externe klanten.

Wie zoeken we?

We zoeken iemand met ervaring die - naast het uitvoeren van de inhoudelijke werkzaamheden - snapt hoe de processen werken, ze kan inrichten en hierover kan meedenken. Ervaring in een project gedreven organisatie zou goed aansluiten. Het hebben van een helikopterblik is hierbij van belang.

Functie-eisen:
  • Minimaal een afgeronde relevante financiële MBO opleiding.
  • Minimaal 3 jaar ervaring in een vergelijkbare functie bij een complexe organisatie.
  • Kennis en ervaring met ERP systemen en goed met Excel; ervaring met AFAS Profit is een pre.
  • Goede communicatieve vaardigheden en een goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift.
  • Integer, proactief, mens- en resultaatgericht.
meer...

Naar vacature

Meer vacatures van Ggd Ghor Kennisnet
Meer Administrateur vacatures