Inloggen - Registreer  

Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen

Management Assistent

Aps Personeel - Eindhoven - 18-04-2024 Naar vacature  

Vacaturenummer: vacancies-277-A

Functieomschrijving Management Assistent

Als Management Assistent ben jij verantwoordelijk voor het ondersteunen van de directie en het management team, dit team bestaat uit zeven personen. Je beheert de agenda’s, organiseert vergaderingen en coördineert zakelijke reizen. Daarnaast ondersteun je bij diverse lopende projecten en heb je communicatie met zowel interne- als externe stakeholders. Deze functie is voor 32 tot 40 uur te vervullen met flexibele werktijden tussen 7:00 en 19:30. Voor jouw organisatorische vaardigheden ontvang je een passend salaris tussen € 3.800,- en € 4.700,- bruto per 4 weken op basis van 40 uur per week.

Wat zijn jou verantwoordelijkheden:
  • Beheren van agenda’s en afspraken van de directie en het management team
  • Organiseren van vergaderingen en notuleren
  • Coördineren van zakelijke reizen en verblijven
  • Zakelijke correspondentie en documenten opstellen
  • Assisteren bij het voorbereiden van presentaties en rapporten
Ben jij de ervaren Management Assistent die wij zoeken?

Functie-eisen Management Assistent

Wat verwachten wij van jou?
  • Hbo denk- en werkniveau
  • Ervaring als Management Assistent en bij voorkeur in de bouwsector
  • Beheersing van de Nederlandse en Engelse taal, Duits is een pré

Aanbod

Wat maakt werken bij onze opdrachtgever zo aantrekkelijk?
  • Het betreft een functie voor 32 tot 40 uur in de week
  • Flexibele werktijden tussen 7:00 en 19:30 met kerntijden tussen 9:30 en 16:00
  • Kans op een vaste aanstelling bij gebleken geschiktheid
  • Een salaris tussen € 3.800,- en € 4.700,- bruto per 4 weken op basis van 40 uur
  • Reiskostenvergoeding van € 0,23 per kilometer
  • Goede arbeidsvoorwaarden conform Cao Afbouw
  • Drie weken bouwvakvakantie en twee weken kerstvakantie
  • 10 ADV dagen
  • Goede pensioenregeling en arbeidsongeschiktheidsverzekering
  • Borrels en personeelsfeestjes
  • Een fijne werksfeer in een informeel en gemotiveerd team
  • Veel ruimte voor eigen inbreng, initiatief en ontwikkeling
  • Cursussen en opleidingen veelal betaald door de werkgever

Bedrijfsinformatie

Een echt Brabants familiebedrijf waar hard gewerkt wordt en aandacht is voor elke collega, dat omschrijft deze organisatie het beste. Jij komt te werken binnen een stabiele dynamische organisatie die al jaren een grote speler in de bouwsector is. Inmiddels hebben ze ruim 150 werknemers in dienst. Je wordt onderdeel van een trots team. Zij bieden goede secundaire arbeidsvoorwaarden zoals doorgroeimogelijkheden en opleidingen.

Binnen de organisatie staat altijd de klant centraal. Groei jij mee naar de toekomst waarbij kwaliteit en innovatie voorop staan?

Misschien is dit iets voor je?

Voor deze organisatie actief in de hoogwaardige fijnmechanische componenten zijn wij op zoek naar een tijdelijk Administratief Medewerker voor één jaar. Jij bent verantwoordelijk voor diverse administ...

Administratief
Full Time
MBO
EINDHOVEN
Als Receptioniste ben jij hét visitekaartje van dit Brabants familiebedrijf welke actief is in de bouwsector. Je bent het eerste aanspreekpunt voor bezoekers, collega’s, leveranciers en klanten. Daarn...

Administratief
Part Time
MBO
VEGHEL
Op zoek naar een afwisselende baan waarbij je administratief ondersteunend bent en schakelt tussen diverse partijen? Als Backoffice Medewerker bij deze familiaire en laagdrempelige organisatie ben je ...

meer...

Naar vacature

Meer vacatures van Aps Personeel
Meer Management Assistent vacatures